zolang we eerste half uur de boel dicht gooien zitten we wel goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:48 schreef PIETR het volgende:
Ben fakking hyper voor de wedstrijd van morgen, meer gasten die hier last van hebben?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:48 schreef PIETR het volgende:
Ben fakking hyper voor de wedstrijd van morgen, meer gasten die hier last van hebben?
Ben alleen bang voor een snelle goal tegen. Dat eerste half uur wordt zó belangrijk. HRV gaat stormlopen. Ze moeten even doorkrijgen dat er niets te halen valt. Dan kiezen ze vanzelf wel voor een '2-tje' als scenario.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:48 schreef PIETR het volgende:
Van mij mag hij komen hoor. Maar niet met een huur oid. Misschien met huur tot koop maar niet a la Guidetti alleen huren en dan zien we wel wat er daarna gebeurd. Daar is hij niet van uitzonderlijke klasse voor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
We hebben het over een jochie dat een jongensboek voorgeschoteld kreeg en de verkeerde keuze maakte. Het zou eigenlijk best van moed getuigen als hij terug durfde te komen. Van je fouten leren enzo. Daarnaast, hij kan ook daar blijven en zijn carrière verder naar god helpen. Lijkt me voor beide partijen dus wel een goeie deal.
Zou het alleen nogal hypocriet vinden als hij straks weer het logo staat af te lebberen voor de tribune.
Als ik maar niet weer het laatste half uur van de wedstrijd hoef te billenknijpenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:55 schreef Cara het volgende:
[..]
zolang we eerste half uur de boel dicht gooien zitten we wel goed.
Wat een slap figuur.quote:Burgemeester Heerenveen niet blij met 'Feyenoord-worstactie'
Geschreven op 2012-05-05 om 17:27:55 | Bekeken: 859 | Reacties: 18 | Foto: VI-Images | Bron: Voetbalzone.nl
Alles dat te maken heeft met Feyenoord is dezer dagen niet welkom in Heerenveen. Burgemeester Tjeerd van der Zwan kondigde een noodverordening af en verbood fans van de Rotterdamse club om naar de Friese plaats te komen. Daar bleef het echter niet bij; een ludieke actie van een lokale slager werd zelfs onderwerp van discussie.
De bewuste slager bood iedereen die het aandurfde met een Feyenoord-shirt zijn zaak binnen te komen een gratis droge worst aan. Leuk, maar Van der Zwan bleek er niet van gediend. Hij noemde de actie ‘ongelukkig’. Tegen half vier had slagerij Zijlstra precies zeven klanten met een Feyenoord-tricot beloond, zo meldt de Leeuwarder Courant.
Eerder op de dag gaf burgemeester Van der Zwan al tekst en uitleg over de door hem genomen maatregelen. “Ik kreeg dusdanige informatie van de politie dat ik deze noodverordening moest afkondigen. Er zouden grote groepen Feyenoord-fans zonder kaartje komen, waaronder mensen die de boel willen verstieren en rellen willen schoppen. Dat kunnen we niet hebben”, verklaarde hij tegenover de NOS.
Dat grote groepen de boel gaan verstieren en rellen zeggen ze voortaan elke keer. Dat is gewoon iets om hun 'foute' keuze in te dekken. Belachelijk weer.quote:
Daar komt het inderdaad op neer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat grote groepen de boel gaan verstieren en rellen zeggen ze voortaan elke keer. Dat is gewoon iets om hun 'foute' keuze in te dekken. Belachelijk weer.
DROquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:02 schreef Cara het volgende:
STAAT ER STRAKS NOG EEN GROTE KALE HOOLIGAN TE VRAGEN OM EEN STUKJE WORST
"Meneer, meneer, mag ik een plakje worst?"quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:02 schreef Cara het volgende:
STAAT ER STRAKS NOG EEN GROTE KALE HOOLIGAN TE VRAGEN OM EEN STUKJE WORST
quote:Van Geel voelt zich kiplekker: 'Op straat voel je die waardering ook'
Martin van Geel beleeft een van de mooiste jaren uit zijn loopbaan als technisch directeur. De bewindsvoerder trad aan het begin van dit seizoen aan in Rotterdam-Zuid en voerde enkele harde maatregelen door. Zo verkocht hij publiekslievelingen als Leroy Fer en Georginio Wijnaldum, terwijl daar veelal onbekende spelers voor terugkwamen. Die gokken betaalden zich uit en Het Legioen waardeert Van Geel nu voor zijn inzet.
Afgelopen woensdag werd de td toegezongen door fans en dat raakte hem. “Ik hoorde het gezang woensdag, ja. En in de zeventien jaar dat ik dit werk doe, heb ik dat nog nooit meegemaakt. Het deed me wel iets, ik zou liegen als ik zei dat het niet zo was”, vertelt Van Geel in het Algemeen Dagblad.
“Ik vond het eervol. Op straat voel je die waardering ook”, continueert de oud-speler, die als technisch directeur ook werkzaam was bij Willem II, AZ, Ajax en Roda JC. “Mensen spreken je aan en zeggen hoe fantastisch ze het vinden, de prestaties van Feyenoord.”
Meegaan als kleine pup naar de slager om een plakkie worstquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Meneer, meneer, mag ik een plakje worst?"
"Alsjeblieft. En wat zeggen we dan?"
"Dankjeweeeeel!"
Ik zou meteen een noodverordening uitvaardigen!
Gewoon, zijn naam.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Weet iemand trouwens wat er werd gezongen over MvG?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |