quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Gvd wat is Robert vervelend. Laat hem naar Omroep Max gaan.
Ok.. niet verkeerd inderdaad..quote:
Samen met Henny Huismanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Gvd wat is Robert vervelend. Laat hem naar Omroep Max gaan.
Heb liever snel een nieuw topic dan een uitmuntende TT hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:58 schreef Frag_adder het volgende:
kak moest ineens heel snel een TT verzinnen
Louis:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:59 schreef Injetta het volgende:
Pff, jullie gaan zo snel. Ik heb helemaal geen tijd meer om te kijken..
ze willen trending topic wordenquote:
Kwekkeboomquote:
op mijn middelbare school al 3, en je kan het op vele manieren spellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oow, nou gaan we je stalken. Want hoeveel Rick Janssens zijn er nou.
O ja we moeten iets van de FOK! HGT slowchatters sturenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
ik ga een tweet sturen naar de sitekick met het verzoek of Dan voor ons Fok dames even zijn lipjes kan tuiten in de camera![]()
Lol. Rik Jansen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
op mijn middelbare school al 3, en je kan het op vele manieren spellen.
Moest me wel eens melden, dat ik binnen kwam en de rector zei: oh fuck, verkeerdesorry ik zal je moeder bellen dat het loos alarm was
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja we moeten iets van de FOK! HGT slowchatters sturen![]()
Wel de knop gevonden in mn display, werkt idd wel, 1 extra handeling minder. Maar snel terugzappen werkt nog steeds niet ....quote:
Gnavond.... Je komt op het juiste moment.quote:
Hijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:03 schreef D. het volgende:
*zucht
Wie zit er nou op die oude tang te wachten
vandaag is rooooooooooooooood, de kleur van mijn lippeeeeeen, vandaag is roooooooooooooooooooooood....quote:
ik welquote:
even iets bedenken... Wie weet wat leuks om te tweeten naar de sidekick namens dit topic?quote:
Waar zou het nou over gaan als robert r rooie oortjes van krijgt?quote:
En dat jasje ook denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Die das komt uit dezelfde winkel als die van Gordon.
ja maar ik had me op een humoristisch optreden verheugd, dit vind ik echt nietsquote:
Maar volgende keer weer zijn rode pakske aanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:05 schreef DjinN het volgende:
Alleen al vanwege zijn immer-vrolijk hoofdje mag ie blijven
Inc. zijn wodkamutsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar volgende keer weer zijn rode pakske aan
Muziekfeest op het Rode Pleinquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
Dit klinkt zoooooo als de Russische versie van een TV Oranje zanger
Nee die zijn allemaal aan het werkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Waar zou het nou over gaan als robert r rooie oortjes van krijgt?
Iemand die Russisch spreekt?
hij verdient het wel, maar helaas wint niet altijd de bestequote:
Vraag 'm even of ie de groeten wil doen aan het FOK!forumquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
even iets bedenken... Wie weet wat leuks om te tweeten naar de sidekick namens dit topic?
Dat is pas over 2 weken..quote:
ok ga ik doen! hihihihiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag 'm even of ie de groeten wil doen aan het FOK!forum![]()
Nou, jij hebt ook weinig doorzettingsvermogen...quote:
Het voldoet aan mijn verwachtingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou, jij hebt ook weinig doorzettingsvermogen...
Ik heb geen UPC knopquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Stemmen via de UPC knop Karina kom op je kunt het
quote:
Geldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen UPC knopIk kijk analoog weet je nog?
En SMS'en doe ik niet, dat kost geld![]()
Bidden danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij the winner is kon je gratis stemmen, moeten ze hier ook doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Geld, de grootste troll van de maatschappij.
Maarja, SBS6 moet kijkers krijgen RTL niet die heeft ze al. Op zich zou SBS6 een groot marktaandeel moeten hebben, maar die programma's zijn net zo'n grote troll.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij the winner is kon je gratis stemmen, moeten ze hier ook doen.
Via die knop kost ook geld volgens mij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Via die knop kost ook geld volgens mij.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Verbaast me niets.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik betaal niet voor pr0n. En ik kijk ook analoog.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
die staat volgende keer gewoon op je factuur, tussen je pr0n
Ik welquote:
jaja 80 centquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Moet de politiek dan niet heel zijn eerstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef iBenny het volgende:
. Ooit gaat het de politiek kapot maken
Het komt nu mooi uit: de reclame op RTL7 loopt niet gelijk, dus ik kan mooi even VI kijken tussendoor. Een stukje tenminste.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
De reclame duurt weer langer dan het programma zelf. Ik heb de uitzending van vorige week in amper een uur bekeken.
twitter:missjezzy twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 21:11:12@hgt_sidekick Kan jij Dan vragen of hij de in de camera hi zegt tegen het Fok forum? We zijn met een boel dames die dan wild worden! reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:17 schreef MissJ het volgende:
twitter:missjezzy twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 21:11:12@hgt_sidekick Kan jij Dan vragen of hij de in de camera hi zegt tegen het Fok forum? We zijn met een boel dames die dan wild worden! reageer retweet
Goed puntquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet de politiek dan niet heel zijn eerst?
Bwahaha geweldigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:17 schreef MissJ het volgende:
Ik heb ook nog iets in dezelfde trant getweetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:17 schreef MissJ het volgende:
Dan Wildquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:17 schreef MissJ het volgende:
Jeetje, gewond geraakt in de pauze van HGT..... Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:18 schreef Frag_adder het volgende:
ben er weer ik ga NOOIT meer kaas snijden, 5cm lange snee ver mn vinger....
Laat ff weten als de sidekick reageertquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:19 schreef MissJ het volgende:
niet dat het gaat gebeuren..maar je weet maar nooit
Niet doodbloeden hè.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:18 schreef Frag_adder het volgende:
Oplossing:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:18 schreef Frag_adder het volgende:
quote:
ik wilde t korstje van oude kaas afscnijden, naar mezelftoe mes vol in mn wijsvinger van onder tot bovequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Jeetje, gewond geraakt in de pauze van HGT..... Hoe krijg je het voor elkaar?
quote:
dit. Ik hou hier zoooo erg niet van hequote:
pat en gor niet neequote:
quote:
omdat het kanquote:
hij is toch ook hommoquote:
kennelijk kunnen wij dat niet beoordelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar alle matige dansacts krijgen niet 3 kruizen ...
Nee want dan kan Dan zich nog vinden in zijn favo dingetje, en ook in zn favo muziek, kwijl r&bquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:23 schreef Madame_Paon het volgende:
een dansact is wel wat anders dan dit gejank..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij weet het goed te brengen inderdaad.quote:
metalfiguren? hoewel, die kijken dit programma niet denk ik..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Die gaan echt niet door. Wie stemt daar nou op?
Als anti-stem kan wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Die gaan echt niet door. Wie stemt daar nou op?
Daar wil ik wel een tientje ingooien, vond het nog aardig ook. Staan trouwens festivals vol mee.quote:
challenge accepted ze gaan niet door!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
'wedden dat ze doorgaan
omdat ze werden afgekraakt
nee precies, dat lijkt mij ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
metalfiguren? hoewel, die kijken dit programma niet denk ik..
Hoe oud is ze eigenlijk?quote:
fap fapquote:
Anders kan hij haar niet tillen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:27 schreef Anonymousz het volgende:
waarom niet iemand van haar eigen leefdtijd?
11quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk?
Ze ziet er heel jong uit.
Ik wil dat ook wel kunnen .. alleen ben ik een houten plank die niet eens een spagaat kan.
Jozef is niet sterk genoeg om iemand van zijn eigen leeftijd op te tillenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:27 schreef Anonymousz het volgende:
waarom niet iemand van haar eigen leefdtijd?
ow jaquote:
quote:
21quote:
want daar geil je op?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:28 schreef Bayswater het volgende:
Dit is pas 10 keer niets, doe mij maar die Chinezen in dit genre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |