Jij hebt hem ook dus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten letten op de kleintjes.
Ik ben niet sommigen.
Gierige Henkie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend, ik draag die dingen toch nooit. Ja, als pyama.
Hoezo gierig, ik verzamel alleen shirts. Waarom zou ik ze dan als eerst moeten hebben?quote:
Ben je gek dat shirt ziet er niet uitquote:
+1.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo gierig, ik verzamel alleen shirts. Waarom zou ik ze dan als eerst moeten hebben?
6 maanden wachten om een shirtje te kopen omdat ze dan in de uitverkoop zijn?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
Hoezo gierig, ik verzamel alleen shirts. Waarom zou ik ze dan als eerst moeten hebben?
Slimme kooptechnieken toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
6 maanden wachten om een shirtje te kopen omdat ze dan in de uitverkoop zijn?
Tuurlijk, maar alsnog. Heb er zeker wel vertrouwen in, maar ben meer van het eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neuh joh, Heerenveen winnen we met gemak.
Interviews gezien?
Ja, waarom niet. Wie weet wacht ik wel een jaar. Koop ik hem voor twee tientjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
6 maanden wachten om een shirtje te kopen omdat ze dan in de uitverkoop zijn?
Kun je nagaan wat voor marge d'r op zit trouwensquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Wie weet wacht ik wel een jaar. Koop ik hem voor twee tientjes.
En als je nog langer wacht, koop je hem af op Marktplaatsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Wie weet wacht ik wel een jaar. Koop ik hem voor twee tientjes.
Wat? Even alle rage eruitquote:
Steun je ook lekker je club mee ja. Jodenmentaliteit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
En als je nog langer wacht, koop je hem af op Marktplaats
Ik mag morgenochtend lekker gaan hardlopen en lerenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef AryaMehr het volgende:
Daarom ook: gierige Henkie.
Maar goed, straks ff de stad in, laat wakker worden zodat ik meteen de wedstrijd kan kijken.
En nog langer dragen kindjes in Afrika hemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als je nog langer wacht, koop je hem af op Marktplaats
Oh. er gaat genoeg geld heen hoor. Wees maar niet bang.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Steun je ook lekker je club mee ja. Jodenmentaliteit.
Ik weet niet hoe groot de marge is, maar ze zullen er vast wel genoeg aan verdienen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor marge d'r op zit trouwens
Die postquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat? Even alle rage eruit.
Nu ga ik weer serie kijken met mijn skattiej jeweetzelluf. Laterz
.
PFFFFFFquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de marge is, maar ze zullen er vast wel genoeg aan verdienen.
Zo aan het eind van het seizoen zit je wel met een voorraad die je kwijt wil, dus als je dan evt onder je inkoopprijs gaat zitten om er toch nog wat geld voor terug te krijgen dan is het ook goed toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |