Oh ja... Hij wilde het nog een beetje spannend maken...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nee ik denk dat gordon wist wat dan ging zegge
ja dat zei je alquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
kut dat Yuki niet door is, ik ben nog steeds heel boosYuki was de beste en de liefste en de schattigste
je kan haar troostenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
kut dat Yuki niet door is, ik ben nog steeds heel boosYuki was de beste en de liefste en de schattigste
o, ik dacht dat ik na het slotje posttequote:
neenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
o, ik dacht dat ik na het slotje postte
ze heeft al een vriend. Ik heb 1 troost, ze valt op oudere mannenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ze heeft al een vriend. Ik heb 1 troost, ze valt op oudere mannen
Kun je niet een trein gaan koppen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
naar valenciaquote:
Ja komaan,dat je op 15-jrige meisje geilt ala maar deze is 11quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Kun je je daarvoor ergens inschrijven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
11?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja komaan,dat je op 15-jrige meisje geilt ala maar deze is 11
quote:
quote:
je geilt toch sowieso op kinderen of niet? aan je post geschiedenis te zienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
11?
kan ik mijn post nog editen?
en ook alle posts die erop gereageerd hebben?
quote:
welnee, ik ben een kindervriend, maar geen pedofiel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:39 schreef Kroelo het volgende:
[..]
je geilt toch sowieso op kinderen of niet? aan je post geschiedenis te zien
Dat zeggen alle pedo'squote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
welnee, ik ben een kindervriend, maar geen pedofiel.
Bob de Bouwer is een kindervriendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Toch zou ik je niet snel met mijn dochtertje alleen laten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Maar tis elke keer hetzelfde gezeik met die gastquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Maar goed... laten we het maar bij HGT houden
toch zijn er moeders die hun kinderen aan mij toevertrouwenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Toch zou ik je niet snel met mijn dochtertje alleen laten.
ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Maar goed... laten we het maar bij HGT houden
Je was de enigequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:45 schreef BabeWatcher het volgende:
hoe kan het dan dat "wij" massaal voor Lordy stemden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |