Jij ging toch al trouwen met Bizz en Spees?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee, hou je in, wij zouden al liefdevol en passioneel de nacht door brengen samen.
Looooooolquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat komt door me username
soms denk ik bij deze username
[ afbeelding ]
MA PAMPA JONGE IK POF JE!1quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
eh kom roffa centraal spoor 1 bij de kluizen
Ja, maar wij gaan samen heerlijk eten en een romantische nacht tegemoetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij ging toch al trouwen met Bizz en Spees?
[..]
Loooooool
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh gelukkig, ik dacht even dat jij haha
Jij weet niks over nadenken over je username, laat dat duidelijk zijn. Kijk naar de mijne.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat komt door me username
soms denk ik bij deze username
[ afbeelding ]
Bizz ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij ging toch al trouwen met Bizz en Spees?
[..]
Loooooool
Het OV, wat moet je er mee. Eerst sprong er iemand voor de trein en op de terugweg in Utrecht was de trein kapot, zeggen ze na 20 minuten dat we moeten uitstappen en maar een andere trein moeten zoekenquote:
Ggrgrquote:
Als ik je een kusje geef, doe je dan niet meer zo boos?quote:
Id_do_her..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij weet niks over nadenken over je username, laat dat duidelijk zijn. Kijk naar de mijne.
Ik hou wel van agressieve mannenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik je een kusje geef, doe je dan niet meer zo boos?
misschienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik je een kusje geef, doe je dan niet meer zo boos?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het OV, wat moet je er mee. Eerst sprong er iemand voor de trein en op de terugweg in Utrecht was de trein kapot, zeggen ze na 20 minuten dat we moeten uitstappen en maar een andere trein moeten zoeken
Dat je er op in gaat zegt al genoeg weer ditquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Id_do_her..
hoelang heb je daarover nagedacht?
Alweer een treinspringer?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het OV, wat moet je er mee. Eerst sprong er iemand voor de trein en op de terugweg in Utrecht was de trein kapot, zeggen ze na 20 minuten dat we moeten uitstappen en maar een andere trein moeten zoeken
Ik was blij toen ik weer in Rotterdam wasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:00 schreef Monopoly het volgende:
Ja maar Snuf, hier hebben we gewoon de RET. niets aan het handje.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |