quote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef Koen66 het volgende:
Lol, ik sta echt op de wifi grens, als ik me omdraai valt foon uit
Zoveel ale op?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef Koen66 het volgende:
Lol, ik sta echt op de wifi grens, als ik me omdraai valt foon uit
Jetlagquote:Op zondag 6 mei 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook eens
Sneller moe dan normaal thuis
Oh kak!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook eens
Sneller moe dan normaal thuis
Reikt uw lengte nog danig ver in de wolken dat u knetter kan bereiken?quote:
Al dat moois is net de deur uit.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Reikt uw lengte nog danig ver in de wolken dat u knetter kan bereiken?
Indien dat het geval mag zijn doe haar de groeten.
Kutwijf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doe haar dan de volgende keer maar de groetjes.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kutwijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doe haar dan de volgende keer maar de groetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik doen.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar alles goed met deze VI reus om de aandacht maar even te verleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik doen.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Waar naar toe?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar alles goed met deze VI reus om de aandacht maar even te verleggen?
Sjaakie D?quote:
Ieder zijn dingquote:Op zondag 6 mei 2012 00:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sjaakie D?
Glennie F. (Glenfiddich) is dan als budged whisky beter te drinken
Amstel hier nuquote:Op zondag 6 mei 2012 01:00 schreef JJH het volgende:
Hier gewoon Oettinger bier.
Single Malt heb ik niet in huis op het moment.
Goed is relatief, maar ik snap wat you're sayingquote:Op zondag 6 mei 2012 01:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Amstel hier nu
Maar ik wil me ooit een keer kapot zuipen aan goede whisk(e)y.
Staatsloterij ofzo, anders kan dat niet, maar je snapt het punt wel denk ik
Ik weet waarvoor een goede fles over de toonbank gaat.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Amstel hier nu
Maar ik wil me ooit een keer kapot zuipen aan goede whisk(e)y.
Staatsloterij ofzo, anders kan dat niet, maar je snapt het punt wel denk ik
Ik wil ooit nog wel een bij de Librije eten.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:05 schreef Rafeiro het volgende:
Of een dag echt speciaalbier drinken.
Of eten bij El bulli of Noma
Als ik ooit rijk ben....
Daar eet ik iedere jaar, da's niet zo bijzonderquote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog wel een bij de Librije eten.
Noma en El Bulli staan hoger aangeschrevenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog wel een bij de Librije eten.
Dan liever whisk(e)yquote:Op zondag 6 mei 2012 01:05 schreef Rafeiro het volgende:
Of een dag echt speciaalbier drinken.
Of eten bij El bulli of Noma
Als ik ooit rijk ben....
Het schijnt dat het zusje, en de toko aan het Broerenkerkplein nogal verschillen in prijs.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef D. het volgende:
[..]
Daar eet ik iedere jaar, da's niet zo bijzonder
Nouja, bij het zusje dan
Ow wacht, is dat die ene toko die maar een half jaar per jaar open is omdat de chef het andere halve jaar aan het uitproberen is?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Noma en El Bulli staan hoger aangeschreven
Noma = #1 van de wereld en el bulli is "apart".
Dat is El Bulli jaquote:Op zondag 6 mei 2012 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow wacht, is dat die ene toko die maar een half jaar per jaar open is omdat de chef het andere halve jaar aan het uitproberen is?
Dat zal bestquote:Op zondag 6 mei 2012 01:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Het schijnt dat het zusje, en de toko aan het Broerenkerkplein nogal verschillen in prijs.
't Zusje naar verhouding een stuk goedkoper.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:11 schreef Rafeiro het volgende:
El Bulli is ook 30+ gangen dacht ik.
Dat lijkt me zo geniaal en tof.
Op uitnoding dus, dat geld voor mij ook bij de Librije hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zal best
Maar goed, ik eet er gratis, en een gegeven paard blabla enz..
Op uitnodigingquote:Op zondag 6 mei 2012 01:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Op uitnoding dus, dat geld voor mij ook bij de Librije hoor.
Ik heb geen zin om bijkans een half maandloon weg te brengen om even met z'n tweeen uit eten te gaan.
Als je zo'n uitnodiging krijgt ben ik met alle liefde je partner voor de avondquote:Op zondag 6 mei 2012 01:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Op uitnoding dus, dat geld voor mij ook bij de Librije hoor.
Ik heb geen zin om bijkans een half maandloon weg te brengen om even met z'n tweeen uit eten te gaan.
Ik kan er ook de anderhalve maand van boodschappen doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Op uitnodiging
Ik heb ook wat moeite met mijn maandloon aan eten uitgeven
Voor 1 dinertje dan
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je zo'n uitnodiging krijgt ben ik met alle liefde je partner voor de avond(zonder seks)
Tja, je moet (kennelijk) alles in verhouding zienquote:Op zondag 6 mei 2012 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan er ook de anderhalve maand van boodschappen doen.
Ik denk niet dat ik het het geld waard ga vinden.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, je moet (kennelijk) alles in verhouding zien
Ditoquote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het het geld waard ga vinden.
Daarom, op uitnodiging.
Niks mis met homo's, alleen ben ik er geen, dus kan ik mijn pielemuis niet in de strijd gooienquote:
Goed bezigquote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef D. het volgende:
De nieuwe uitnodiging heb ik afgelopen week gehad trouwens
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niks mis met homo's, alleen ben ik er geen, dus kan ik mijn pielemuis niet in de strijd gooien
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef D. het volgende:
De nieuwe uitnodiging heb ik afgelopen week gehad trouwens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef Rafeiro het volgende:
Best een vetteHe ,bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef Rafeiro het volgende:
Best een vetteNieuwer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C4 toch, D?
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:21 schreef Miniem het volgende:
[..]ik ben brak en moe
Net terug van bevrijdingsfestival, was wel vet. Vriend had een pic van me gemaakt maar die had ie achteraf niet opgeslagen
kost dat?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik geld heb voor een dikke bak koop ik een Ascari A10.
Niets meer, niets minder.
Alleen als ik ze met mijn iPhone maakquote:Op zondag 6 mei 2012 01:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Foto's worden toch altijd opgeslagen op je Phone of wat?
Nee die gaan standaard naar al je contacten, hoezo?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Foto's worden toch altijd opgeslagen op je Phone of wat?
3,5 ton dacht ik.quote:
Jouw lat ligt te hoogquote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
3,5 ton dacht ik.
Maar dat ga ik voorlopig niet redden dus zal ook niet snel gebeuren
Voor dat geld weet ik zoveel toffers aan te schaffen, ik zal niet zo snel zo veel geld aan één auto uitgeven.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
3,5 ton dacht ik.
Maar dat ga ik voorlopig niet redden dus zal ook niet snel gebeuren
Magoed beetje jammer wel want dat was de enige picquote:
Dat is voor iedereen verschillendquote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor dat geld weet ik zoveel toffers aan te schaffen, ik zal niet zo snel zo veel geld aan één auto uitgeven.
Ik koop met mijn hart, niet met mijn 'mind'quote:Op zondag 6 mei 2012 01:29 schreef Rafeiro het volgende:
Lees en kijk er eens wat reviews over.
Niet puur om de looks, maar ook om de "handling".
En de oprichter van dat merk is een Nederlander.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:29 schreef Rafeiro het volgende:
Lees en kijk er eens wat reviews over.
Niet puur om de looks, maar ook om de "handling".
Medeoprichter dacht ikquote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En de oprichter van dat merk is een Nederlander.
Ik vind dat stiekem dan wel weer tof.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Medeoprichter dacht ik
Maar ook dat boeit me weinig
Daar heb ik dan weer nog minder meequote:Op zondag 6 mei 2012 01:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind dat stiekem dan wel weer tof.
Maar ik zou gaan voor een RS6, en een Evo 6.
Beiden ook gewoon prima te doen qua dagelijks werk, maar werkelijk waar een beest op de Autobahn danwel circuit.
Ook geen laf bakje dus, maar er staat me iets van bij dat het volgens Jeremy Clarckson DE auto was qua wegligging en besturing etc....quote:In de uitzending van 9 december 2007 van het BBC2 programma Top Gear reed Jeremy Clarkson met de A10. Hij beschreef de auto als "Adembenemend.... als een Koenigsegg maar dan een miljoen keer beter bestuurbaar". Hij vond ook dat je meteen oordopjes moest kopen als je de auto kocht. De A10 reed een rondetijd van 1:17.3 en kwam daarmee op de eerste plaats van het "Power Lap Times" bord. Hij was 0.3s sneller dan de Koenigsegg CCX. Op 27 juli 2008 werd de Ascari verslagen door de Gumpert Apollo die 0.2s sneller was, welke daarna weer werd verslagen door de Bugatti Veyron Supersport en vervolgens werd verslagen door de Ariel Atom 500. Op dit moment neemt de Ascari de 4e plaats in.
Zoals ik al zei, ik koop in de eerste plaats met mijn hartquote:Op zondag 6 mei 2012 01:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook geen laf bakje dus, maar er staat me iets van bij dat het volgens Jeremy Clarckson DE auto was qua wegligging en besturing etc....
Ik met de weinige euro's die ik hebquote:Op zondag 6 mei 2012 01:38 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik koop in de eerste plaats met mijn hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |