quote:
Ik blijf lekker romantisch en naïef en blijf ervan overtuigd dat ik ooit gelukkig ga trouwenquote:
Oeh, goed bezig mevrouwtje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Awww, suffie![]()
Soms ook wel lekker toch, weekend/dagje alleen?
Best ok
Sinds vorige week ren ik inderdaadOver 8 weken heb ik een loopdingie in Utrecht en heb nog een flinke training te gaan voor ik daar de 5 km red
Dus 3 à 4 keer per week ben ik buiten aan het "rennen"
Wat jij eet weet ik niet, ik eet morgen lasagnette (mini lasagne, whatever)quote:
vooral doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf lekker romantisch en naïef en blijf ervan overtuigd dat ik ooit gelukkig ga trouwen![]()
Ik doe dat stiekem ook wel hoor... Ooit, als ik later groot ben.....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf lekker romantisch en naïef en blijf ervan overtuigd dat ik ooit gelukkig ga trouwen![]()
Dat lust ik ook wel denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat jij eet weet ik niet, ik eet morgen lasagnette (mini lasagne, whatever)
Dank jequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oeh, goed bezig mevrouwtje.
ik wil ook nog steeds beginnen met rennen/hobbelen...eerst van mijn verkoudheid afkomen![]()
heb ook al niet kunnen squashen deze week
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe dat stiekem ook wel hoor... Ooit, als ik later groot ben.....
Goffer wat is t koud zeg
Las ik laatst in een caféquote:Als je later groot wordt, ben je langer kind
minimaal 1 keer trouwen moet je doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Minimaal? Ik was van plan het maximaal 1 keer te doen, en dan gewoon goedquote:
Checkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:36 schreef ArTiC het volgende:
Trouwen
Kinderen
ik gok dat het er nooit van gaat komen
Dat is beterquote:
dat is wel een goed ideequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Minimaal? Ik was van plan het maximaal 1 keer te doen, en dan gewoon goed
Voor sommige koppels is scheiden het beste idee wat ze ooit gehad hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Check
Check...
Alleen.scheiden is stom
Nee ik wil alles...ook het irritante gejank, het opruimen van de kots als ze ziek zijn etcquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is beter
Moet zelf niet aan kinderen denken maar neefjes en nichtjes zijn wel tof.
Die zie je maar af en toe en dan mag je tof doen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee ik wil alles...ook het irritante gejank, het opruimen van de kots als ze ziek zijn etc
Het hoort er allemaal bij
ik stem voor om t er niet meer over te hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef Yuki het volgende:
Maare, ik heb sinds Enfe hier was alweer de rammels, dus kunnen we even ophouden over trouwenen beebies
?
Ik ook brrrrrquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
Nu dan toch echt licht uit en me verstoppen onder het dekbed, want brrrrrrrrrrrrrrrr.
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
Nu dan toch echt licht uit en me verstoppen onder het dekbed, want brrrrrrrrrrrrrrrr.
![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik stem voor om t er niet meer over te hebben![]()
Tot morgen!quote:
zullen we het hebben over scheiden en bejaarden dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef Yuki het volgende:
Maare, ik heb sinds Enfe hier was alweer de rammels, dus kunnen we even ophouden over trouwenen beebies
?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zullen we het hebben over scheiden en bejaarden dan?
uiterstenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]nah... das weer het andere uiterste
Ik ga sowieso ff douchen, even de productiviteit van vandaag eraf voor ik ga slapen
Thx, maar ik kom zo nog wel even zwaaien hoorquote:
hey medenachtafwasserquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
moet nog afwassen, morgen vroeg op, douchen en naar animal event
ik heb net lekker pauperig een halve liter blik bier open getrokken, ik ben er nog wel ffquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thx, maar ik kom zo nog wel even zwaaien hoor
Mocht je er dan niet meer zijn: jij ook lekker slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Had ik al gezegd dat ik vandaag twee keer in een speelgoedwinkel ben geweest?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef Yuki het volgende:
?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:49 schreef Rafeiro het volgende:
Waarom is dit herkenbaaromdat je geen discipline hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kwestie van gewoon doen
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
erg genoeg welquote:
quote:(i) Top 20 in de -reeks op 05-05-2012 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 083 Yuki
02. 057 Dr_Flash
03. 049 goldfinger1963
04. 044 RockNijntje
05. 028 suikertaartje
06. 022 DaMart
07. 021 LovelyLady
08. 020 douche-eendje
09. 019 MPG
10. 018 Koen66
11. 018 Rafeiro
12. 017 Enfermera
13. 016 littledrummergirl
14. 016 ArTiC
15. 016 Inkomen
16. 014 Bos81
17. 014 crv
18. 013 Memento-Mori
19. 011 Barreltje
20. 010 Solique
Reeks-statistieken!
Leukquote:
Ow ja, zij zit aan de andere kant van het water.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leuk
Had ik normaal ook wel heen gegaan
Mja in de UK kennen ze dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |