Dat ze dan wild gaan slaan zo., VUILE SLET HOER TEEFquote:
Veel te kort, duidelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Id_do_her..
hoelang heb je daarover nagedacht?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat je er op in gaat zegt al genoeg weer dit.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat ze dan wild gaan slaan zo., VUILE SLET HOER TEEF!11
Ja kei wild word ik dan.
quote:
De trein van Zwolle naar Roosendaalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:01 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben nu wel trouwens gestopt op de station Wijhe en Olst. Of all places.
JA MAAR JIJ WILT NIET HIERHEEN KOMEN.quote:
Hehe, ja ok, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom is het zo grappig
tfoe ik wil wel maar ze houden me tegenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JA MAAR JIJ WILT NIET HIERHEEN KOMEN.
Als je écht wilt, kan het.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tfoe ik wil wel maar ze houden me tegen
Daar heb je mij voor nodig. Ik kaap die trein voor je broeder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus ik kan de trein weer laten rijden?![]()
You'll find a wayyyyquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bel naar taxidientje, nachttarief 35 euro puquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kom vanaf schiedam nieuwland dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb je mij voor nodig. Ik kaap die trein voor je broeder.
Stage nog, dus kan doen wat ik wilquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:10 schreef Dientje12 het volgende:
Mono hoe kan je treinkapen en je baan dan?
Loooolquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik werd trouwens net gehosseld door een homofiele Antiliaan. Hij vroeg of ik ping had, maar dat heb ik niet. Daarna vroeg hij of ik met hem wilde gaan stappen vanavond
Alcoholcontrole als machinist?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stage nog, dus kan doen wat ik wil
Nee maar zonder grappen, zoiets kan gewoon niet. Het is een veiligheids functie. Heb al alcoholcontrole gehad op de trein. Serieuze zaak gewoon, anders gaat het echt goed fout.
Controleren ze je op alcohol in de ochtend?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stage nog, dus kan doen wat ik wil
Nee maar zonder grappen, zoiets kan gewoon niet. Het is een veiligheids functie. Heb al alcoholcontrole gehad op de trein. Serieuze zaak gewoon, anders gaat het echt goed fout.
Seinen worden o.a. genegeerd dan. serieuze shit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alcoholcontrole als machinist?
Ja, laatst was er ook een machinist die dronken was had ik ooit gehoord op het nieuws
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alcoholcontrole als machinist?
Ja, laatst was er ook een machinist die dronken was had ik ooit gehoord op het nieuws
Jep. Met rijbewijs mag je 0.2% op hebben als beginnend bestuurder, en 0.5% als "gevorderde" bestuurder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Controleren ze je op alcohol in de ochtend?
Ja, maar iedereen doet toch maar wat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Seinen worden o.a. genegeerd dan. serieuze shit.
Mijn vader vertelt mij als ik alcohol heb gehad niet meer te mogen rijden omdat ik me rijbewijs nog niet 5 jaar hebquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Jep. Met rijbewijs mag je 0.2% op hebben als beginnend bestuurder, en 0.5% als "gevorderde" bestuurder.
Op het spoor gewoon 0.0%.
... Mensen zoals deze manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen doet toch maar wat?
Dus wat maak het uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |