Hint.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Ja weenie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok.Waarom laat je dan geen reactie achter?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hint.Dat vind ik dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Ach ja, maakt verder ook niet uit. Ik reageer eigenlijk ook nooit in fobo's.quote:
Mensen die niet 31 mei naar duitsland gaan voor Rock am Ringquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef Plastic_zak het volgende:
mensen die niet 9 juni naar holly gaan met dv
Je hebt al eens in de mijne gereageerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach ja, maakt verder ook niet uit. Ik reageer eigenlijk ook nooit in fobo's.
Ik kom uit groningen gquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kom uit adam man, hoe de neuk moet ik dat soort shit weten.
Mensen die geen drank doen met mij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen die niet shotjes gaan doen met Spouwer en Dientje
Que?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, en uiteindelijk neem hij de meid toch. De man had een hele uitrusting aan bergbeklimmersspul om uit die friendzone te komen. Leer daarvan.
Die tragische persoonlijkheid heb ik achter me gelaten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht al een jaar of wat geleden, ik kan het mis hebben.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt al eens in de mijne gereageerd
Vind je de AFCA mooi?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet op 100 meter van Holly wonen_!
Mensen die geen bazen muur hebben waar meerdere toffe FOK!kers op hebben geschreven_!
Ik kom ook zeker, het is de vraag of ik goed genoeg ben dat jij dat ook doet.quote:
Het vervelende is hier kan ik nooit tegen op, zwaar leven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:44 schreef Snuf. het volgende:
Mensen die niet naar de film gaan met DV
Mensen die niet uit eten gaan met DV
Hier kunnen jullie niet meer tegenop, geef het maar op.
Tijd voor een relatie zou ik zeggenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:44 schreef Snuf. het volgende:
Mensen die niet naar de film gaan met DV
Mensen die niet uit eten gaan met DV
Hier kunnen jullie niet meer tegenop, geef het maar op.
wat had ik ook alweer op je muur geschreven?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet op 100 meter van Holly wonen_!
Mensen die geen bazen muur hebben waar meerdere toffe FOK!kers op hebben geschreven_!
Ja echtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]?
Wel? Dat moet wel een uitzondering zijn geweest.
Nouja, na 1 shotje heb ik al genoeg shotjes gehadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen die niet shotjes gaan doen met Spouwer en Dientje
LOOOOOLquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kom ook zeker, het is de vraag of ik goed genoeg ben dat jij dat ook doet.
Minimaal 3 achter elkaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nouja, na 1 shotje heb ik al genoeg shotjes gehad
Jong en onervaren en zo, gekke tijden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja echtTijdje terug wel geloof ik.
De zijne ook niet, maar hij wil even stoer doen.quote:
Ik heb medelijden met zijn/haar reiskosten.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De zijne ook niet, maar hij wil even stoer doen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De zijne ook niet, maar hij wil even stoer doen.
HAHA!quote:
Deze jood loop niet weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, maar ik accepteer het omdat ik ieders creatie op mijn muur accepteer.
P_Z is lelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wat had ik ook alweer op je muur geschreven?ik ben het kwijt
Studenten OVquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met zijn/haar reiskosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |