0,2 is ook srsly nog geen biertje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn vader vertelt mij als ik alcohol heb gehad niet meer te mogen rijden omdat ik me rijbewijs nog niet 5 jaar heb
Hoe is het zover gekomen dat ze het personeel elke ochtend op alcohol controleren?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Jep. Met rijbewijs mag je 0.2% op hebben als beginnend bestuurder, en 0.5% als "gevorderde" bestuurder.
Op het spoor gewoon 0.0%.
Hangt een beetje af van je omvang en je aanleg, maar over het algemeen is dat ongeveer 1 biertje.quote:
Hallo knul.quote:
Als je een speklap bent blijft alcohol langer hangen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van je omvang en je aanleg, maar over het algemeen is dat ongeveer 1 biertje.
Ze controleren niet elke ochtend, maar je kan alcohol controle tegenkomen, net als dat politie soms op de snelweg controleert.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe is het zover gekomen dat ze het personeel elke ochtend op alcohol controleren?
Juist nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Als je een speklap bent blijft alcohol langer hangen.
Familie verjaardagen in een kring maken me depri.quote:
verlaat die toko danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Familie verjaardagen in een kring maken me depri.
Gossiepossie. het is bijna net zo schattig dit als een veulentje dat voor het eerst gaat staan als het net een paar uur uit z'n moeder is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu voel ik me beetje veiliger als bizz weer opmerking tegen me maakt
Mooi zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu voel ik me beetje veiliger als bizz weer opmerking tegen me maakt
Ben alweer thuis, gebobt voor pa en ma, tijd voor een borrel.quote:
Nee, meer gewicht, hoe meer je eigenlijk kunt hebben, maar alcoholgebruik zegt meerquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Gossiepossie. het is bijna net zo schattig dit als een veulentje dat voor het eerst gaat staan als het net een paar uur uit z'n moeder is.
Dan blijf ik ontlopen met een boogje en allesquote:
Als je haargroei hebt op je zak?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:21 schreef Plastic_zak het volgende:
uft ik wil een kusje nudoe maar via wa, maar ooit kom ik een echte halen
ik heb nu ook drinkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ben alweer thuis, gebobt voor pa en ma, tijd voor een borrel.
Precies om die reden kan ik functioneren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze controleren niet elke ochtend, maar je kan alcohol controle tegenkomen, net als dat politie soms op de snelweg controleert.
Het is een veiligheids functie. Piloten mogen ook niet drinken, wij als machinisten ook niet. Goede zaak wel. Je moet er geestelijk gewoon goed bij zijn.
Oeh, bier?quote:
Uft heeft ieders rug trouwensquote:
Nee je hebt hem afgeslagenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:21 schreef Plastic_zak het volgende:
uft ik wil een kusje nudoe maar via wa, maar ooit kom ik een echte halen
Chloroform zeker?quote:
Ze is allemansvriendquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Uft heeft ieders rug trouwens.
ze is te kusjekroelknuffelschattigenlief en sexy.
ik heb ook jou aangeraaktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:23 schreef Monopoly het volgende:
P_Z heeft in mijn woonkamer een brandende jonko aan geraakt
is P_z in je huis geweest?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:23 schreef Monopoly het volgende:
P_Z heeft in mijn woonkamer een brandende jonko aan geraakt
Wat een teksten op Twitter.quote:En straks lig ik op mijn sterfbed en dan lig ik in mijn graf. En dan denk ik: het is zwaar geweest, gelukkig is het af.
Wat is deze denkte gij dat me boy nie kan hosselen ofzoquote:
Jawel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wat is deze denkte gij dat me boy nie kan hosselen ofzo!1
ik ben gebrokenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee je hebt hem afgeslagendoe maar gewoon naar de vorige kijken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |