quote:Op zondag 6 mei 2012 01:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je zo'n uitnodiging krijgt ben ik met alle liefde je partner voor de avond(zonder seks)
Tja, je moet (kennelijk) alles in verhouding zienquote:Op zondag 6 mei 2012 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan er ook de anderhalve maand van boodschappen doen.
Ik denk niet dat ik het het geld waard ga vinden.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, je moet (kennelijk) alles in verhouding zien
Ditoquote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het het geld waard ga vinden.
Daarom, op uitnodiging.
Niks mis met homo's, alleen ben ik er geen, dus kan ik mijn pielemuis niet in de strijd gooienquote:
Goed bezigquote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef D. het volgende:
De nieuwe uitnodiging heb ik afgelopen week gehad trouwens
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niks mis met homo's, alleen ben ik er geen, dus kan ik mijn pielemuis niet in de strijd gooien
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef D. het volgende:
De nieuwe uitnodiging heb ik afgelopen week gehad trouwens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef Rafeiro het volgende:
Best een vetteHe ,bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef Rafeiro het volgende:
Best een vetteNieuwer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C4 toch, D?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |