Yuuksquote:
quote:
gfquote:
solquote:
Dat is niet alleen op zondagquote:Op zondag 6 mei 2012 10:25 schreef Memento-Mori het volgende:
T treinvolk op zondag is hell. Bejaarden en koters
Miniquote:
Hihiquote:
doordeweeks weinig last van. En gaat zo n kutkoter bij mij staan om aandacht te krijgen. Tief op, ik vind je niet schattigquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doordeweeks weinig last van. En gaat zo n kutkoter bij mij staan om aandacht te krijgen. Tief op, ik vind je niet schattig
u riep?quote:Op zondag 6 mei 2012 10:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hihi
Ik dacht even dat je PeZu wasmaar die zegt nu natuurlijk yummi yunki
yummi yunkiquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat deden ze dus niet he en stinken naar schijt
Ik. Kruip. Terugquote:
Je kan hetquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!quote:
quote:
Jawel, ik zou een uur geleden al aan het hardlopen zijnquote:
nou ren zequote:Op zondag 6 mei 2012 10:49 schreef Yuki het volgende:
Goed, kleren en schoenen aan... Hobbelen.
Tot straks
Succesquote:Op zondag 6 mei 2012 10:49 schreef Yuki het volgende:
Goed, kleren en schoenen aan... Hobbelen.
Tot straks
Geniet ervanquote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenMaar snel ontbijt maken en met ontbijt weer in mn warme bedje duiken want ontbijt in bed op zondag is
Fanatiekelingquote:Op zondag 6 mei 2012 11:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geniet ervan
Ik ga m'n oud papier en glas maar eens wegbrengen, nu ik toch al bezweet ben
Tsja, stok achter de deur... Had écht geen zin vanmorgenquote:
Geniet er vanquote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenMaar snel ontbijt maken en met ontbijt weer in mn warme bedje duiken want ontbijt in bed op zondag is
Tellen kan ze inderdaad niet. Maar het werkt wel goed, 5 minuten aangeven en je 7 minuten laten lopenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, stok achter de deur... Had écht geen zin vanmorgen
En Evy les 10 is echt kutze kan niet tellen en de muziek is bagger
Ze beloofde 2 min, dus ik volle bak lopen (2 min kan wel op hoger tempo)... Waren het er ruim 3quote:Op zondag 6 mei 2012 11:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tellen kan ze inderdaad niet. Maar het werkt wel goed, 5 minuten aangeven en je 7 minuten laten lopen
Maar de volgende keer moet je 3 minuten lopen, 4 minuten etc. Dus op deze manier zou je onbewust al aan je conditie moeten morrelen en zal het straks makkelijker gaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze beloofde 2 min, dus ik volle bak lopen (2 min kan wel op hoger tempo)... Waren het er ruim 3
En das op zich nog wel te doen, maar ik had echt zoiets van... euh *hijg hijg* nu moet ik toch weer kunnen wandelen?
Vorige les was 1, 2, 4, 4, 5. Maar dan houd je er beter rekening mee dat je langer moet lopen, dus doseer je beter.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar de volgende keer moet je 3 minuten lopen, 4 minuten etc. Dus op deze manier zou je onbewust al aan je conditie moeten morrelen en zal het straks makkelijker gaan.
Continu blijven doseren, maar ze trekt je zo op deze manier ook over een grens heenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorige les was 1, 2, 4, 4, 5. Maar dan houd je er beter rekening mee dat je langer moet lopen, dus doseer je beter.
Of ik, iig.
Toen ik al verder in de lessen was viel mij dat in meer lessen op dat het qua minuten soms niet uit kwam.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze beloofde 2 min, dus ik volle bak lopen (2 min kan wel op hoger tempo)... Waren het er ruim 3
En das op zich nog wel te doen, maar ik had echt zoiets van... euh *hijg hijg* nu moet ik toch weer kunnen wandelen?
Ik zat buiten, maar zon nu al tijdje weg dus maar serie of film aan zettenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:10 schreef douche-eendje het volgende:
Best lekker zo, op zondag een beetje in bed chillen.
Ogen dicht en dromen over verse koffiequote:Op zondag 6 mei 2012 12:16 schreef douche-eendje het volgende:
Oh noes
De koffie is op en mn bed is zo lekker warm... WAT NU?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |