Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Heb je die dag OOK geneukt? Anders klopt het nog niet natuurlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hey Fleske![]()
Ik ben minder lang zwanger dan alle tabellen me vertellen
Gisteren echo gehad.
Volgens alle tabellen zou ik nu 8 weken en 6 dagen moeten zijn. IRL blijk ik dus pas 6 weken en 3 dagen ver te zijn.
Zelfs hierin ben ik blijkbaar een uitzondering
Ze hebben het kindje gemeten dus dat is vrij accuraatquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je die dag OOK geneukt? Anders klopt het nog niet natuurlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:20 schreef Ladylike het volgende:
Net of ik daar wat van weet ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jij weet toch alles van vrouwen?quote:
Ik heb een ingebouwd compasquote:
Lolquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:36 schreef littledrummergirl het volgende:
ik las dat topic van die rammelende vrouwen en heb meteen mijnverzekerd dat ik nog lang niet wil baren... jeetje wat labiel zijn sommigen
He jeetje, wat jammer joh!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hey Fleske![]()
Ik ben minder lang zwanger dan alle tabellen me vertellen
Gisteren echo gehad.
Volgens alle tabellen zou ik nu 8 weken en 6 dagen moeten zijn. IRL blijk ik dus pas 6 weken en 3 dagen ver te zijn.
Zelfs hierin ben ik blijkbaar een uitzondering
dat zeg ik nietquote:
Hoppa, en daar zit er alweer eentje op de kast hoorquote:
`Was meer een garpje heurquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zeg ik nietzeg alleen dat sommigen er labiel van worden. manieren bedenken om hun partner over te halen, het willen terwijl ze nog studeren, of geen baan hebben.
van mij mag iedereen rammelen en baren wat ze willen, maar wel als de situatie gewoon goed en stabiel is, niet alleen maar puur omdat je hormonen schreeuwen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoppa, en daar zit er alweer eentje op de kast hoor
ik wordt ook week als er zon kleintje op mn schoot gezet wordt hoor, maar het is de komende jaren gewoon nog niet handigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
`Was meer een garpje heur.
Ik merk gewoon dat ik er de laatste tijd ook echt last van heb. Alleen is het niet echt de tijd of plaats ervoor.
[..]
het is leuk tot ze gaan janken of gaan stinken omdat ze de luier vol gescheten hebben, en meestal duurt 1 van beiden niet langquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wordt ook week als er zon kleintje op mn schoot gezet wordt hoor, maar het is de komende jaren gewoon nog niet handigdus rustig afwachten, komt wel, later als ik groot ben
net 25 gewordenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:48 schreef NanKing het volgende:
hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik ben soms wel een beetje bang dat het nooit de tijd of plaats wordt
ik vind dat t sowieso tot n jaar of 35 nog wel gewoon kanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef NanKing het volgende:
Net 28. vriendinlief begint in september aan een nieuwe studie en ik ben ook nog niet kloar, dus het duurt hier ook nog even.
Agree.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind dat t sowieso tot n jaar of 35 nog wel gewoon kan
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi, wok heeft een druiper van mij gekregen en het plafond is 'gewit'
hier nog nietquote:
quote:
Joh, van hun mag je allang geen kinderen meer krijgen. Nouja, het mág wel, maar verwacht geen rechten of extra dingetjes als oudersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Agree.
Al vindt ons kabinet dat geloof ik niet zo![]()
...
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
het mijne begint vrijdagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het mijne begint morgen en duurt tot woensdag
mijn collega: "ja maar modaal, dat is toch een soort van minimum inkomen ? "quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Joh, van hun mag je allang geen kinderen meer krijgen. Nouja, het mág wel, maar verwacht geen rechten of extra dingetjes als oudersWie heeft er nou kinderopvang, recht op kolven of andere dingen nodig?
Een kind kost toch niks.
[..]
Ik zag het ja![]()
Hier ookquote:
OMGquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben niet modaalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn collega: "ja maar modaal, dat is toch een soort van minimum inkomen ? "![]()
![]()
![]()
ik hoop dat ik dat nog ga halenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind dat t sowieso tot n jaar of 35 nog wel gewoon kan
Ha andere wekrer.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn collega: "ja maar modaal, dat is toch een soort van minimum inkomen ? "![]()
![]()
![]()
mweh.. links wordt ik dan niet echt blij van.. dan kan ik ipv loonsverhoging misschien wel beter loonsverlaging aanvragenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Heerlijk die vooroordelen. Oh, en dan mag ik ook nog even 400 euro dokken volgend jaar, omdat ik blijkbaar ergens 'risico' gelopen heb dat ik nu chronisch ziek benFlikker toch gauw op
Nouja. Maar hopen op een midden/links kabinet...
Jaquote:
nog 1 uurtje en dan ben ik ook klaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Maar gelukkig wel lekker gewerkwekrwekrt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh.. links wordt ik dan niet echt blij van.. dan kan ik ipv loonsverhoging misschien wel beter loonsverlaging aanvragen![]()
doe maar gewoon midden
Slaverplaatst?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Maar gelukkig wel lekker gewerkwekrwekrt.
Jep. De sla is weer verplaatst.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
toch in slaap gevallen dus![]()
wel al je karweitjes gedaan?
Ja, alleen jammer van die koppijn die je ervan krijgtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ach ja, shit happens
Wel een lekker dutje?
Zo is hetttquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:49 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja
En nee, die moeten nog.
Maar goed, laatste dingen opruimen + 2x koken + eten + afwassen kan vanavond nog
Papier en glas wegbrengen + stofzuigen kan morgen.
Klaar
Oh, das idd balenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer van die koppijn die je ervan krijgt
moet je het dus wel doen hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:49 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja
En nee, die moeten nog.
Maar goed, laatste dingen opruimen + 2x koken + eten + afwassen kan vanavond nog
Papier en glas wegbrengen + stofzuigen kan morgen.
Klaar
Precies, zolang alles maar gedaan is voor m'n bezoek hier isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo is hetttTis weekend, je moet de dingen ook niet te snel doen!
[..]
Oh, das idd balen
Zeg! Moest ik het van jou niet rustiger aan doen?quote:
niet zo rustigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg! Moest ik het van jou niet rustiger aan doen?
Geloof me, ik zorg wel dat het gedaan is voor m'n bezoek van morgen. Zou me generen als het niet gedaan was
je kan ook gaan lopenquote:
Daarom!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies, zolang alles maar gedaan is voor m'n bezoek hier is
En niks wat 2 paracetamollen niet verhelpen
Ik kom wel voor de kamerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet zo rustig![]()
![]()
bezoek komt voor jou niet voor je kamer
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet zo rustig![]()
![]()
bezoek komt voor jou niet voor je kamer
heb ik niets van gezien hoor toen ik op de koffie kwamquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat hoop ik ja
Maar administratie op de grond, vuilniszak midden in de kamer, oud papier in en buiten m'n kamer, afwas van een paar dagen en overduidelijk een tijd niet gestofzuigd... Vind ik geen goede binnenkomer![]()
en nou ga je terug op de fietsquote:
Dat was toen ook nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik niets van gezien hoor toen ik op de koffie kwam
en nou heb je het allemaal in het midden gelegdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was toen ook niet
Toen lag alle zooi nog op tafels enzo![]()
Nee, nu is het op een stapeltje administratie na allemaal opgeruimd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nou heb je het allemaal in het midden gelegd
Want je houdt het altijd netjes?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
HAH, ik hoef op wat kleren na gewoon nooit meer mijn kamer op te ruimen.
ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, nu is het op een stapeltje administratie na allemaal opgeruimd.
Vervelende man
quote:
Gelukkigquote:
aah ja dat mis ik soms wel van thuis wonen mijn ma ruimde mijn zooi opquote:
Het is wel pas zo sinds Haan, omdat ik het lullig vindt als mijn kamer dan rommelig isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das hier ook wel de bedoeling eigenlijkna het drama van het afgelopen jaar
Dat is hier nooit zo geweestquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah ja dat mis ik soms wel van thuis wonen mijn ma ruimde mijn zooi op
paracetamolquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Liefje? Heb jij even iets tegen de hoofdpijn voor me?
bij mij wel nou ja op et laatst ook niet meer omdat de spullen van mijn toenmalige vriendin er ook lagen werd et nog veelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is wel pas zo sinds Haan, omdat ik het lullig vindt als mijn kamer dan rommelig is. Motivatie alles.
[..]
Dat is hier nooit zo geweest.
Whehe, ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij wel nou ja op et laatst ook niet meer omdat de spullen van mijn toenmalige vriendin er ook lagen werd et nog veel
dat was erg overal lagen kleren cds en nog een paar kratten bierquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, ik zie het al helemaal voor me.
Die motivatie snap ik heel goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is wel pas zo sinds Haan, omdat ik het lullig vindt als mijn kamer dan rommelig is. Motivatie alles.
[..]
Dat is hier nooit zo geweest.
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat was erg overal lagen kleren cds en nog een paar kratten bier
nu ik op mijn zelf woon heb ik me ook wel makkelijker gemaakt hoor heb een schoonmaakster die een keer in de zoveel tijd langs komquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoals het hoortmaar niet in mijn kamer
.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
Voor mezelf zou ik nooit buiten de pc opruimen.
Zou ook wel een beetje erg zijn als je nu nog niks zelf deedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
nu ik op mijn zelf woon heb ik me ook wel makkelijker gemaakt hoor heb een schoonmaakster die een keer in de zoveel tijd langs kom
maar dingen zoals afwas wc en kledingwassen doe ik wel zelf
Dan zou 'het bezoek' ook de reden zijnquote:
zou vooral erg zijn omdat ik voor mijn opleiding toen huishoudkunde kreeg enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ook wel een beetje erg zijn als je nu nog niks zelf deed.
[..]
Dan zou 'het bezoek' ook de reden zijn.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ook wel een beetje erg zijn als je nu nog niks zelf deed.
[..]
Dan zou 'het bezoek' ook de reden zijn.
lang geleden dat ik dat spul heb gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:50 schreef DaMart het volgende:
Nieuwe aankopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat staat er op het pakje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:19 schreef Yuki het volgende:
Hmm... Ik heb de minilasagne voor morgen klaar. Moet ik die nou al gedeeltelijk bakken in de oven, dan af laten koelen en in de koelkast zetten... en dan morgen laatste beetje afbakken?
Of gewoon af laten koelen, koelkast, en dan morgen volledige 45 min in de oven?
Gelijk in de oven, 200 graden, 45 minuten... en nommen maar.quote:
Ik zou dit doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:19 schreef Yuki het volgende:
Lasagne opgewarmd uit de pingkast?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon ff opwarmen in de pingkast tegen die tijd joh![]()
Of is hetBelangrijk
Bezoek
?
Op hoop van zegen dan maar... denk ook dat dat het beste isquote:
Preciesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan het vast allemaal lekker doortrekken qua smaak
Ja, daar is het NOG een uur langer tot bedtijdquote:
Vanuit een uk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
wel een goeie scheut witte wijn door de gehaktsaus gedaan he?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies![]()
Alleen morgen nog even geraspte kaas halen. Die was ik dus vergeten
Njogquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daar is het NJOG een uur langer tot bedtijd
Dag hoor koen
af koelen en morgen afbakken, anders wordt t n taaie bendequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:19 schreef Yuki het volgende:
Hmm... Ik heb de minilasagne voor morgen klaar. Moet ik die nou al gedeeltelijk bakken in de oven, dan af laten koelen en in de koelkast zetten... en dan morgen laatste beetje afbakken?
Stichting Martijn alles.quote:
Hier dat zeg ik. Zie mij weten hoe koken werktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
af koelen en morgen afbakken, anders wordt t n taaie bende
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanuit een uk?
BahYuukskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Euh, nee. Geen wijn in huisquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel een goeie scheut witte wijn door de gehaktsaus gedaan he?
Kijk, dit zijn adviezen waar ik iets aan hebquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
af koelen en morgen afbakken, anders wordt t n taaie bende
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:50 schreef DaMart het volgende:
Nieuwe aankopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net een uk en nu een cappucino, wat zit er in het voedsel daar in Engeland?quote:
jaren microtron ervaring!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier dat zeg ik. Zie mij weten hoe koken werkt
Ywquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, nee. Geen wijn in huis
[..]
Kijk, dit zijn adviezen waar ik iets aan heb
Thx LDG
Gemalen konijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net een uk en nu een cappucino, wat zit er in het voedsel daar in Engeland?
ben jij nou alweeeer op vakantie?quote:
quote:
en ik heb zin om wat glaswerk weg te gooienquote:
Niet kijken, echt, niet doenquote:
Yepperquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben jij nou alweeeer op vakantie?
Ik ben zo blij met jou hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet kijken, echt, niet doen. Trefwoord: shocksite.
Hij is niet heel erg maar vrij naar als je niet meer van die 'zieke shit' gezien hebt.
Jeweettoch.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met jou he![]()
De Kijkwijzer voor ouders
Dat je er überhaupt aan begintquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jeweettoch.
Ook nooit Jarsquatter kijken, die durfde ik niet eens af te kijken.
Ook nooit van gehoord. Better keep it that wayquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ook nooit Jarsquatter kijken, die durfde ik niet eens af te kijken.
Krijg de pest. Zit die standaard in Fok tegenwoordig?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook nooit van gehoord. Better keep it that way
SPOILER: samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Liever niet.quote:
Ja.quote:Zit die standaard in Fok tegenwoordig?
Slim konijn!quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Nou, fijn, bedanktSPOILER: samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja ja, Flash noemde me niet voor niets ooit 'een donders pienter schepsel'.quote:
nee man eerst het onderzoek afwachtenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat was een andere trein vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wissel stond verkeerd.
Kamervragen en een eis minder dan tien verkeerd staande wissels op jaarbasis door MartRail.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat was een andere trein vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wissel stond verkeerd.
Het stond toch in een spoiler, klapjostiquote:
Ik zeg fijn bedankt, ik post een 14.gif. Ik meende hetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het stond toch in een spoiler, klapjosti. Je hoefde hem niet te openen
. Net als dat je die sites niet hoeft te kijken, mensen doen het toch uit nieuwsgierigheid
.
Oh, ook goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg fijn bedankt, ik post een 14.gif. Ik meende het
Het was een eenzijdig ongevalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee man eerst het onderzoek afwachten![]()
DE MACHINIST VAN DE STOPTREIN HEEFT HET GEDAAN!!!!!!
Die geef ik al rode kaarten over 9000 nijnthousand.quote:
Dit was pas nummer 2 dit jaar, dus het gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Kamervragen en een eis minder dan tien verkeerd staande wissels op jaarbasis door MartRail.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die geef ik al rode kaarten over 9000 nijnthousand.
ZOMG je snapt hem, ouwe baas ben je.quote:
Nou ja, toen de trein over dat wissel reed, ging hij niet de goede kant opquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was pas nummer 2 dit jaar, dus het gaat de goede kant op.
Die intro is mijn ringtonequote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
tell the world of paschendale
TUDUDUDUDUDUDUUUUM
tududu tududu tududu tuduuuuu tuquote:
2003quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tududu tududu tududu tuduuuuu tu![]()
Maar nog STEEDS mijn ringtone zeg maarMensen kijken altijd heel raar van "shit wat een 1994 deuntje"
![]()
1917 deuntje dus
Jepquote:
quote:Historisch rijtuig ontspoord in station. http://bit.ly/KCM9VP #ontsporing #oeps #treinongeluk
Deze boven je typvak is voor Twitter-dingen:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken hoeveel mensen hier intrappen op Twitter:
[..]
En deze is voor ninja turtle updates en of oproepen:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze boven je typvak is voor Twitter-dingen: [ afbeelding ]
Weet ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze boven je typvak is voor Twitter-dingen: [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En deze is voor ninja turtle updates en of oproepen:
[ afbeelding ]
Ah, dat is wel lief.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar dat Twitterblok op FOK! verneukt de lay-out soms, en dat wilde ik jullie niet aandoen.
Ik heb niet eens een accountquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dan wordt een tweet ook als tweet weergegeven op FOK!.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En deze is voor ninja turtle updates en of oproepen:
[ afbeelding ]
Werkseven truste voor straksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:21 schreef Yuki het volgende:
Nomz was
Nu roken, afwassen, roken, administratie opruimen, douchen en dan niks meer voor vandaag
ik ookquote:
Fijne avond danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zo weer weg
Internet alleen in bar / restaurant
dus nu kun je je aaifoon niet verstaan ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef Koen66 het volgende:
Zit je rustig te internetten begint er een zangeres nogal hard te zingen
voor welk diploma ?quote:
Ik was vandaag bij de Ikea, zie ik in het magazijn de Erik liggen. Eigenlijk moet ik die gewoon kopen enkel door de naam. VOlgens mij is het iets van een ladenkast. (natuurlijk niet verrassend dat ze een Erik hebben, maar toch wel leuk..)quote:
ik heb ooit gelezen dat vrouwen beter de ikea handleidingen kunnen lezen dan mannenquote:
Oma en ik gingen er ook een keer heen en toen zagen we een kastje met de naam van ons pap, gewoon gekocht voor hem omdat het kanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de Ikea, zie ik in het magazijn de Erik liggen. Eigenlijk moet ik die gewoon kopen enkel door de naam. VOlgens mij is het iets van een ladenkast. (natuurlijk niet verrassend dat ze een Erik hebben, maar toch wel leuk..)
Vast en zeker een strontvliegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
er vliegt een vlieg rondjes om mijn hoofd![]()
vet irri
zit je mij nu voor eend uit te maken en te zoenenquote:
Dat is niet zo. Vrouwen denken hey een handleiding, laat ik doen wat erin staat en het resultaat kan goed zijn. Want dat is met haarverf net zo. En wasmiddel werkt ook op die manier.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb ooit gelezen dat vrouwen beter de ikea handleidingen kunnen lezen dan mannen
vrouwen DOEN dat gewoon vaker.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb ooit gelezen dat vrouwen beter de ikea handleidingen kunnen lezen dan mannen
quote:
GMTAAquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Vrouwen denken hey een handleiding, laat ik doen wat erin staat en het resultaat kan goed zijn. Want dat is met haarverf net zo. En wasmiddel werkt ook op die manier.
En de man denkt "wat een onzin, ik kan zelf wel denken"; mikt de handleiding weg en heeft uiteindelijk een scheef kastje en 6 schroeven over
Ja, Ik heb er alleen nu echt geen ruimte voor. Hopelijk is het een soort Billy, die het jaren uithoudt. Ik neem aan van wel. Erik is gelijk aan degelijkheidquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oma en ik gingen er ook een keer heen en toen zagen we een kastje met de naam van ons pap, gewoon gekocht voor hem omdat het kan. Handig kastje wel
.
36 jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef ForzaMilan het volgende:
Wie weet toevallig hoelang het duurt voordat het geld op je rekening staat van ing naar ing. Iemand heeft net wat naar me overgemaakt.
Heeft Erik zoveel uithoudingsvermogen jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Ik heb er alleen nu echt geen ruimte voor. Hopelijk is het een soort Billy, die het jaren uithoudt. Ik neem aan van wel. Erik is gelijk aan degelijkheid![]()
1,3 seconden. Met de wind meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef ForzaMilan het volgende:
Wie weet toevallig hoelang het duurt voordat het geld op je rekening staat van ing naar ing. Iemand heeft net wat naar me overgemaakt.
te lang blijbaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef ForzaMilan het volgende:
Je bent ladeblokken en een archiefkast!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Ik heb er alleen nu echt geen ruimte voor. Hopelijk is het een soort Billy, die het jaren uithoudt. Ik neem aan van wel. Erik is gelijk aan degelijkheid![]()
Het is weekend en avond, dus grote kans dat je het pas maandag hebt..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef ForzaMilan het volgende:
Of vraag het in WGR.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef ForzaMilan het volgende:
ze doen eerst rentetrekkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is weekend en avond, dus grote kans dat je het pas maandag hebt..
Overdag zou het eigenlijk binnen een uur moeten kunnen, maar op dit tijdstip ligt het anders
Trolrollen? Kan hij jou lekker duizelig maken door om je heen te rijden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Erik op wieltjes. Waarom is dat zo grappig
.
Ik heb volgens mij die eerste zien liggen..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je bent ladeblokken en een archiefkast!
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=erik
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft Erik zoveel uithoudingsvermogen ja?
![]()
even serieus, der gaat altijd een nacht overheen vanwege opdrachten die op een bepaalde manier verwerkt worden. (lees er wordt zo langs als mogelijk rentegetrokken). Als het goed is staat het er gewoon op, maar waarschijnlijk zie je het pas maandag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef ForzaMilan het volgende:
Wel baas dat die Stefan ook een metalhead is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]veel meer dan zijn broer Stefan (ja zo heet mijn broer ook)
Liep mijn leven maar op rolletjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
.
Ik heb nog rolschaatsen liggen van toen ik 5 was...quote:
Yepquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel baas dat die Stefan ook een metalhead is.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
.
Ik heb wel eens gedroomd dat ik rolstoelbehoefend wasquote:
quote:
Ik zie een linkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nog rolschaatsen liggen van toen ik 5 was...
Ik droomde vannacht over FOK!kers en dat ik aangereden werd door een treinquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedroomd dat ik rolstoelbehoefend was![]()
.
Ik weet niet meer wat ik afgelopen nacht gedroomd heb, maar mijn dromen zijn regelmatig filmscenario of in ieder geval het waard om in een film te stoppen..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een link.
[..]
Ik droomde vannacht over FOK!kers en dat ik aangereden werd door een trein[ afbeelding ].
Heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik afgelopen nacht gedroomd heb, maar mijn dromen zijn regelmatig filmscenario of in ieder geval het waard om in een film te stoppen..
Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik afgelopen nacht gedroomd heb, maar mijn dromen zijn regelmatig filmscenario of in ieder geval het waard om in een film te stoppen..
Ow het is al bijgeschreven best snel 5 minuutjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
even serieus, der gaat altijd een nacht overheen vanwege opdrachten die op een bepaalde manier verwerkt worden. (lees er wordt zo langs als mogelijk rentegetrokken). Als het goed is staat het er gewoon op, maar waarschijnlijk zie je het pas maandag.
DAt lijkt maar zo.... dat is virtueel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ow het is al bijgeschreven best snel 5 minuutjes.
Balenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]De sloeriesloep is stuk
Wel bij de Mediamarkt tv uitgezocht. Nu dat ding nog aanschaffen.
Ja klopt als ik op die rolschaatsen ga proberen te staan, kom ik zeer zeker in een rolstoel terecht.quote:
Jep want sloeriesloepquote:
Dat is een rookgordijn van Wok toch? Hij laat je denken dat het op de rekening staat, maar ondertussen hackt hij het complete saldo naar een rekening op de Maledivenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
DAt lijkt maar zo.... dat is virtueel.
Klopt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een rookgordijn van Wok toch? Hij laat je denken dat het op de rekening staat, maar ondertussen hackt hij het complete saldo naar een rekening op de Malediven.
99% van het geld is virtueel tegenswoordigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
DAt lijkt maar zo.... dat is virtueel.
Zolang het gepind is straks is het niet virtueel meer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
99% van het geld is virtueel tegenswoordig
Latersssssssssquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
morgenochtend douchen met rosejam sg van lush
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Barbecuesmaakpoeder
Dat is gewoon rook in korrels
kloptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Barbecuesmaakpoeder
Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep want sloeriesloep(vriendin heeft een mercedes uit 77
Dat ding is echt geniaal en groot!).
En een panasonic, 32 inch led plat ding..
Whahahahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Barbecuesmaakpoeder
Kusje op je stuk!quote:
Waar?quote:
*Bumpquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Zo, even mijn avond weggebeld![]()
Fijn dromen straks allemaal![]()
Ga dan maar lekker slapen, dat is beter.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kusje op je stuk!
[..]
Waar?
Ik wilde fok net uitzetten, maar wa is nog wel eventjes aan
*bumpquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker slapen, dat is beter.
Zit even stuk, maar rust is dan beter als iemand irritant gaan storen.
Ja, nou, uhm, ook een keertje!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer gaan we weer eens in het echt bumpen ST?
Sorryquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*bump
[..]en dan in bed liggen en me afvragen wat er mis is, zeker, nou mooi niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |