Dat was Nectar hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Hij is hier langs gekomen met Dimens, DV en Snuf
Ik moet ook nog een keer bij jou langs vriend.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Jij bent bij papa altijd welkom, zoon!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een keer bij jou langs vriend. papa
Oh ja, bleef daar nog in die tentquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Op die Duitsers van toen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:28 schreef Bizznitch het volgende:
Ik heb dus vandaag boy in the striped pajamas gekeken en goftedomme ik wilde bijna 70 jaar na dato een bom gaan gooien op duitsland zo. stomme duitsers. bah.
Ja toen ik er zo dus over na ging denken dacht ik laat maarquote:
Vroeger ookquote:
Misschien is dat ook wel beter.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja toen ik er zo dus over na ging denken dacht ik laat maar.
vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vroeger ook
Beetje radio's en fietsen in nemen, mensen vergassen, daar is wel wat lef voor nodig hoor
Daar zit wat in jaquote:
Ik kom wel een keer op vrijdag langs in casa el Monoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij bent bij papa altijd welkom, zoon!
Vrijwillig naar Rotterdam gaanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer op vrijdag langs in casa el Mono
Dat zeggen ouderen die hun kansen verspeeld hebben, verlaag jullie zelf niet zeg, kom nou.quote:
Keeping things simple, use chloroform.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |