quote:
Ik blijf lekker romantisch en naïef en blijf ervan overtuigd dat ik ooit gelukkig ga trouwenquote:
Oeh, goed bezig mevrouwtje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Awww, suffie![]()
Soms ook wel lekker toch, weekend/dagje alleen?
Best ok
Sinds vorige week ren ik inderdaadOver 8 weken heb ik een loopdingie in Utrecht en heb nog een flinke training te gaan voor ik daar de 5 km red
Dus 3 à 4 keer per week ben ik buiten aan het "rennen"
Wat jij eet weet ik niet, ik eet morgen lasagnette (mini lasagne, whatever)quote:
vooral doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf lekker romantisch en naïef en blijf ervan overtuigd dat ik ooit gelukkig ga trouwen![]()
Ik doe dat stiekem ook wel hoor... Ooit, als ik later groot ben.....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf lekker romantisch en naïef en blijf ervan overtuigd dat ik ooit gelukkig ga trouwen![]()
Dat lust ik ook wel denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat jij eet weet ik niet, ik eet morgen lasagnette (mini lasagne, whatever)
Dank jequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oeh, goed bezig mevrouwtje.
ik wil ook nog steeds beginnen met rennen/hobbelen...eerst van mijn verkoudheid afkomen![]()
heb ook al niet kunnen squashen deze week
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe dat stiekem ook wel hoor... Ooit, als ik later groot ben.....
Goffer wat is t koud zeg
Las ik laatst in een caféquote:Als je later groot wordt, ben je langer kind
minimaal 1 keer trouwen moet je doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Minimaal? Ik was van plan het maximaal 1 keer te doen, en dan gewoon goedquote:
Checkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:36 schreef ArTiC het volgende:
Trouwen
Kinderen
ik gok dat het er nooit van gaat komen
Dat is beterquote:
dat is wel een goed ideequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Minimaal? Ik was van plan het maximaal 1 keer te doen, en dan gewoon goed
Voor sommige koppels is scheiden het beste idee wat ze ooit gehad hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Check
Check...
Alleen.scheiden is stom
Nee ik wil alles...ook het irritante gejank, het opruimen van de kots als ze ziek zijn etcquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is beter
Moet zelf niet aan kinderen denken maar neefjes en nichtjes zijn wel tof.
Die zie je maar af en toe en dan mag je tof doen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee ik wil alles...ook het irritante gejank, het opruimen van de kots als ze ziek zijn etc
Het hoort er allemaal bij
ik stem voor om t er niet meer over te hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef Yuki het volgende:
Maare, ik heb sinds Enfe hier was alweer de rammels, dus kunnen we even ophouden over trouwenen beebies
?
Ik ook brrrrrquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
Nu dan toch echt licht uit en me verstoppen onder het dekbed, want brrrrrrrrrrrrrrrr.
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
Nu dan toch echt licht uit en me verstoppen onder het dekbed, want brrrrrrrrrrrrrrrr.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |