Ach, die verhalen heeft iedereenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Mijn maag kan geen bier meer verdragen sinds ik 7 jaar geleden me er bijna aan dood heb gezopen op een avond
Sowiesoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
toch even een ode aan de beastie boys bij deze
Ik drink er één op!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
toch even een ode aan de beastie boys bij deze
Wanneer het kan, als je me maar niet in de sloot laat liggenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus dientje, wanneer kom je hier zuipen?
Dat zit tussen je oren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Mijn maag kan geen bier meer verdragen sinds ik 7 jaar geleden me er bijna aan dood heb gezopen op een avond
Ga jij maar biertjes zuipen ga ik wodka'tjes drinkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, die verhalen heeft iedereen
In mijn buurt is er geen sloot te bekennen, dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wanneer het kan, als je me maar niet in de sloot laat liggen
quote:
MCAquote:
Oh dan is het wel safe jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In mijn buurt is er geen sloot te bekennen, dus dat komt wel goed
Op een lege maag is dat hel op aarde.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ga jij maar biertjes zuipen ga ik wodka'tjes drinken.
Kapsalon etenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op een lege maag is dat hel op aarde.
De mijne zat na wodka op een lege maag in mijn perineum.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
M'n maag zit in mijn buikholte ergens.
Ik moest googlenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mijne zat na wodka op een lege maag in mijn perineum.
Maar die van jou vind ik ook een heule goede hoorquote:
Gadverquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:49 schreef Bizznitch het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij in godsnaam diese sheisse.. ik heb honger!
En bedanktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:49 schreef Bizznitch het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij in godsnaam diese sheisse.. ik heb honger!
Geef maar een datum in het weekend en er valt vast wel wat te regelenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
uhm, in een weekend maar weet niet welke nog want werk
Broodjes kebab zijn zo fucking lekker...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En bedankt. Nu heb ik ook honger
[..]
Geef maar een datum in het weekend en er valt vast wel wat te regelen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar die van jou vind ik ook een heule goede hoor
Alsof ik moet weten wat perineum betekentquote:
Dientje, Spouwer, mag ik ook shotjes meedoen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En bedankt. Nu heb ik ook honger
[..]
Bij mij gaan datums wat moeilijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet. Ik herhaal: geen wodka op een lege maag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsof ik moet weten wat perineum betekent. Moest wel lachen though
Nee nietquote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dientje, Spouwer, mag ik ook shotjes meedoen?
Hehe slaapplekken genoeg hierquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dientje, Spouwer, mag ik ook shotjes meedoen?
19/20 mei dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij mij gaan datums wat moeilijk
19 en 20 mei mischien, en 2 en 3 juni mischien
Ik vreet alles wat los en vast zit als het ff kanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee nietMoet nu sws ff niet aan eten denken.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe slaapplekken genoeg hier
[..]
19/20 mei dan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |