Als hij zich nou eens zou ontdoen van die Treffers dan mag die komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:27 schreef Fuszy het volgende:
Hier zijn een aantal wel positief over een evt. terugkeer van Castaignos, maar hoe zit het met de rest? Zijn er geen mensen die het hem kwalijk nemen, dat hij net als zoveel jeugd veel te vroeg verkast is naar het buitenland? En dan hebben we ook nog die contract soap destijds. Het is niet alleen zijn schuld, maar als hij zo'n Feyenoord hart zou hebben dan kan je zelf ook om een verlenging vragen.
Het is een fout van hem geweest, maar als je bijv. Kuyt niet kunt halen zou ik hem graag zien als spits hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:27 schreef Fuszy het volgende:
Hier zijn een aantal wel positief over een evt. terugkeer van Castaignos, maar hoe zit het met de rest? Zijn er geen mensen die het hem kwalijk nemen, dat hij net als zoveel jeugd veel te vroeg verkast is naar het buitenland? En dan hebben we ook nog die contract soap destijds. Het is niet alleen zijn schuld, maar als hij zo'n Feyenoord hart zou hebben dan kan je zelf ook om een verlenging vragen.
Die pubs zenden eigenlijk nooit Feyenoord uit, altijd de Britse competities/rugby etc. Coconuts op stadhuisplein heeft wel altijd de schermen aan de laatste tijd geloof ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga wel gewoon in Rotjeknor kijken, dat gat is mij te ver weg hoor.
Is O'Sheas in het centrum (die tegenover de fanshop) een beetje te doen tijdens wedstrijden of moet je echt naar Zuid?
Lijkt me ook niet gemakkelijk als 18 jarige om Inter af te wijzen, die club is zoveel groter dan wij zijn. Clubliefde bij spelers is sowieso een zeldzaam iets.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is een fout van hem geweest, maar als je bijv. Kuyt niet kunt halen zou ik hem graag zien als spits hoor
Ah, dan daarna gelijk Skihutje met Henkie en Timmiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die pubs zenden eigenlijk nooit Feyenoord uit, altijd de Britse competities/rugby etc. Coconuts op stadhuisplein heeft wel altijd de schermen aan de laatste tijd geloof ik.
Me too, want dat die jongen talent heeft staat wel vast. 15 goals maken in een slechtdraaiend Feyenoord met amper aanvoer zie ik niet veel spelers op hun 18e doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:29 schreef SjaakBauer het volgende:
Het is een fout van hem geweest, maar als je bijv. Kuyt niet kunt halen zou ik hem graag zien als spits hoor
van er achter in elk geval totaal niet..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Denk dat Castaignos betere aanvoer vanaf de flanken had vorig seizoen dan Guidetti dit jaar.
Aardige mensen toch, in Friesland.quote:Gratis worst voor Feyenoord-aanhang.
HEERENVEEN - De Heerenveense slager Zijlstra deelt zaterdag gratis droge worst uit aan klanten met een Feyenoord-shirt aan.
,,In geintsje'', zegt Zijlstra. Hij kwam op het idee nadat burgemeester Tjeerd van der Zwan zaterdagochtend een noodverordening afkondigde.
Feyenoord-fans zonder wedstrijdkaartje mogen zich vanaf het middaguur niet in Heerenveen vertonen. ,,Eltsenien dy't al it lef hat, krijt vergeefs in woarst'', zegt de slager.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Denk dat Castaignos betere aanvoer vanaf de flanken had vorig seizoen dan Guidetti dit jaar.
Biseswar had 13 assists ofzo, met Miyaichi liep het ook veel beter. Sowieso ging Castaignos toch pas echt scoren vanaf november/december meen ik.quote:
Vroeger kreeg je sowieso gratis worst bij de slager. Dat kan er tegenwoordig al niet meer vanaf heb ik 't idee.quote:
Een plakje kaas op de markt kan er al niet meer van af.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je sowieso gratis worst bij de slager. Dat kan er tegenwoordig al niet meer vanaf heb ik 't idee.
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:28 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zie Castaignos liever helemaal niet terugkomen. Vind het bovendien ook niet eens zo'n hele goeie speler.
quote:HEERENVEEN - De Heerenveense slager Zijlstra deelt zaterdag gratis droge worst uit aan klanten met een Feyenoord-shirt aan.
,,In geintsje'', zegt Zijlstra. Hij kwam op het idee nadat burgemeester Tjeerd van der Zwan zaterdagochtend een noodverordening afkondigde.
Feyenoord-fans zonder wedstrijdkaartje mogen zich vanaf het middaguur niet in Heerenveen vertonen. ,,Eltsenien dy't al it lef hat, krijt vergeefs in woarst'', zegt de slager.
Naar aanleiding van welk bericht denk je nu dat we het over worst bij de slager hadden, beste vriend?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:10 schreef onlogisch het volgende:
Gratis worst zondag in Heerenveen. Eet smakelijk alvast!
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef Slobeend het volgende:
Blij als die wedstrijd tegen Heerenveen erop zit zeg, al dat gelul van tevoren word je niet goed van.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:22 schreef Benigoi het volgende:
KeurZijlstra: Op aanraden van politie en burgermeester van Heerenveen MOETEN wij STOPPEN met onze actie!! #heefey #drogeworst #wasnieteengoedeactie 32 minutes ago · reply · retweet
We hebben het over een jochie dat een jongensboek voorgeschoteld kreeg en de verkeerde keuze maakte. Het zou eigenlijk best van moed getuigen als hij terug durfde te komen. Van je fouten leren enzo. Daarnaast, hij kan ook daar blijven en zijn carrière verder naar god helpen. Lijkt me voor beide partijen dus wel een goeie deal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:27 schreef Fuszy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |