abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111189092
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 00:22 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Joh, die lui uit Heerenveen zijn al blij met 0-2, kunnen ze lekker zingen (klinkt zo lekker)
...... Wát? :')
  zondag 6 mei 2012 @ 00:31:40 #77
357045 Grifte
Feijenoord
pi_111189318
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef Muto het volgende:

[..]

Leeuwarden zal ook blij zijn. Heerenveen verplaatst een NIET-BESTAAND probleem naar Leeuwarden, waarna er een probleem ontstaat.
Echt he, ongelofelijk die lui :')
  zondag 6 mei 2012 @ 08:06:22 #79
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_111195570
Vanmiddag een salonoverwinning boeken tegen Heerenveen en klaar
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_111195859
Hopelijk wint Heerenveen (dik) van Feyenoord!
Heb een vreselijk hekel aan die friezen, maar het allerlaatste wat je wil is Feyenoord in de vCL!
Dan weet je toch al dat ze met 5-0 en 0-5 eruit vliegen. Doe maar lekker Psv das het beste voor Nederland.
Heb helemaal niets met elk van deze 3 ploegen, dus dan kijken wat verreweg het beste voor NL is en das Psv in CL(scheelt hopelijk ook dat excelsior niet EL in gaat).
pi_111195874
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 09:17 schreef bianconeri het volgende:
Hopelijk wint Heerenveen (dik) van Feyenoord!
Heb een vreselijk hekel aan die friezen, maar het allerlaatste wat je wil is Feyenoord in de vCL!
Dan weet je toch al dat ze met 5-0 en 0-5 eruit vliegen. Doe maar lekker Psv das het beste voor Nederland.
Heb helemaal niets met elk van deze 3 ploegen, dus dan kijken wat verreweg het beste voor NL is en das Psv in CL(scheelt hopelijk ook dat excelsior niet EL in gaat).
PSV het beste voor nederland? DAT TREKT VERDOMME HERACLES MET ZICH MEE
pi_111195922
Gewoon winnen vanmiddag! O+ Heerlijk al die PSV'ers die zitten te huilen al :s)
pi_111195975
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 23:09 schreef Grifte het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar alsnog. Heb er zeker wel vertrouwen in, maar ben meer van het eerst zien, dan geloven :P
* RvLaak Mompelt iets over woorden en daden
pi_111195978
Apart dat iedereen psv zoveel kansen toedicht in de vCL, terwijl zij juist faalden in de grote wedstrijden. Wedstrijden waar juist bij ons het beste naar boven kwam.
#12 is not for sale!
  zondag 6 mei 2012 @ 09:38:20 #85
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_111196016
Feyenoord zal wel winnen, al is het fenomenaal wanneer Heerenveen met meer dan 6-0 wint. In ieder geval is alles beter dan PSV, die club mag niet beloond worden voor de overheidshulp.
Life is what you make it.
pi_111196090
Messi, Messi, Clasie komt eraan!

Wij gaan vCL spelen. Het wordt 1-4. Bakkal mist in de laatste minuut nog een kansje, voor de rest weet ik alles niet heel goed meer. Wat een heerlijk seizoen!

En HMF:

_O_

MESSI, MESSI, CLASIE KOMT ERAAN!

Fuckin hell, dit seizoen is fuckin geniaaal

Overigens een kleine (negatieve) voetnoot. Ik hoop echt met al mijn hart dat als we weer Europa ingaan, die "supporters" zich weten te gedragen. Het zou zo godverdomme zonde zijn dat als we de groepsfase halen, 2e worden maar alsnog eruit gekankerd worden omdat er weer een paar eencelligen zich niet hebben weten te gedragen..

Maar verder:

WIJ GAAN EU-RO-PA IN, WIJ GAAN EUROPA IN!

[ Bericht 27% gewijzigd door TheGreatHooD op 06-05-2012 09:57:09 ]
  zondag 6 mei 2012 @ 09:53:19 #87
374549 XSurenas
Hier zijn we weer
pi_111196152
quote:
LEEUWARDEN - Op het Leeuwarder Ruiterskwartier is zaterdagavond laat een grote vechtpartij uitgebroken tussen supporters van Feyenoord en Cambuur.

Vier busjes van de Mobiele Eenheid kwamen voor bijstand. Agenten vormden een linie en haalden de vechtersbazen uit elkaar.

De weg werd vanwege de vechtpartij ter hoogte van de Febo een tijdje afgesloten voor ander publiek. De Leeuwarder politie riep de hulp in van agenten uit omliggende plaatsen.

De Feyenoorders trokken naar Leeuwarden omdat ze in Heerenveen niet welkom waren. Hier geldt een noodverordening vanwege de wedstrijd SC Heerenveen-Feyenoord van zondagmiddag.

Cambuur speelde zaterdagavond een thuiswedstrijd.
Leve Feijenoord.
  zondag 6 mei 2012 @ 10:11:40 #88
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_111196333
Dat krijg je dus met dat paranoïde gezeik.
pi_111196380
quote:
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Feyenoord in de CL heb ik niet eens meer bewust meegemaakt :{
pi_111196555
Daar gaan we dan
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 6 mei 2012 @ 10:56:22 #91
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_111196949
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord in de CL heb ik niet eens meer bewust meegemaakt :{
Ik wel, supervet :7 Feyenoord - Rosenborg, we moesten winnen om een ronde verder te gaan. En toen vlak voor tijd de knal van Somalia... manman, wat heb ik geschreeuwd _O-
  zondag 6 mei 2012 @ 10:59:56 #92
374549 XSurenas
Hier zijn we weer
pi_111197013
quote:
Bosvelt: 'Ik sta er voor open om weer gesprek met Feyenoord aan te gaan'

Paul Bosvelt diende in maart zijn ontslag in bij Go Ahead Eagles. De 42-jarige oud-middenvelder was in Deventer werkzaam als assistent-trainer. Een dienstverband bij zijn voormalig werkgever Feyenoord ziet de oud-international wel zitten. "Een aantal jaren geleden heb ik een keer met Feyenoord gesproken over een functie binnen de club, maar dat is uiteindelijk niets geworden", erkent Bosvelt.

"Wie weet wat er in de toekomst gaat gebeuren", vertelt Bosvelt aan RTV Rijnmond. "Ik sta er in ieder geval wel voor open om weer een gesprek aan te gaan. Alleen woon ik nu in Deventer, dus de afstand is wel een minpunt."

Bosvelt betreurt zijn vertrek bij GA Eagles. "Ik had het daar heel erg naar mijn zin. Helaas is het anders gelopen dan ik had gehoopt. Op dit moment loop ik alleen stage voor mijn TC1 diploma. Je begint die cursus niet als je er niets mee wil, dus ik heb wel ambities in het trainersvak."
Leve Feijenoord.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:00:48 #93
374549 XSurenas
Hier zijn we weer
pi_111197042
quote:
Bij bereiken 2e plaats om 19.15 uur 'seizoensafsluiting' in de Kuip

Indien Feyenoord er aanstaande zondag in slaagt om zich te plaatsen voor de voorronde van de Champions League, worden spelers, staf en supporters in de gelegenheid gesteld om na afloop van de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen gezamenlijk het succesvolle seizoen 2011/2012 af te sluiten in De Kuip. Mocht Feyenoord op de tweede plaats eindigen in de eredivisie, dan zal de selectie zo snel mogelijk na de wedstrijd in Heerenveen terugkeren naar Rotterdam en omstreeks 19.15 uur arriveren in De Kuip. Daar zullen spelers en staf het veld betreden en wordt ruimte geboden voor enkele toespraken. Feyenoord wenst te benadrukken dat het geen huldiging betreft. De seizoensafsluiting vindt alleen plaats bij het bereiken van de voorronde van de Champions League.

Als de tweede plaats veilig wordt gesteld, zal De Kuip vanaf 18.00 uur geopend zijn. Supporters kunnen De Kuip dan betreden via de Olympiazijde. In eerste instantie worden Vak Z en de eerste ring van de Olympiazijde geopend. Komt er meer publiek dan wordt ook de gele sector open gesteld. Rond en in het stadion wordt voor entertainment gezorgd. Consumpties kunnen uitsluitend tegen contante betaling gekocht worden. De munten waarmee bij thuiswedstrijden betaald kan worden zullen zondag niet geldig zijn. Als de spelers het veld verlaten hebben zal het stadion nog enige tijd geopend blijven, zodat supporters samen nog even kunnen napraten en –genieten van een prachtig voetbalseizoen. De eventuele seizoensafsluiting zal zondag om 21.00 uur afgelopen zijn.
Leve Feijenoord.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:04:55 #94
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_111197125
D-Day
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_111197138
Het is jammer dat wij Feyenoorders nu weer negatief in het nieuws komen door dat opstootje in Leeuwarden. Zal wel uitvergroot zijn door de media. Wie er schuldig is doet er niet toe, want je hebt de schijn toch al tegen je door die noodverordening.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 6 mei 2012 @ 11:06:19 #96
374549 XSurenas
Hier zijn we weer
pi_111197147
quote:
19s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:05 schreef Fuszy het volgende:
Het is jammer dat wij Feyenoorders nu weer negatief in het nieuws komen door dat opstootje in Leeuwarden. Zal wel uitvergroot zijn door de media. Wie er schuldig is doet er niet toe, want je hebt de schijn toch al tegen je door die noodverordening.
Schijnt niet heel erg groot geweest. Gewoon een klein incidentje als ik het zo lees.

quote:
Met dat gevecht viel het wel wat mee, er werd vooral veel geschreeuwd en geprovoceerd maar de politie was al in groten getale in de stad aanwezig dus daardoor kwam het gelukkig niet tot een echt gevecht. Wel triest trouwens om te zien wat voor sneu volk er zowel aan Feyenoord als Cambuur kant stond, echt kansloos doorgesnoven schorem met een laag IQ.
Leve Feijenoord.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:08:32 #97
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_111197198
quote:
19s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:05 schreef Fuszy het volgende:
Gerucht ging dat wat locals groepje Feijenoordsupporters had aangevallen in een kroeg. Dat zal de oorzaak wel geweest zijn.

Ook bizar om te horen dat de supporterscoördinator, Strooband, samen met de voetbaleenheid Rotterdam supporters van Feijenoord zit aan te wijzen in Heerenveen. Van je club moet je het hebben.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 6 mei 2012 @ 11:12:46 #98
374549 XSurenas
Hier zijn we weer
pi_111197286
Bluffen ze nou trouwens of heb je echt een pak ellende aan je broek hangen als je gespot wordt in Heerenveen?
Leve Feijenoord.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:13:37 #99
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_111197302
Hoe dan ook....heeft natuurlijk niets met sport te maken als Heerenveen zichzelf LAAT verliezen. Dat staat buiten kijf.
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:15:15 #100
374549 XSurenas
Hier zijn we weer
pi_111197342
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:13 schreef joers1 het volgende:
Hoe dan ook....heeft natuurlijk niets met sport te maken als Heerenveen zichzelf LAAT verliezen. Dat staat buiten kijf.
Nonsens. Soms is die motivatie gewoon niet aanwezig omdat je in principe 'nergens' meer voor speelt of omdat het wellicht nadelig kan uitpakken. Dat kan je die Heerenveen-spelers dan ook niet kwalijk nemen.
Leve Feijenoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')