Oh ja... Hij wilde het nog een beetje spannend maken...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nee ik denk dat gordon wist wat dan ging zegge
ja dat zei je alquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
kut dat Yuki niet door is, ik ben nog steeds heel boosYuki was de beste en de liefste en de schattigste
je kan haar troostenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
kut dat Yuki niet door is, ik ben nog steeds heel boosYuki was de beste en de liefste en de schattigste
o, ik dacht dat ik na het slotje posttequote:
neenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
o, ik dacht dat ik na het slotje postte
ze heeft al een vriend. Ik heb 1 troost, ze valt op oudere mannenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ze heeft al een vriend. Ik heb 1 troost, ze valt op oudere mannen
Kun je niet een trein gaan koppen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
naar valenciaquote:
Ja komaan,dat je op 15-jrige meisje geilt ala maar deze is 11quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Kun je je daarvoor ergens inschrijven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
11?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja komaan,dat je op 15-jrige meisje geilt ala maar deze is 11
quote:
quote:
je geilt toch sowieso op kinderen of niet? aan je post geschiedenis te zienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
11?
kan ik mijn post nog editen?
en ook alle posts die erop gereageerd hebben?
quote:
welnee, ik ben een kindervriend, maar geen pedofiel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:39 schreef Kroelo het volgende:
[..]
je geilt toch sowieso op kinderen of niet? aan je post geschiedenis te zien
Dat zeggen alle pedo'squote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
welnee, ik ben een kindervriend, maar geen pedofiel.
Bob de Bouwer is een kindervriendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Toch zou ik je niet snel met mijn dochtertje alleen laten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Maar tis elke keer hetzelfde gezeik met die gastquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Maar goed... laten we het maar bij HGT houden
toch zijn er moeders die hun kinderen aan mij toevertrouwenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Toch zou ik je niet snel met mijn dochtertje alleen laten.
ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Maar goed... laten we het maar bij HGT houden
Je was de enigequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:45 schreef BabeWatcher het volgende:
hoe kan het dan dat "wij" massaal voor Lordy stemden?
Is dat Finland gerelateerd?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
we kunnen wel stellen dat het publiek vaak voor kinderen kiest, behalve als ze écht talent hebben. Een pianomeisje die klassiek speelt zal veel minder stemmen halen dan een jongetje/meisje dat vals zingt of 'toevallig' ziek is tijdens de finale
sorry, die quote hoorde er niet bij, ik zal het aanpassenquote:
Ik kom er aan!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:59 schreef Lutte het volgende:
Van der Vorst ziet sterren
Roosje liefje kom es ff naar de Red Room helpen Rennie te overtuigen
ik ook, hoewel yuki en josef van mij ook hadden gemogen ipv chuckyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
En toch ben ik het redelijk eens met de finalisten
Precies, alleen had ik in plaats van de groene broeken toch liever Yuki en Jozef gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
En toch ben ik het redelijk eens met de finalisten
Ik weet niet meer wie wie isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, alleen had ik in plaats van de groene broeken toch liever Yuki en Jozef gezien.
klopt, maar kijk wat er nu door ging, een grote dansgroep en een kleinequote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het echt een waardeloze show gister, ik vermoed ook dat we nu elke week wel 2 dansgroepen krijgen, juist om ze "tegenover elkaar" te zetten, anders is het echt een finale met 80% dans... Op zich is dat wel positief
Ja die alternatieve acts zijn misschien ook niet goed genoeg, ergens is het een pietsie flauw dat die dansgroepen soms hele choreografen achter zich hebben en echt professioneel bezig zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
klopt, maar kijk wat er nu door ging, een grote dansgroep en een kleineik vond HGT juist zo leuk omdat er alternatieve acts aan mee deden. Voor dans en voor zang zijn al programmas
Dat balletstelletjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie wie isDie Rus en dat Marokkaanse jongetje?
Een dansgroep zonder choreograaf werkt niet, dat heeft niets met professioneel zijn te makenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die alternatieve acts zijn misschien ook niet goed genoeg, ergens is het een pietsie flauw dat die dansgroepen soms hele choreografen achter zich hebben en echt professioneel bezig zijn.Maar iedereen mag meedoen, dus tja...
Ik heb geen idee hoeveel dans er nog over is voor de komende weken. Heeft iemand enig idee hoeveel live-shows we krijgen?
Die groene broeken waren overall het beste van alle actsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, alleen had ik in plaats van de groene broeken toch liever Yuki en Jozef gezien.
Er zit een heel verschil tussen een meisje van 18 die de choreo doet, of een kerel van 35 die al jaren en jaren en jaren groepjes begeleidquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Een dansgroep zonder choreograaf werkt niet, dat heeft niets met professioneel zijn te maken
Whehequote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Die groene broeken waren overall het beste van alle acts
Extra veel geld verdienen. Die tussenstanden die je per sms kunt vervangen ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:47 schreef Biancavia het volgende:
Wat vuil dat ze nu in de herhaling er niet bij zetten dat het een herhaling is.
Dit, Yentl deed iets bijzonders, jammer dat zij niet door is, maar voor dansgroepen zijn er genoeg programma's om aan mee te doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk nog liever gewoon geen dansgroepen en zangers, behalve "alternatieve" zang, zoals bijvoorbeeld de Rus of de Mongool. Normale zangers kunnen bij the Voice of X-Factor terecht en dansgroepen bij SYTYCD.
Sytycd is solo, geen dansgroepen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk nog liever gewoon geen dansgroepen en zangers, behalve "alternatieve" zang, zoals bijvoorbeeld de Rus of de Mongool. Normale zangers kunnen bij the Voice of X-Factor terecht en dansgroepen bij SYTYCD.
nog 4, je hebt 4 keer 8 mensen in de halve finale waarvan er 2 door gaan en dan 8 in de finalequote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die alternatieve acts zijn misschien ook niet goed genoeg, ergens is het een pietsie flauw dat die dansgroepen soms hele choreografen achter zich hebben en echt professioneel bezig zijn.Maar iedereen mag meedoen, dus tja...
Ik heb geen idee hoeveel dans er nog over is voor de komende weken. Heeft iemand enig idee hoeveel live-shows we krijgen?
Op rtl.nl/service/gemist staat niks ...quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:18 schreef DjinN het volgende:
Weet iemand wanneer HGT herhaald wordt? Op woensdagavond toch ??
quote:
Heh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |