0,2 is ook srsly nog geen biertje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn vader vertelt mij als ik alcohol heb gehad niet meer te mogen rijden omdat ik me rijbewijs nog niet 5 jaar heb
Hoe is het zover gekomen dat ze het personeel elke ochtend op alcohol controleren?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Jep. Met rijbewijs mag je 0.2% op hebben als beginnend bestuurder, en 0.5% als "gevorderde" bestuurder.
Op het spoor gewoon 0.0%.
Hangt een beetje af van je omvang en je aanleg, maar over het algemeen is dat ongeveer 1 biertje.quote:
Hallo knul.quote:
Als je een speklap bent blijft alcohol langer hangen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van je omvang en je aanleg, maar over het algemeen is dat ongeveer 1 biertje.
Ze controleren niet elke ochtend, maar je kan alcohol controle tegenkomen, net als dat politie soms op de snelweg controleert.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe is het zover gekomen dat ze het personeel elke ochtend op alcohol controleren?
Juist nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Als je een speklap bent blijft alcohol langer hangen.
Familie verjaardagen in een kring maken me depri.quote:
verlaat die toko danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Familie verjaardagen in een kring maken me depri.
Gossiepossie. het is bijna net zo schattig dit als een veulentje dat voor het eerst gaat staan als het net een paar uur uit z'n moeder is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu voel ik me beetje veiliger als bizz weer opmerking tegen me maakt
Mooi zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu voel ik me beetje veiliger als bizz weer opmerking tegen me maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |