quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Muto het volgende:
Maar volgens mij is HMF zondag weer unbanned. Dus dan gaat hij eerst gelijk halen omtrent Leerdam op het middenveld. Daarna zeggen dat hij al maanden zegt dat we VCL (hoop ik dan) konden halen en als laatste dat hij de afgelopen week 21 keer zijn vriendin heeft geneukt.
Daarom. Hier nog even mijn kwaliteitspost:quote:
quote:1) HELPMEFOK IS BACK BITCHES
2) Wat zei ik? Leerdam op het middenveld is het verschil tussen winnen of verliezen van AZ? Wie lachten mij ook alweer uit? "Je moet de hele selectie niet omgooien". "Leerdam doet het prima als back, gooi Vilhena maar op die positie" en "Leerdam heeft maximaal maar 5 potjes op die plek gespeeld".
Well, ik kreeg ten dele (en TheGreatHooD, wat een pkikenbaas, geheel) gelijk. WAT-EEN-EINDBAAS die Leerdam op het middenveld.
3) Wiiiiiiiiiiiiiij-gaan-EU-RO-PA-IN. WIJ GAAN EUROPA IN.Die Chase_Utley kan morgen nog even 2 kratjes bier overboeken, want wij zouden volgens deze ajHATJOE NOOIT een CL ticket pakken (nooit 1e of 2e worden).
Die Derksen moet ook zijn vervelende smoel houden met zijn "Feijenoord is een zooitje middelmaat dat dankzij De Koe boven zichzelf is uitgestegen, hij verdient de Michelswaward" ook zijn smoel houden. Wij hebben een vrijwel gelijkwaardig elftal aan Ajax en boven de rest steken we METERS uit, op de aanval na. Als de aanval komend seizoen beter wordt, zijn wij het nummer 1 elftal van Nederland.
4) FUCK AL die pussies die bang zijn voor Heraclesje thuis: zoals TheGreatHooD zei, TOON WAT BALLEN.
5) Leer luisteren naar het positivisme van mij en TheGreatHooD (SjaakBauer mag je daarin ook meerekenen als nog een handjevol). TheGreatHooD, WAT GAAN WE DOEN VANDAAG (nou ja morgen dan maargoed)
WIIIIIIIIIIJ GAAN WINNEN
ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG!
En dat de Champions League poulefase voor ons onhaalbaar zou zijn? LOL. OPROLLEN die hap. We laten die stinkerds uit Amsterdam eens zien hoe het WEL moet.. Kom maar op met die tientallen miljoenen uit de CL
. HEERLIJK.
Sowieso, lekker weer europese tripjes maken... Godverdomme wat kijk ik hiernaar uit.
Als laatste: ik was NIET gebanned omdat ik daar vrijwillig voor koos, maar omdat ik inZanity leverkanker toewenste. Ik heb ervan geleerd, die ban: als ik iemand voortaan een kankersoort toewens, laat het er dan tenminste maar een zijn die relatief moeilijk operabel is.
Heb je meegelezen over PSV netwerk?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarom. Hier nog even mijn kwaliteitspost:
[..]
Wat dacht jijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je meegelezen over PSV netwerk?
Ze willen Feyenoord 2 dus helpenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat dacht jij. WAT EEN GASTEN
.
Willen ze Excelsior laten winnen, omdat ze ons daar een hak mee zetten... Ofzo. Yet they DON'T.![]()
.
Over een half jaartje, voor 30 euro.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:03 schreef AryaMehr het volgende:
Nog meer mensen het nieuwe uitshirtje gekocht?
Met de eindbazenshirts die jij hebt zou ik het shirt van komend seizoen ECHT niet erbij willen hebbenquote:
Meer dan 40 euro volgens mijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij gaat moeilijk doen om 40 euro in een tijdsbestek van 6 maanden?
Sommige mensen moeten letten op de kleintjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Boeiend, ik draag die dingen toch nooit. Ja, als pyama.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Thanks man. Je hoeft geen spanning te hebben by the way. We gaan gewoon keihard winnenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Grifte het volgende:
Yo hmf, wb
Nog een paar uurtjes jongens, godver wat een spanning al
Neuh joh, Heerenveen winnen we met gemak.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Grifte het volgende:
Yo hmf, wb
Nog een paar uurtjes jongens, godver wat een spanning al
Jij hebt hem ook dus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten letten op de kleintjes.
Ik ben niet sommigen.
Gierige Henkie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend, ik draag die dingen toch nooit. Ja, als pyama.
Hoezo gierig, ik verzamel alleen shirts. Waarom zou ik ze dan als eerst moeten hebben?quote:
Ben je gek dat shirt ziet er niet uitquote:
+1.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo gierig, ik verzamel alleen shirts. Waarom zou ik ze dan als eerst moeten hebben?
6 maanden wachten om een shirtje te kopen omdat ze dan in de uitverkoop zijn?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
Hoezo gierig, ik verzamel alleen shirts. Waarom zou ik ze dan als eerst moeten hebben?
Slimme kooptechnieken toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
6 maanden wachten om een shirtje te kopen omdat ze dan in de uitverkoop zijn?
Tuurlijk, maar alsnog. Heb er zeker wel vertrouwen in, maar ben meer van het eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neuh joh, Heerenveen winnen we met gemak.
Interviews gezien?
Ja, waarom niet. Wie weet wacht ik wel een jaar. Koop ik hem voor twee tientjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
6 maanden wachten om een shirtje te kopen omdat ze dan in de uitverkoop zijn?
Kun je nagaan wat voor marge d'r op zit trouwensquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Wie weet wacht ik wel een jaar. Koop ik hem voor twee tientjes.
En als je nog langer wacht, koop je hem af op Marktplaatsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Wie weet wacht ik wel een jaar. Koop ik hem voor twee tientjes.
Wat? Even alle rage eruitquote:
Steun je ook lekker je club mee ja. Jodenmentaliteit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
En als je nog langer wacht, koop je hem af op Marktplaats
Ik mag morgenochtend lekker gaan hardlopen en lerenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef AryaMehr het volgende:
Daarom ook: gierige Henkie.
Maar goed, straks ff de stad in, laat wakker worden zodat ik meteen de wedstrijd kan kijken.
En nog langer dragen kindjes in Afrika hemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als je nog langer wacht, koop je hem af op Marktplaats
Oh. er gaat genoeg geld heen hoor. Wees maar niet bang.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Steun je ook lekker je club mee ja. Jodenmentaliteit.
Ik weet niet hoe groot de marge is, maar ze zullen er vast wel genoeg aan verdienen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor marge d'r op zit trouwens
Die postquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat? Even alle rage eruit.
Nu ga ik weer serie kijken met mijn skattiej jeweetzelluf. Laterz
.
PFFFFFFquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de marge is, maar ze zullen er vast wel genoeg aan verdienen.
Zo aan het eind van het seizoen zit je wel met een voorraad die je kwijt wil, dus als je dan evt onder je inkoopprijs gaat zitten om er toch nog wat geld voor terug te krijgen dan is het ook goed toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |