Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

whihi, dat is een Fles-only-thingiequote:
ik zat te grinniken toen ik hem er in zette ja, moet vast wel even lukkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
Inb4 filmpje dat x topics lang in de OP staat.
Speciaal voor jou ook, deze TT.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ook, deze TT.
Uiteraard.
*bump
Knuffels wel, sowiesoquote:
Zo is datquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Knuffels wel, sowieso![]()
Kusjes ook![]()
Bumps, nope
Net op tijdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Yuki het volgende:
Woei!
Huishouddingies van vandaag zijn klaar
Werd wel tijd ook
In een uur had ik nog best veel kunnen doen. Alleen geen zin meerquote:
Beterschapquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:07 schreef Solique het volgende:
Ik voel mijzelf zo beroerd dat ik maar mijn bed in duik![]()
Je gaat toch niet niksen hè?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
In een uur had ik nog best veel kunnen doen. Alleen geen zin meer
En ik had het ook eerder af kunnen hebben, maar ik was moe dus ik ben gaan slapen vanmiddag.
Morgen niet al te veel meer te doen gelukkig
Nee joh!quote:
Hmm, keur ik dit goed?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee joh!
Hardlopen, douchen, oud papier en glas wegbrengen, stofzuigen, laatste boodschap halen (toch nog iets vergeten gister)... en in de loop van de middag krijg ik bezoek
Het blijft nogal een schok voor hemquote:
Ik voel er meestal niet zo veel van.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het blijft nogal een schok voor hem
Nee, ik eigenlijk ook nietquote:
Jij welquote:
Oh, ik dacht dat dat gewoon aan mij lagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wel![]()
MET boterbriefje glibbert alles beter
Jep, dat op zondagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmm, keur ik dit goed?
Ja dit keur ik goed.
en dat op zondag?
Piraatje!!quote:
Ook. JIJ trouwtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat gewoon aan mij lag
Nou, niet nog een keer hoorquote:
Ik ben nog altijd in therapiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het blijft nogal een schok voor hem
fysiotherapiequote:
oh, ja, dan kan het een tijd duren voordat je het hebt verwerkt inderdaadquote:
Dat is toch de lui-op-je-reet-lig-dag-waarop-je-eventueel-voetbal-kijkt-dag?quote:
Ik ben een vrouw, ik kijk geen voetbalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is toch de lui-op-je-reet-lig-dag-waarop-je-eventueel-voetbal-kijkt-dag?
hihi
Eigenlijk bedoelde ik dus dat je morgen wel rustig aan moest doen
beetje remi, duf en dozigquote:
Wat eten we?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is toch de lui-op-je-reet-lig-dag-waarop-je-eventueel-voetbal-kijkt-dag?
hihi
Eigenlijk bedoelde ik dus dat je morgen wel rustig aan moest doen
Awww, suffiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beetje remi, duf en dozig![]()
iets met je telefoon op stil hebben staan, in slaap vallen, 8 gemiste oproepen en iedereen die zonder mij de stad in is![]()
met jou?
je rent
Wat eten we?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik kijk geen voetbal![]()
En morgen wordt gewoon een relaxte dag hoorAlleen wat dingetjes in het huishouden die ik echt af wil hebben
Heb zelfs al gekookt voor morgen, zodat ik alleen de oven aan hoef te slingeren voor het eten
quote:
Ik blijf lekker romantisch en naïef en blijf ervan overtuigd dat ik ooit gelukkig ga trouwenquote:
Oeh, goed bezig mevrouwtje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Awww, suffie![]()
Soms ook wel lekker toch, weekend/dagje alleen?
Best ok
Sinds vorige week ren ik inderdaadOver 8 weken heb ik een loopdingie in Utrecht en heb nog een flinke training te gaan voor ik daar de 5 km red
Dus 3 à 4 keer per week ben ik buiten aan het "rennen"
Wat jij eet weet ik niet, ik eet morgen lasagnette (mini lasagne, whatever)quote:
vooral doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf lekker romantisch en naïef en blijf ervan overtuigd dat ik ooit gelukkig ga trouwen![]()
Ik doe dat stiekem ook wel hoor... Ooit, als ik later groot ben.....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf lekker romantisch en naïef en blijf ervan overtuigd dat ik ooit gelukkig ga trouwen![]()
Dat lust ik ook wel denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat jij eet weet ik niet, ik eet morgen lasagnette (mini lasagne, whatever)
Dank jequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oeh, goed bezig mevrouwtje.
ik wil ook nog steeds beginnen met rennen/hobbelen...eerst van mijn verkoudheid afkomen![]()
heb ook al niet kunnen squashen deze week
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe dat stiekem ook wel hoor... Ooit, als ik later groot ben.....
Goffer wat is t koud zeg
Las ik laatst in een caféquote:Als je later groot wordt, ben je langer kind
minimaal 1 keer trouwen moet je doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Minimaal? Ik was van plan het maximaal 1 keer te doen, en dan gewoon goedquote:
Checkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:36 schreef ArTiC het volgende:
Trouwen
Kinderen
ik gok dat het er nooit van gaat komen
Dat is beterquote:
dat is wel een goed ideequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Minimaal? Ik was van plan het maximaal 1 keer te doen, en dan gewoon goed
Voor sommige koppels is scheiden het beste idee wat ze ooit gehad hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Check
Check...
Alleen.scheiden is stom
Nee ik wil alles...ook het irritante gejank, het opruimen van de kots als ze ziek zijn etcquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is beter
Moet zelf niet aan kinderen denken maar neefjes en nichtjes zijn wel tof.
Die zie je maar af en toe en dan mag je tof doen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee ik wil alles...ook het irritante gejank, het opruimen van de kots als ze ziek zijn etc
Het hoort er allemaal bij
ik stem voor om t er niet meer over te hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef Yuki het volgende:
Maare, ik heb sinds Enfe hier was alweer de rammels, dus kunnen we even ophouden over trouwenen beebies
?
Ik ook brrrrrquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
Nu dan toch echt licht uit en me verstoppen onder het dekbed, want brrrrrrrrrrrrrrrr.
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
Nu dan toch echt licht uit en me verstoppen onder het dekbed, want brrrrrrrrrrrrrrrr.
![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik stem voor om t er niet meer over te hebben![]()
Tot morgen!quote:
zullen we het hebben over scheiden en bejaarden dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef Yuki het volgende:
Maare, ik heb sinds Enfe hier was alweer de rammels, dus kunnen we even ophouden over trouwenen beebies
?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zullen we het hebben over scheiden en bejaarden dan?
uiterstenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]nah... das weer het andere uiterste
Ik ga sowieso ff douchen, even de productiviteit van vandaag eraf voor ik ga slapen
Thx, maar ik kom zo nog wel even zwaaien hoorquote:
hey medenachtafwasserquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
moet nog afwassen, morgen vroeg op, douchen en naar animal event
ik heb net lekker pauperig een halve liter blik bier open getrokken, ik ben er nog wel ffquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thx, maar ik kom zo nog wel even zwaaien hoor
Mocht je er dan niet meer zijn: jij ook lekker slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Had ik al gezegd dat ik vandaag twee keer in een speelgoedwinkel ben geweest?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef Yuki het volgende:
?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:49 schreef Rafeiro het volgende:
Waarom is dit herkenbaaromdat je geen discipline hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kwestie van gewoon doen
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
erg genoeg welquote:
quote:(i) Top 20 in de -reeks op 05-05-2012 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 083 Yuki
02. 057 Dr_Flash
03. 049 goldfinger1963
04. 044 RockNijntje
05. 028 suikertaartje
06. 022 DaMart
07. 021 LovelyLady
08. 020 douche-eendje
09. 019 MPG
10. 018 Koen66
11. 018 Rafeiro
12. 017 Enfermera
13. 016 littledrummergirl
14. 016 ArTiC
15. 016 Inkomen
16. 014 Bos81
17. 014 crv
18. 013 Memento-Mori
19. 011 Barreltje
20. 010 Solique
Reeks-statistieken!
Leukquote:
Ow ja, zij zit aan de andere kant van het water.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leuk
Had ik normaal ook wel heen gegaan
Mja in de UK kennen ze dat niet
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef Koen66 het volgende:
Lol, ik sta echt op de wifi grens, als ik me omdraai valt foon uit
Zoveel ale op?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef Koen66 het volgende:
Lol, ik sta echt op de wifi grens, als ik me omdraai valt foon uit
Jetlagquote:Op zondag 6 mei 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook eens
Sneller moe dan normaal thuis
Oh kak!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook eens
Sneller moe dan normaal thuis
Reikt uw lengte nog danig ver in de wolken dat u knetter kan bereiken?quote:
Al dat moois is net de deur uit.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Reikt uw lengte nog danig ver in de wolken dat u knetter kan bereiken?
Indien dat het geval mag zijn doe haar de groeten.
Kutwijf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doe haar dan de volgende keer maar de groetjes.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kutwijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doe haar dan de volgende keer maar de groetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik doen.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar alles goed met deze VI reus om de aandacht maar even te verleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik doen.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Waar naar toe?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar alles goed met deze VI reus om de aandacht maar even te verleggen?
Sjaakie D?quote:
Ieder zijn dingquote:Op zondag 6 mei 2012 00:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sjaakie D?
Glennie F. (Glenfiddich) is dan als budged whisky beter te drinken
Amstel hier nuquote:Op zondag 6 mei 2012 01:00 schreef JJH het volgende:
Hier gewoon Oettinger bier.
Single Malt heb ik niet in huis op het moment.
Goed is relatief, maar ik snap wat you're sayingquote:Op zondag 6 mei 2012 01:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Amstel hier nu
Maar ik wil me ooit een keer kapot zuipen aan goede whisk(e)y.
Staatsloterij ofzo, anders kan dat niet, maar je snapt het punt wel denk ik
Ik weet waarvoor een goede fles over de toonbank gaat.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Amstel hier nu
Maar ik wil me ooit een keer kapot zuipen aan goede whisk(e)y.
Staatsloterij ofzo, anders kan dat niet, maar je snapt het punt wel denk ik
Ik wil ooit nog wel een bij de Librije eten.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:05 schreef Rafeiro het volgende:
Of een dag echt speciaalbier drinken.
Of eten bij El bulli of Noma
Als ik ooit rijk ben....
Daar eet ik iedere jaar, da's niet zo bijzonderquote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog wel een bij de Librije eten.
Noma en El Bulli staan hoger aangeschrevenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog wel een bij de Librije eten.
Dan liever whisk(e)yquote:Op zondag 6 mei 2012 01:05 schreef Rafeiro het volgende:
Of een dag echt speciaalbier drinken.
Of eten bij El bulli of Noma
Als ik ooit rijk ben....
Het schijnt dat het zusje, en de toko aan het Broerenkerkplein nogal verschillen in prijs.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef D. het volgende:
[..]
Daar eet ik iedere jaar, da's niet zo bijzonder
Nouja, bij het zusje dan
Ow wacht, is dat die ene toko die maar een half jaar per jaar open is omdat de chef het andere halve jaar aan het uitproberen is?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Noma en El Bulli staan hoger aangeschreven
Noma = #1 van de wereld en el bulli is "apart".
Dat is El Bulli jaquote:Op zondag 6 mei 2012 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow wacht, is dat die ene toko die maar een half jaar per jaar open is omdat de chef het andere halve jaar aan het uitproberen is?
Dat zal bestquote:Op zondag 6 mei 2012 01:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Het schijnt dat het zusje, en de toko aan het Broerenkerkplein nogal verschillen in prijs.
't Zusje naar verhouding een stuk goedkoper.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:11 schreef Rafeiro het volgende:
El Bulli is ook 30+ gangen dacht ik.
Dat lijkt me zo geniaal en tof.
Op uitnoding dus, dat geld voor mij ook bij de Librije hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zal best
Maar goed, ik eet er gratis, en een gegeven paard blabla enz..
Op uitnodigingquote:Op zondag 6 mei 2012 01:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Op uitnoding dus, dat geld voor mij ook bij de Librije hoor.
Ik heb geen zin om bijkans een half maandloon weg te brengen om even met z'n tweeen uit eten te gaan.
Als je zo'n uitnodiging krijgt ben ik met alle liefde je partner voor de avondquote:Op zondag 6 mei 2012 01:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Op uitnoding dus, dat geld voor mij ook bij de Librije hoor.
Ik heb geen zin om bijkans een half maandloon weg te brengen om even met z'n tweeen uit eten te gaan.
Ik kan er ook de anderhalve maand van boodschappen doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Op uitnodiging
Ik heb ook wat moeite met mijn maandloon aan eten uitgeven
Voor 1 dinertje dan
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je zo'n uitnodiging krijgt ben ik met alle liefde je partner voor de avond(zonder seks)
Tja, je moet (kennelijk) alles in verhouding zienquote:Op zondag 6 mei 2012 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan er ook de anderhalve maand van boodschappen doen.
Ik denk niet dat ik het het geld waard ga vinden.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, je moet (kennelijk) alles in verhouding zien
Ditoquote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het het geld waard ga vinden.
Daarom, op uitnodiging.
Niks mis met homo's, alleen ben ik er geen, dus kan ik mijn pielemuis niet in de strijd gooienquote:
Goed bezigquote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef D. het volgende:
De nieuwe uitnodiging heb ik afgelopen week gehad trouwens
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niks mis met homo's, alleen ben ik er geen, dus kan ik mijn pielemuis niet in de strijd gooien
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef D. het volgende:
De nieuwe uitnodiging heb ik afgelopen week gehad trouwens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef Rafeiro het volgende:
Best een vetteHe ,bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef Rafeiro het volgende:
Best een vetteNieuwer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C4 toch, D?
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:21 schreef Miniem het volgende:
[..]ik ben brak en moe
Net terug van bevrijdingsfestival, was wel vet. Vriend had een pic van me gemaakt maar die had ie achteraf niet opgeslagen
kost dat?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik geld heb voor een dikke bak koop ik een Ascari A10.
Niets meer, niets minder.
Alleen als ik ze met mijn iPhone maakquote:Op zondag 6 mei 2012 01:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Foto's worden toch altijd opgeslagen op je Phone of wat?
Nee die gaan standaard naar al je contacten, hoezo?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Foto's worden toch altijd opgeslagen op je Phone of wat?
3,5 ton dacht ik.quote:
Jouw lat ligt te hoogquote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
3,5 ton dacht ik.
Maar dat ga ik voorlopig niet redden dus zal ook niet snel gebeuren
Voor dat geld weet ik zoveel toffers aan te schaffen, ik zal niet zo snel zo veel geld aan één auto uitgeven.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
3,5 ton dacht ik.
Maar dat ga ik voorlopig niet redden dus zal ook niet snel gebeuren
Magoed beetje jammer wel want dat was de enige picquote:
Dat is voor iedereen verschillendquote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor dat geld weet ik zoveel toffers aan te schaffen, ik zal niet zo snel zo veel geld aan één auto uitgeven.
Ik koop met mijn hart, niet met mijn 'mind'quote:Op zondag 6 mei 2012 01:29 schreef Rafeiro het volgende:
Lees en kijk er eens wat reviews over.
Niet puur om de looks, maar ook om de "handling".
En de oprichter van dat merk is een Nederlander.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:29 schreef Rafeiro het volgende:
Lees en kijk er eens wat reviews over.
Niet puur om de looks, maar ook om de "handling".
Medeoprichter dacht ikquote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En de oprichter van dat merk is een Nederlander.
Ik vind dat stiekem dan wel weer tof.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Medeoprichter dacht ik
Maar ook dat boeit me weinig
Daar heb ik dan weer nog minder meequote:Op zondag 6 mei 2012 01:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind dat stiekem dan wel weer tof.
Maar ik zou gaan voor een RS6, en een Evo 6.
Beiden ook gewoon prima te doen qua dagelijks werk, maar werkelijk waar een beest op de Autobahn danwel circuit.
Ook geen laf bakje dus, maar er staat me iets van bij dat het volgens Jeremy Clarckson DE auto was qua wegligging en besturing etc....quote:In de uitzending van 9 december 2007 van het BBC2 programma Top Gear reed Jeremy Clarkson met de A10. Hij beschreef de auto als "Adembenemend.... als een Koenigsegg maar dan een miljoen keer beter bestuurbaar". Hij vond ook dat je meteen oordopjes moest kopen als je de auto kocht. De A10 reed een rondetijd van 1:17.3 en kwam daarmee op de eerste plaats van het "Power Lap Times" bord. Hij was 0.3s sneller dan de Koenigsegg CCX. Op 27 juli 2008 werd de Ascari verslagen door de Gumpert Apollo die 0.2s sneller was, welke daarna weer werd verslagen door de Bugatti Veyron Supersport en vervolgens werd verslagen door de Ariel Atom 500. Op dit moment neemt de Ascari de 4e plaats in.
Zoals ik al zei, ik koop in de eerste plaats met mijn hartquote:Op zondag 6 mei 2012 01:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook geen laf bakje dus, maar er staat me iets van bij dat het volgens Jeremy Clarckson DE auto was qua wegligging en besturing etc....
Ik met de weinige euro's die ik hebquote:Op zondag 6 mei 2012 01:38 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik koop in de eerste plaats met mijn hart
Komt goedquote:
Droomauto + pas + 30, mazzelpik.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:43 schreef D. het volgende:
[..]
Komt goed
Ik heb mijn droomauto ook pas op mijn 30e gekocht, dus heb er maar 20 jaar op gewacht
Of gewoon geluk hebben dat de droomauto geen 2,5 ton kostquote:Op zondag 6 mei 2012 01:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Droomauto + pas + 30, mazzelpik.
Dat is mazzel hebben als een gek of een pa/ma met een gouden lul/kut hebben.
Geen idee, daar ben ik niet zo in thuisquote:Op zondag 6 mei 2012 01:48 schreef Rafeiro het volgende:
Is het tegenwoordig nog reëel om een APK gekeurde auto te kopen voor 100-200 euro en dan daarna te dumpen bij de sloop?
Vroeger gebeurde dat veel, maar hoe zit dat nu?
Point taken, maar normaliter gaat dat niet over een fiat pandaquote:Op zondag 6 mei 2012 01:48 schreef D. het volgende:
[..]
Of gewoon geluk hebben dat de droomauto geen 2,5 ton kost
Neequote:Op zondag 6 mei 2012 01:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Point taken, maar normaliter gaat dat niet over een fiat panda
Ik ook nietquote:
Neequote:Op zondag 6 mei 2012 01:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Maar niet iedereen heeft een droomauto van 2,5 ton
Ik wil een nieuwe fietsquote:Op zondag 6 mei 2012 01:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik moet even kort een blik op de weg hebben
En het mag eventueel best lang blijven rijden, maar het is eigenlijk puur voor "nu".
Alleen heb ik geen zin in dubbele kosten
Maar da's dan gewoon een fijne auto die je wil hebben.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Niet de nieuwste maar degene ervoor
Had hem als leenauto en hij reedt echt fijn.
quote:Op zondag 6 mei 2012 02:06 schreef D. het volgende:
[..]
Maar da's dan gewoon een fijne auto die je wil hebben.
Een droomauto is toch een stapje hoger
Ja logischquote:Op zondag 6 mei 2012 08:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga straks iets met anti hond en psychedelische kleuren doen.
aan het werkquote:
Yuuksquote:
quote:
gfquote:
solquote:
Dat is niet alleen op zondagquote:Op zondag 6 mei 2012 10:25 schreef Memento-Mori het volgende:
T treinvolk op zondag is hell. Bejaarden en koters
Miniquote:
Hihiquote:
doordeweeks weinig last van. En gaat zo n kutkoter bij mij staan om aandacht te krijgen. Tief op, ik vind je niet schattigquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doordeweeks weinig last van. En gaat zo n kutkoter bij mij staan om aandacht te krijgen. Tief op, ik vind je niet schattig
u riep?quote:Op zondag 6 mei 2012 10:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hihi
Ik dacht even dat je PeZu wasmaar die zegt nu natuurlijk yummi yunki
yummi yunkiquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat deden ze dus niet he en stinken naar schijt
Ik. Kruip. Terugquote:
Je kan hetquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!quote:
quote:
Jawel, ik zou een uur geleden al aan het hardlopen zijnquote:
nou ren zequote:Op zondag 6 mei 2012 10:49 schreef Yuki het volgende:
Goed, kleren en schoenen aan... Hobbelen.
Tot straks
Succesquote:Op zondag 6 mei 2012 10:49 schreef Yuki het volgende:
Goed, kleren en schoenen aan... Hobbelen.
Tot straks
Geniet ervanquote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenMaar snel ontbijt maken en met ontbijt weer in mn warme bedje duiken want ontbijt in bed op zondag is
Fanatiekelingquote:Op zondag 6 mei 2012 11:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geniet ervan
Ik ga m'n oud papier en glas maar eens wegbrengen, nu ik toch al bezweet ben
Tsja, stok achter de deur... Had écht geen zin vanmorgenquote:
Geniet er vanquote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenMaar snel ontbijt maken en met ontbijt weer in mn warme bedje duiken want ontbijt in bed op zondag is
Tellen kan ze inderdaad niet. Maar het werkt wel goed, 5 minuten aangeven en je 7 minuten laten lopenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, stok achter de deur... Had écht geen zin vanmorgen
En Evy les 10 is echt kutze kan niet tellen en de muziek is bagger
Ze beloofde 2 min, dus ik volle bak lopen (2 min kan wel op hoger tempo)... Waren het er ruim 3quote:Op zondag 6 mei 2012 11:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tellen kan ze inderdaad niet. Maar het werkt wel goed, 5 minuten aangeven en je 7 minuten laten lopen
Maar de volgende keer moet je 3 minuten lopen, 4 minuten etc. Dus op deze manier zou je onbewust al aan je conditie moeten morrelen en zal het straks makkelijker gaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze beloofde 2 min, dus ik volle bak lopen (2 min kan wel op hoger tempo)... Waren het er ruim 3
En das op zich nog wel te doen, maar ik had echt zoiets van... euh *hijg hijg* nu moet ik toch weer kunnen wandelen?
Vorige les was 1, 2, 4, 4, 5. Maar dan houd je er beter rekening mee dat je langer moet lopen, dus doseer je beter.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar de volgende keer moet je 3 minuten lopen, 4 minuten etc. Dus op deze manier zou je onbewust al aan je conditie moeten morrelen en zal het straks makkelijker gaan.
Continu blijven doseren, maar ze trekt je zo op deze manier ook over een grens heenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorige les was 1, 2, 4, 4, 5. Maar dan houd je er beter rekening mee dat je langer moet lopen, dus doseer je beter.
Of ik, iig.
Toen ik al verder in de lessen was viel mij dat in meer lessen op dat het qua minuten soms niet uit kwam.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze beloofde 2 min, dus ik volle bak lopen (2 min kan wel op hoger tempo)... Waren het er ruim 3
En das op zich nog wel te doen, maar ik had echt zoiets van... euh *hijg hijg* nu moet ik toch weer kunnen wandelen?
Ik zat buiten, maar zon nu al tijdje weg dus maar serie of film aan zettenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:10 schreef douche-eendje het volgende:
Best lekker zo, op zondag een beetje in bed chillen.
Ogen dicht en dromen over verse koffiequote:Op zondag 6 mei 2012 12:16 schreef douche-eendje het volgende:
Oh noes
De koffie is op en mn bed is zo lekker warm... WAT NU?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |