Ach, die verhalen heeft iedereenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Mijn maag kan geen bier meer verdragen sinds ik 7 jaar geleden me er bijna aan dood heb gezopen op een avond
Sowiesoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
toch even een ode aan de beastie boys bij deze
Ik drink er één op!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
toch even een ode aan de beastie boys bij deze
Wanneer het kan, als je me maar niet in de sloot laat liggenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus dientje, wanneer kom je hier zuipen?
Dat zit tussen je oren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Mijn maag kan geen bier meer verdragen sinds ik 7 jaar geleden me er bijna aan dood heb gezopen op een avond
Ga jij maar biertjes zuipen ga ik wodka'tjes drinkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, die verhalen heeft iedereen
In mijn buurt is er geen sloot te bekennen, dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wanneer het kan, als je me maar niet in de sloot laat liggen
quote:
MCAquote:
Oh dan is het wel safe jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In mijn buurt is er geen sloot te bekennen, dus dat komt wel goed
Op een lege maag is dat hel op aarde.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ga jij maar biertjes zuipen ga ik wodka'tjes drinken.
Kapsalon etenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op een lege maag is dat hel op aarde.
De mijne zat na wodka op een lege maag in mijn perineum.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
M'n maag zit in mijn buikholte ergens.
Ik moest googlenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mijne zat na wodka op een lege maag in mijn perineum.
Maar die van jou vind ik ook een heule goede hoorquote:
Gadverquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:49 schreef Bizznitch het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij in godsnaam diese sheisse.. ik heb honger!
En bedanktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:49 schreef Bizznitch het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij in godsnaam diese sheisse.. ik heb honger!
Geef maar een datum in het weekend en er valt vast wel wat te regelenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
uhm, in een weekend maar weet niet welke nog want werk
Broodjes kebab zijn zo fucking lekker...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En bedankt. Nu heb ik ook honger
[..]
Geef maar een datum in het weekend en er valt vast wel wat te regelen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar die van jou vind ik ook een heule goede hoor
Alsof ik moet weten wat perineum betekentquote:
Dientje, Spouwer, mag ik ook shotjes meedoen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En bedankt. Nu heb ik ook honger
[..]
Bij mij gaan datums wat moeilijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet. Ik herhaal: geen wodka op een lege maag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsof ik moet weten wat perineum betekent. Moest wel lachen though
Nee nietquote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dientje, Spouwer, mag ik ook shotjes meedoen?
Hehe slaapplekken genoeg hierquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dientje, Spouwer, mag ik ook shotjes meedoen?
19/20 mei dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij mij gaan datums wat moeilijk
19 en 20 mei mischien, en 2 en 3 juni mischien
Ik vreet alles wat los en vast zit als het ff kanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee nietMoet nu sws ff niet aan eten denken.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe slaapplekken genoeg hier
[..]
19/20 mei dan?
quote:
Gelukkig is mijn gulp dicht.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:53 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik vreet alles wat los en vast zit als het ff kan
Oke, is goed, maar kan altijd veranderen hoor want me werkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe slaapplekken genoeg hier
[..]
19/20 mei dan?
zie je mij als een dame?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit wordt nu al awesome. Veel drank en lekkere dames
Uft is de enigste participerende dame tot nu toequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Probeer het wel vrij te houden, maar ik snap het wel als je moet werkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, is goed, maar kan altijd veranderen hoor want me werk
ik schenk er nog eentje inquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee ik heb geen druppel op vanavond
Je huilt wel veel ik dacht persoonlijk ook dat je een meisje wasquote:
Komt wel goed. Ik hossel er wel wat bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Uft is de enigste participerende dame tot nu toe?
Zie bovenstaandquote:
Grapjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je huilt wel veel ik dacht persoonlijk ook dat je een meisje was.
Ja dat komt door me usernamequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je huilt wel veel ik dacht persoonlijk ook dat je een meisje was.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat komt door me username
soms denk ik bij deze username
[ afbeelding ]
Jij ging toch al trouwen met Bizz en Spees?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee, hou je in, wij zouden al liefdevol en passioneel de nacht door brengen samen.
Looooooolquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MA PAMPA JONGE IK POF JE!1quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
eh kom roffa centraal spoor 1 bij de kluizen
Ja, maar wij gaan samen heerlijk eten en een romantische nacht tegemoetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij ging toch al trouwen met Bizz en Spees?
[..]
Loooooool
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh gelukkig, ik dacht even dat jij haha
Jij weet niks over nadenken over je username, laat dat duidelijk zijn. Kijk naar de mijne.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bizz ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij ging toch al trouwen met Bizz en Spees?
[..]
Loooooool
Het OV, wat moet je er mee. Eerst sprong er iemand voor de trein en op de terugweg in Utrecht was de trein kapot, zeggen ze na 20 minuten dat we moeten uitstappen en maar een andere trein moeten zoekenquote:
Ggrgrquote:
Als ik je een kusje geef, doe je dan niet meer zo boos?quote:
Id_do_her..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij weet niks over nadenken over je username, laat dat duidelijk zijn. Kijk naar de mijne.
Ik hou wel van agressieve mannenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik je een kusje geef, doe je dan niet meer zo boos?
misschienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik je een kusje geef, doe je dan niet meer zo boos?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het OV, wat moet je er mee. Eerst sprong er iemand voor de trein en op de terugweg in Utrecht was de trein kapot, zeggen ze na 20 minuten dat we moeten uitstappen en maar een andere trein moeten zoeken
Dat je er op in gaat zegt al genoeg weer ditquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Id_do_her..
hoelang heb je daarover nagedacht?
Alweer een treinspringer?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het OV, wat moet je er mee. Eerst sprong er iemand voor de trein en op de terugweg in Utrecht was de trein kapot, zeggen ze na 20 minuten dat we moeten uitstappen en maar een andere trein moeten zoeken
Ik was blij toen ik weer in Rotterdam wasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:00 schreef Monopoly het volgende:
Ja maar Snuf, hier hebben we gewoon de RET. niets aan het handje.
quote:
Dat ze dan wild gaan slaan zo., VUILE SLET HOER TEEFquote:
Veel te kort, duidelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Id_do_her..
hoelang heb je daarover nagedacht?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat je er op in gaat zegt al genoeg weer dit.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat ze dan wild gaan slaan zo., VUILE SLET HOER TEEF!11
Ja kei wild word ik dan.
quote:
De trein van Zwolle naar Roosendaalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:01 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben nu wel trouwens gestopt op de station Wijhe en Olst. Of all places.
JA MAAR JIJ WILT NIET HIERHEEN KOMEN.quote:
Hehe, ja ok, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom is het zo grappig
tfoe ik wil wel maar ze houden me tegenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JA MAAR JIJ WILT NIET HIERHEEN KOMEN.
Als je écht wilt, kan het.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tfoe ik wil wel maar ze houden me tegen
Daar heb je mij voor nodig. Ik kaap die trein voor je broeder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus ik kan de trein weer laten rijden?![]()
You'll find a wayyyyquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bel naar taxidientje, nachttarief 35 euro puquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kom vanaf schiedam nieuwland dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb je mij voor nodig. Ik kaap die trein voor je broeder.
Stage nog, dus kan doen wat ik wilquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:10 schreef Dientje12 het volgende:
Mono hoe kan je treinkapen en je baan dan?
Loooolquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik werd trouwens net gehosseld door een homofiele Antiliaan. Hij vroeg of ik ping had, maar dat heb ik niet. Daarna vroeg hij of ik met hem wilde gaan stappen vanavond
Alcoholcontrole als machinist?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stage nog, dus kan doen wat ik wil
Nee maar zonder grappen, zoiets kan gewoon niet. Het is een veiligheids functie. Heb al alcoholcontrole gehad op de trein. Serieuze zaak gewoon, anders gaat het echt goed fout.
Controleren ze je op alcohol in de ochtend?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stage nog, dus kan doen wat ik wil
Nee maar zonder grappen, zoiets kan gewoon niet. Het is een veiligheids functie. Heb al alcoholcontrole gehad op de trein. Serieuze zaak gewoon, anders gaat het echt goed fout.
Seinen worden o.a. genegeerd dan. serieuze shit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alcoholcontrole als machinist?
Ja, laatst was er ook een machinist die dronken was had ik ooit gehoord op het nieuws
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alcoholcontrole als machinist?
Ja, laatst was er ook een machinist die dronken was had ik ooit gehoord op het nieuws
Jep. Met rijbewijs mag je 0.2% op hebben als beginnend bestuurder, en 0.5% als "gevorderde" bestuurder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Controleren ze je op alcohol in de ochtend?
Ja, maar iedereen doet toch maar wat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Seinen worden o.a. genegeerd dan. serieuze shit.
Mijn vader vertelt mij als ik alcohol heb gehad niet meer te mogen rijden omdat ik me rijbewijs nog niet 5 jaar hebquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Jep. Met rijbewijs mag je 0.2% op hebben als beginnend bestuurder, en 0.5% als "gevorderde" bestuurder.
Op het spoor gewoon 0.0%.
... Mensen zoals deze manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen doet toch maar wat?
Dus wat maak het uit
0,2 is ook srsly nog geen biertje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn vader vertelt mij als ik alcohol heb gehad niet meer te mogen rijden omdat ik me rijbewijs nog niet 5 jaar heb
Hoe is het zover gekomen dat ze het personeel elke ochtend op alcohol controleren?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Jep. Met rijbewijs mag je 0.2% op hebben als beginnend bestuurder, en 0.5% als "gevorderde" bestuurder.
Op het spoor gewoon 0.0%.
Hangt een beetje af van je omvang en je aanleg, maar over het algemeen is dat ongeveer 1 biertje.quote:
Hallo knul.quote:
Als je een speklap bent blijft alcohol langer hangen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van je omvang en je aanleg, maar over het algemeen is dat ongeveer 1 biertje.
Ze controleren niet elke ochtend, maar je kan alcohol controle tegenkomen, net als dat politie soms op de snelweg controleert.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe is het zover gekomen dat ze het personeel elke ochtend op alcohol controleren?
Juist nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Als je een speklap bent blijft alcohol langer hangen.
Familie verjaardagen in een kring maken me depri.quote:
verlaat die toko danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Familie verjaardagen in een kring maken me depri.
Gossiepossie. het is bijna net zo schattig dit als een veulentje dat voor het eerst gaat staan als het net een paar uur uit z'n moeder is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu voel ik me beetje veiliger als bizz weer opmerking tegen me maakt
Mooi zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu voel ik me beetje veiliger als bizz weer opmerking tegen me maakt
Ben alweer thuis, gebobt voor pa en ma, tijd voor een borrel.quote:
Nee, meer gewicht, hoe meer je eigenlijk kunt hebben, maar alcoholgebruik zegt meerquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Gossiepossie. het is bijna net zo schattig dit als een veulentje dat voor het eerst gaat staan als het net een paar uur uit z'n moeder is.
Dan blijf ik ontlopen met een boogje en allesquote:
Als je haargroei hebt op je zak?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:21 schreef Plastic_zak het volgende:
uft ik wil een kusje nudoe maar via wa, maar ooit kom ik een echte halen
ik heb nu ook drinkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ben alweer thuis, gebobt voor pa en ma, tijd voor een borrel.
Precies om die reden kan ik functioneren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze controleren niet elke ochtend, maar je kan alcohol controle tegenkomen, net als dat politie soms op de snelweg controleert.
Het is een veiligheids functie. Piloten mogen ook niet drinken, wij als machinisten ook niet. Goede zaak wel. Je moet er geestelijk gewoon goed bij zijn.
Oeh, bier?quote:
Uft heeft ieders rug trouwensquote:
Nee je hebt hem afgeslagenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:21 schreef Plastic_zak het volgende:
uft ik wil een kusje nudoe maar via wa, maar ooit kom ik een echte halen
Chloroform zeker?quote:
Ze is allemansvriendquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Uft heeft ieders rug trouwens.
ze is te kusjekroelknuffelschattigenlief en sexy.
ik heb ook jou aangeraaktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:23 schreef Monopoly het volgende:
P_Z heeft in mijn woonkamer een brandende jonko aan geraakt
is P_z in je huis geweest?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:23 schreef Monopoly het volgende:
P_Z heeft in mijn woonkamer een brandende jonko aan geraakt
Wat een teksten op Twitter.quote:En straks lig ik op mijn sterfbed en dan lig ik in mijn graf. En dan denk ik: het is zwaar geweest, gelukkig is het af.
Wat is deze denkte gij dat me boy nie kan hosselen ofzoquote:
Jawel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wat is deze denkte gij dat me boy nie kan hosselen ofzo!1
ik ben gebrokenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee je hebt hem afgeslagendoe maar gewoon naar de vorige kijken dan.
Dat was Nectar hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Hij is hier langs gekomen met Dimens, DV en Snuf
Ik moet ook nog een keer bij jou langs vriend.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Jij bent bij papa altijd welkom, zoon!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een keer bij jou langs vriend. papa
Oh ja, bleef daar nog in die tentquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Op die Duitsers van toen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:28 schreef Bizznitch het volgende:
Ik heb dus vandaag boy in the striped pajamas gekeken en goftedomme ik wilde bijna 70 jaar na dato een bom gaan gooien op duitsland zo. stomme duitsers. bah.
Ja toen ik er zo dus over na ging denken dacht ik laat maarquote:
Vroeger ookquote:
Misschien is dat ook wel beter.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja toen ik er zo dus over na ging denken dacht ik laat maar.
vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vroeger ook
Beetje radio's en fietsen in nemen, mensen vergassen, daar is wel wat lef voor nodig hoor
Daar zit wat in jaquote:
Ik kom wel een keer op vrijdag langs in casa el Monoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij bent bij papa altijd welkom, zoon!
Vrijwillig naar Rotterdam gaanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer op vrijdag langs in casa el Mono
Dat zeggen ouderen die hun kansen verspeeld hebben, verlaag jullie zelf niet zeg, kom nou.quote:
Keeping things simple, use chloroform.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zeggen ouderen die hun kansen verspeeld hebben, verlaag jullie zelf niet zeg, kom nou.
Hij is nog geen oudere, hij is juist de jongere in een kantoor vol ouderen, behalve Pam en daarom heeft hij er zo'n binding mee. Toch? Ik bedoel, zo is het gewoon.quote:
Jim is sexyquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij is nog geen oudere, hij is juist de jongere in een kantoor vol ouderen, behalve Pam en daarom heeft hij er zo'n binding mee. Toch? Ik bedoel, zo is het gewoon.
Hehe, raad eens op wie ik lijk volgens FOK!?quote:
Omdat er geen licht is, zonder licht geen schaduw.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:38 schreef Dientje12 het volgende:
waarom zie je nooit een schaduw in het pikkedonker?
het leven is oneerlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omdat er geen licht is, zonder licht geen schaduw.
Jij bent sexyquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, raad eens op wie ik lijk volgens FOK!?
Ja, en uiteindelijk neem hij de meid toch. De man had een hele uitrusting aan bergbeklimmersspul om uit die friendzone te komen. Leer daarvan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:37 schreef heloef het volgende:
Jim is een beetje een schoothondje, nee wacht hij is er een.
Dank. Ik vind jou eigenlijk ook echt sexy maar dat durf ik niet te zeggen eigenlijk. Soms. En zo.quote:
Totdat les 2 aanbreekt ja, hoogmoed komt voor de val.quote:
Omg omg. Ik keek vanmiddag nog naar je in je fobo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dank. Ik vind jou eigenlijk ook echt sexy maar dat durf ik niet te zeggen eigenlijk. Soms. En zo.
Ik zou het niet zo serieus opvatten, dat punt van wanhopig heb ik nog heel lang niet bereikt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hou die gekke theorie bij je, wil je.
Ok.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg omg. Ik keek vanmiddag nog naar je in je fobo.
Wat is les 2 dan¿quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totdat les 2 aanbreekt ja, hoogmoed komt voor de val.
Beats me.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, raad eens op wie ik lijk volgens FOK!?
Ik dacht al een jaar of wat geleden, ik kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo serieus opvatten, dat punt van wanhopig heb ik nog heel lang niet bereikt.
Hint.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Ja weenie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok.Waarom laat je dan geen reactie achter?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hint.Dat vind ik dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Ach ja, maakt verder ook niet uit. Ik reageer eigenlijk ook nooit in fobo's.quote:
Mensen die niet 31 mei naar duitsland gaan voor Rock am Ringquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef Plastic_zak het volgende:
mensen die niet 9 juni naar holly gaan met dv
Je hebt al eens in de mijne gereageerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach ja, maakt verder ook niet uit. Ik reageer eigenlijk ook nooit in fobo's.
Ik kom uit groningen gquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kom uit adam man, hoe de neuk moet ik dat soort shit weten.
Mensen die geen drank doen met mij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen die niet shotjes gaan doen met Spouwer en Dientje
Que?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, en uiteindelijk neem hij de meid toch. De man had een hele uitrusting aan bergbeklimmersspul om uit die friendzone te komen. Leer daarvan.
Die tragische persoonlijkheid heb ik achter me gelaten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht al een jaar of wat geleden, ik kan het mis hebben.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt al eens in de mijne gereageerd
Vind je de AFCA mooi?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet op 100 meter van Holly wonen_!
Mensen die geen bazen muur hebben waar meerdere toffe FOK!kers op hebben geschreven_!
Ik kom ook zeker, het is de vraag of ik goed genoeg ben dat jij dat ook doet.quote:
Het vervelende is hier kan ik nooit tegen op, zwaar leven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:44 schreef Snuf. het volgende:
Mensen die niet naar de film gaan met DV
Mensen die niet uit eten gaan met DV
Hier kunnen jullie niet meer tegenop, geef het maar op.
Tijd voor een relatie zou ik zeggenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:44 schreef Snuf. het volgende:
Mensen die niet naar de film gaan met DV
Mensen die niet uit eten gaan met DV
Hier kunnen jullie niet meer tegenop, geef het maar op.
wat had ik ook alweer op je muur geschreven?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet op 100 meter van Holly wonen_!
Mensen die geen bazen muur hebben waar meerdere toffe FOK!kers op hebben geschreven_!
Ja echtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]?
Wel? Dat moet wel een uitzondering zijn geweest.
Nouja, na 1 shotje heb ik al genoeg shotjes gehadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen die niet shotjes gaan doen met Spouwer en Dientje
LOOOOOLquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kom ook zeker, het is de vraag of ik goed genoeg ben dat jij dat ook doet.
Minimaal 3 achter elkaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nouja, na 1 shotje heb ik al genoeg shotjes gehad
Jong en onervaren en zo, gekke tijden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja echtTijdje terug wel geloof ik.
De zijne ook niet, maar hij wil even stoer doen.quote:
Ik heb medelijden met zijn/haar reiskosten.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De zijne ook niet, maar hij wil even stoer doen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De zijne ook niet, maar hij wil even stoer doen.
HAHA!quote:
Deze jood loop niet weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, maar ik accepteer het omdat ik ieders creatie op mijn muur accepteer.
P_Z is lelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wat had ik ook alweer op je muur geschreven?ik ben het kwijt
Studenten OVquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met zijn/haar reiskosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |