Klopt, niet in directe zin in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef AFCAjax900 het volgende:
Krijg je nou geen cent voor het halen van voorrondes CL?
Even wezen Google'n en kwam deze gegevens tegen over 2009/2010, bedragen zullen inmiddels dus wel iets hoger liggen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
Wel kaartverkoop. En ik dacht iets van 8 ton hoor, maar kan het fout hebben.
quote:UEFA Champions League 2009/2010:
Bonus for domestic champion: 200.000 ¤ *
1st qualifying round: 130.000 ¤ *
2nd qualifying round: 130.000 ¤ *
3rd qualifying round: 130.000 ¤ *
Playoffs: 2.100.000 ¤ *
Group stage: 7.100.000 ¤
Group match victory: 800.000 ¤
Group match draw: 400.000 ¤
1st knock out round: 3.000.000 ¤
Quarter-finals: 3.300.000 ¤
Semi-finals: 4.200.000 ¤
Final: 5.500.000 ¤
Winning the final: 3.500.000 ¤
Onze verdediging is echt ijzersterk, dus ik verwacht dat hun (goede) aanval wel in toom te houden is. Hun verdediging is dramatisch. Valt dus ook onze kant op. Tel daarbij het (ons) beste middenveld van Nederland op en het plaatje is compleet. Het kan altijd raar lopen in voetbal natuurlijk, maar dit moeten we er echt uit kunnen slepen! (En ja, ook teringzenuwachtig alquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Godver, toch een eind gespannen voor morgen zeg, nu al. Die tweede plaats is zo dichtbij en het is gewoon belangrijk om als eerst te scoren of zolang mogelijk de nul te houden. De snelheid in onze aanval is het beste wapen tegen de verdediging van Heerenveen, echter is die aanval van hen zwaar sterk. Al vertrouw ik wel op onze verdediging, staat de laatste wedstrijden gewoon soeverein.
quote:FSV teleurgesteld in gemeente Heerenveen
Met teleurstelling heeft de FSV kennis genomen van de noodverordening die Burgemeester Van der Zwam heeft afgekondigd rond de voetbalwedstrijd sc Heerenveen - Feyenoord.
In de noodverordening die vandaag al ingegaan is, nota bene op Bevrijdingsdag, staat te lezen dat als zodanig herkenbare Feyenoordsupporters zich niet binnen de gemeentegrenzen van de gemeente Heerenveen mogen begeven.
De FSV spreekt niet tegen dat er onder Feyenoord supporters veel animo is om de wedstrijd SC Heerenveen - Feyenoord te bezoeken. De FSV spreekt ook niet tegen dat de wedstrijd voor veel Feyenoordsupporters als belangrijk wordt gezien immers kan Feyenoord zich kwalificeren voor de voorrondes van de lucratieve Champions (?) League. Deze twee feiten zijn voor de FSV echter geenszins aanleiding om een dergelijke vrijheidsontnemende maatregel op te leggen.
De FSV vindt het bovendien bijzonder kwalijk dat de gemeente Heerenveen daarnaast claimt dat ze over inlichtingen beschikt waarin naar voren komt dat "het sterke vermoeden bestaat dat een deel van de supporters van Feyenoord naar de gemeente Heerenveen komt met het doel de openbare orde ernstig te verstoren.". En voegt daar aan toe: "dat deze dreiging inmiddels een dusdanig karakter heeft aangenomen dat van ernstige vrees voor ernstige verstoring van de openbare order moet worden gesproken."
Naar mening van de FSV handelt de gemeente Heerenveen onnodig uit angst, een slechte raadgever. De FSV herkent zich dan ook totaal niet in de door gemeente Heerenveen geschetste ernstige vrees voor ongeregeldheden. De FSV beschikt naar haar mening over een goede informatiepositie en heeft louter positieve geluiden gehoord. Deze maatregel, en in het bijzonder het dreigen richting supporters middels het opmaken van een proces-verbaal en het doen van een melding richting de KNVB, vind de FSV dan ook onbegrijpelijk en totaal onacceptabel.
Te pas en te onpas spreken gemeenten, KNVB, en clubs over normalisatie van wedstrijdbezoek. Iedereen wil af van belemmerende maatregelen en pretendeert daar alles aan te willen doen. Echter blijkt uit de praktijk dat telkens wanneer daartoe stappen gezet kunnen worden dat men terugvalt op oude, ineffectieve, en achterhaalde methodes. In plaats van een gezellige en ontspannen voetbalbeleving in Heerenveen wordt er middels deze noodverordening een onnodig gespannen situatie gecreëerd. Zowel in de stad als in het stadion.
Bewegingsvrijheid voor burgers acht de FSV een kostbaar goed. Vrijheid waar niet zomaar aan getoornd zou mogen worden. De FSV hoopt dat de dag van morgen, ondanks de onverstandige beslissing van de gemeente Heerenveen, zoals gewoonlijk incidentloos verloopt en bovenal dat Feyenoord sportief wraak neemt door er met de drie punten vandoor te gaan.
quote:Beste redactie,
Mijn naam is Pieter en ik ben een echte Feyenoorder, woonzaam in Heerenveen. Ik ben hier geboren en getogen en hoewel ik ooit nog wel eens het plan had naar Rotterdam te verhuizen, is dit ook de stad waar ik de rest van m’n leven zal wonen. Heerenveen is mijn stad. Ik woon en werk hier. Met dat laatste ging het vandaag fout. Ik werk in een bakkerij en ben daarom al om half vijf aan de slag. Om twee uur loop ik altijd door het centrum naar huis. Ik ben er trots op Feyenoorder te zijn en laat dat ook graag zien, zeker met morgen SC Heerenveen – Feyenoord op het programma! Omdat ik aan het werk was had ik niks meegekregen van de vandaag door de burgemeester ingestelde noodverordening.
Ik werd dan ook terwijl ik naar huis liep staande gehouden door agenten die me aanspraken op m’n Feyenoord-jas. Ze vroegen wat ik kwam doen en of ik niets van de noodverordening wist. Dat wist ik dus inderdaad niet, maar dat geloofde de agenten niet. Ik moest m’n id-kaart laten zien en m’n er werd me verteld zo snel mogelijk de gemeente te verlaten. Ik was stomverbaasd, ik woon verdomme hier! Dus natuurlijk ga ik de gemeente niet verlaten! Nadat ik in wat flinke bewoordingen duidelijk maakte in Heerenveen te wonen dreigden de agenten me te arresteren. Zo ver is het gelukkig niet gekomen maar wat een onzin! Niet welkom in je eigen stad! Omdat je Feyenoorder bent!
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar Heerenveen de tyfus!
Pieter Vak U
Wat ontzettend belachelijk zeg, ik krijg allemaal associaties hiermee op 5 mei.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef Fuszy het volgende:
Deze is ook wel leuk en dan zie je direct hoe ze zich daar belachelijk maken
http://www.lunaticnews.nl(...)om-in-je-eigen-stad/
[..]
Snap ook niet waarom je voor Feyenoord bent als je in Heerenveen woont en dan ook nog rondlopen met een Feyenoord jas. Dan ben je gewoon aan het provoceren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Na een wedstrijd van Feyenoord-thuis kom je regelmatig grote groepen supporters tegen op de stations van Zwolle en Deventer die op doorreis zijn naar noord/oost Nederland. Veel fans wonen ver van Rotterdam af, lijkt me toch logisch als grote club zijnde.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef AFCAjax900 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom je voor Feyenoord bent als je in Heerenveen woont en dan ook nog rondlopen met een Feyenoord jas. Dan ben je gewoon aan het provoceren.
Ajax heeft helaas ook last van dit soort mensen
"niet-welkom-in-je-eigen-stad/"quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In "mijn tijd" ging er vanuit Groningen een supportersbus naar Rotterdam. Geen idee of dat nog zo is trouwens.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef portie het volgende:
[..]
Na een wedstrijd van Feyenoord-thuis kom je regelmatig grote groepen supporters tegen op de stations van Zwolle en Deventer die op doorreis zijn naar noord/oost Nederland. Veel fans wonen ver van Rotterdam af, lijkt me toch logisch als grote club zijnde.
Wat een onzin zeg. Alsof ik voor de plaatselijke voetbalclub moet zijn omdat ik in een verpauperd dorpje woon. Feyenoord is een club waarmee ik mij identificeer, de passie, het stadion, al kwam ik goddomme uit Amsterdam, ik ben en blijf een Feyenoorder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef AFCAjax900 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom je voor Feyenoord bent als je in Heerenveen woont en dan ook nog rondlopen met een Feyenoord jas. Dan ben je gewoon aan het provoceren.
Ajax heeft helaas ook last van dit soort mensen
Zul je zien dat nu ze 2e worden er ineens veel meer "Feyenoorders" bijkomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Alsof ik voor de plaatselijke voetbalclub moet zijn omdat ik in een verpauperd dorpje woon. Feyenoord is een club waarmee ik mij identificeer, de passie, het stadion, al kwam ik goddomme uit Amsterdam, ik ben en blijf een Feyenoorder.
En dat zegt iemand met Ajax in zn naam..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef AFCAjax900 het volgende:
[..]
Zul je zien dat nu ze 2e worden er ineens veel meer "Feyenoorders" bijkomen.
Hiermee bedoel ik jou trouwens niet mee, maar heb gewoon zo'n hekel aan successupporters
Heb je overal. Al moet ik zeggen dat het bij Ajax altijd het meest opvaltquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef AFCAjax900 het volgende:
[..]
Hiermee bedoel ik jou trouwens niet mee, maar heb gewoon zo'n hekel aan successupporters
Jij bent echt de domste jood die hier in VBL rondloopt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef AFCAjax900 het volgende:
Het hele plan faalt natuurlijk alleen al op het feit dat niet iedereen in Heerenveen voor SCH is, en Feyenoorders overal wel wonen. Dan krijg je dit soort gekonkel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef Fuszy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |