Als feyenoord onderuit gaat heb je straks een paar duizend zwaar gefrustreerde fans in een dorpje van 20.000 inwoners. Knappe burgemeester als je daar niet zenuwachtig van wordt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat toch, hebben die kleuters niet beters te doen dan Feijenoordsupporters weg te schoffelen in Heerenveen
Valt dan ook maar één ding te doen voor de plaatselijke SC: verliezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Als feyenoord onderuit gaat heb je straks een paar duizend zwaar gefrustreerde fans in een dorpje van 20.000 inwoners. Knappe burgemeester als je daar niet zenuwachtig van wordt.
Inderdaad. Is de laatste wedstrijd van het jaar en voor veel mensen ook een soort citytrip. De horeca daar zal ook in zijn nopjes zijn. Belachelijk allemaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:35 schreef Fuszy het volgende:
Wat een trieste bedoelingen zijn die burgemeesters tegenwoordig. Ja, dat je hooligans tegen wilt houden dat snap ik nog, maar van de honderden of misschien duizend supporters die naar Heerenveen trekken zullen de meesten gewoon een feest willen vieren.
Die overtrokken veiligheidsregels elke keer..
Voor nationaal belang!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Valt dan ook maar één ding te doen voor de plaatselijke SC: verliezen.
Bekijk het eens vanuit de positie van de Burgemeester. Als hij het op z'n beloop laat gaan en het loopt fout af dan staat half Nederland op de achterste benen en eisen zijn vertrek.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:35 schreef Fuszy het volgende:
Wat een trieste bedoelingen zijn die burgemeesters tegenwoordig. Ja, dat je hooligans tegen wilt houden dat snap ik nog, maar van de honderden of misschien duizend supporters die naar Heerenveen trekken zullen de meesten gewoon een feest willen vieren.
Die overtrokken veiligheidsregels elke keer..
quote:De politie gaat de toegangswegen naar Heerenveen controleren. Als Feyenoorders zonder kaartje in Heerenveen worden betrapt, krijgen ze een proces-verbaal. Bovendien lopen ze de kans op een stadionverbod voor het volgende seizoen.
Proberen mensen bang te maken zodat ze niet afreizen naar Heerenveen. Puntje bij paaltje gebeurd er geen ene reet.quote:
Het is me wat.quote:Needferoardening om wedstriid
Boargemaster Van der Zwan fan Hearrenfean hat fanwege de fuotbalwedstriid fan SC Hearrenfean tsjin Feyenoord snein in needferoardening ynsteld. Hy docht dat út feiligensoerwagings. Der binne sinjalen dat in soad ekstra Feyenoordsupporters sûnder kaartsje foar de wedstriid nei it Hearrenfean komme. De plysje hat sein dat dy de feiligens net garandearje kin.
De needferoardening is fan tolve oere sneontemiddei oant sneintejûn tolve oere fan krêft. Yn dy perioade is It Hearrenfean ferbean gebiet foar alle Feyenoordsupporters.
Om It Hearrenfean hinne moatte minsken rekken hâlde mei fertraging op de tagongswegen, omdat der in soad kontrôles dien wurde.
quote:Via een zeer wel-ingelichte bron heb ik het volgende vernomen ;
Heerenveen gaat de eerste helft er een echte wedstrijd van maken, en dus proberen te winnen. Vol gas!
In de rust wordt bekeken wat de stand van zaken is, en afhankelijk daarvan kan het scenario evt worden aangepast.
Eerste helft dus gewoon knallen en een nulletje of vier voor zien te komen!
heet zn bron toevallig Common Sense?quote:
quote:Van Geel heeft troef: 'Wij hebben Castaignos gezegd dat hij in beeld is'
John Guidetti keert terug naar Manchester City en Dirk Kuyt is mogelijk niet te betalen, maar Feyenoord zal niet zonder centrumspits aan het nieuwe seizoen beginnen. Technisch directeur Martin van Geel heeft namelijk nog een derde optie, voor het geval Guidetti niet weer gehuurd mag worden en Kuyt ook niet komt: Luc Castaignos. De jonge spits werd vorig jaar zomer van de hand gedaan aan Internazionale.
“Castaignos is een kandidaat. Hij speelt nauwelijks bij Inter”, geeft Van Geel zaterdag te kennen in het Algemeen Dagblad. “Wij hebben hem gezegd dat hij in beeld is. Verder hebben we Guyon Fernandez, Mitchell Te Vrede en Anass Achahbar al in huis.” Fernandez maakte dit seizoen zeven goals in negentien duels, maar miste ook bijna een derde deel van de competitie als gevolg van schorsingen.
Te Vrede komt over van Excelsior en Achahbar, afkomstig uit de jeugdopleiding, maakte dit seizoen zijn debuut. De selectie van Feyenoord zal er sowieso breder uitzien na de zomer. Van Geel slaagde erin Ruud Vormer, Daryl Janmaat en John Goossens transfervrij vast te leggen en enkele jeugdspelers zullen ook definitief aansluiten bij de A-selectie van Ronald Koeman. Behalve Achahbar gaat het daarbij om Terence Kongolo en Tonny Trindade de Vilhena.
het lijkt me toch dat hij terugkeren naar Feyenoord zelf als falen zou zien. hoop dat hij er van geleerd heeft.quote:
Ik ben vooral benieuwd hoeveel beter hij is geworden. Ik zie hem iig graag terugkomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:00 schreef Cara het volgende:
[..]
het lijkt me toch dat hij terugkeren naar Feyenoord zelf als falen zou zien. hoop dat hij er van geleerd heeft.
Ook als Heerenveen met 3-0 wint?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:17 schreef Grifte het volgende:
Wat een onzin van die noodverordening man, het zou gewoon één groot feest worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |