Ik zou hem gewoon keihard doen... met of zonder boxershortquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:41 schreef iBenny het volgende:
1x je boxershort dragen en dan weggooien? Wait wuut?
Ik vind het maar een saaie lul en helemaal niet leuk of sexy.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon keihard doen... met of zonder boxershort
hij heeft ook een lange tijd in kaatsheuvel gewoontquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Dan heet je Pardoel met je achternaam en dan werkt je vader bij De Efteling
Ik ga m zien op Pinkpop, ik vorm dan wel een oordeel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van Gers en zijn muziek moet denken...
niet haten op pokemonquote:
Ik haat niet op pokemon, maar op Gers zijn maniertjes..quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
niet haten op pokemonkom op zeg ken je klassiekers
jupquote:
dan haat Gers maar complimenteer hem voor zijn petje!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik haat niet op pokemon, maar op Gers zijn maniertjes..
Niks gemist hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben om 22:00 afgehaakt (zelfs vd. Vorst gemist), ik was te moe...Heb ik nog veel bijzonders gemist? Even denken welke act ik als laatste heb gezien... die musicalmiep denk ik.
Ah, zoals verwachtquote:
Nee daarna werden er een hoop naar huis gestuurd en waren er 3 "battles" niet erg spectaculairquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, zoals verwacht
Peter vd Vorst ga ik wel nog terugkijken
Zie PMquote:Op zondag 29 april 2012 19:23 schreef MissJ het volgende:
nah zeg, wil ik terugkijken, zie ik dat dat ¤ 1,30 kost![]()
Nou dan maar niet.
was afgelopen vrijdag nog geen liveshow?quote:Op maandag 30 april 2012 17:54 schreef MissJ het volgende:
vanmiddag terug gekeken.
Sja, wat kan ik ervan zeggen... iig dit: Dan![]()
![]()
A.s. vrijdag de 1e liveshow toch?
Afgelopen vrijdag nog geen liveshow nee.quote:Op maandag 30 april 2012 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
was afgelopen vrijdag nog geen liveshow?
was er vanmiddag herhaling?
ik zie woensdag hgt in de gids staan, maar duurt maar 1 uur, is dat een samenvatting of een herhaling met minder reclame?
De site van RTL werkt niet op mijn OSquote:Op maandag 30 april 2012 21:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag nog geen liveshow nee.
Ik heb de aflevering van afgelopen vrijdag online teruggekeken.
Ik heb geen tvgids, maar denk het wel inderdaad. Dit was de laatste auditieronde.quote:Op maandag 30 april 2012 17:54 schreef MissJ het volgende:
vanmiddag terug gekeken.
Sja, wat kan ik ervan zeggen... iig dit: Dan![]()
![]()
A.s. vrijdag de 1e liveshow toch?
Nope. De laatste audities en selectie van finalistenquote:Op maandag 30 april 2012 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
was afgelopen vrijdag nog geen liveshow?
Vanmiddag weet ik niet. iig niet op RTL4quote:was er vanmiddag herhaling?
Woensdagavond is de herhaling op RTL4, maar het nieuws zit er nog tussendoorquote:ik zie woensdag hgt in de gids staan, maar duurt maar 1 uur, is dat een samenvatting of een herhaling met minder reclame?
dankquote:Op maandag 30 april 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. De laatste audities en selectie van finalisten
[..]
Vanmiddag weet ik niet. iig niet op RTL4
[..]
Woensdagavond is de herhaling op RTL4, maar het nieuws zit er nog tussendoor
Bronquote:Aliyah Kolf opent eerste liveshow Holland’s Got Talent
De liveshows van Holland’s Got Talent 2012 worden vrijdagavond afgetrapt door Aliyah Kolf, de winnares van de talentenjacht in 2011. Dat heeft RTL 4 dinsdag bekendgemaakt. De afgelopen vijf weken waren auditie-afleveringen te zien van Holland’s Got Talent. Nu volgen er vijf liveshows, waarvan één finale-uitzending op 1 juni. Kolf moet voor een spetterende aftrap zorgen. “Ze brengt haar spectaculaire vertolking van I Have Nothing van Whitney Houston“, zo laat RTL weten.
Holland’s Got Talent is een kijkcijferhit sinds de talentenjacht in 2010 van SBS 6 naar RTL 4 verhuisde. Vorig jaar behaalde de tv-show een record met een seizoensgemiddelde van 1,945 miljoen kijkers.
Het huidige vijfde seizoen lijkt dat record te verbreken. De eerste vijf afleveringen waren goed voor een gemiddelde van 2,059 miljoen kijkers.
Aliyah woont in Almere en ze zit in de klas bij een dochter van een kennis van mij. Wie wil me aanraken.quote:
Ahhhhhhhh, dat wilde ik net komen vragen! Yayquote:
Met Aliyah als openingsactquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh, dat wilde ik net komen vragen! Yay![]()
Ah dan schenk ik wel rustig m'n drankje in danquote:
DIe is toch al dood door dat vliegtuigongeluk?quote:
A teveel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:53 schreef Pheno het volgende:
Maar serieus:
http://en.wikipedia.org/wiki/Aaliyah
whut is deze?
Ohquote:
De eerste paar minuten kan je sowieso skippen, aangezien Aaliyah gaat optredenquote:
Op tvgids.nl staat wel half 9, maar ik had al een vermoeden dat het later zou komen, in verband met Dodenherdenking plus uitloop GTST.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:41 schreef iBenny het volgende:
Huh. Er wordt oom reclame gemaakt dat het pas om 20:45 begint
quote:
Goed dat je er aan dacht!quote:
het begon altijd al rond 20:40 ivm GTST maar nu wordt het nog later jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Op tvgids.nl staat wel half 9, maar ik had al een vermoeden dat het later zou komen, in verband met Dodenherdenking plus uitloop GTST.
ik gok op 21:00quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het begon altijd al rond 20:40 ivm GTST maar nu wordt het nog later ja
Ik ben ook benieuwd naar die Rus (als ik me tenminste de goeie act herinner) en goed punt idd; soms verbeteren acts behoorlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:26 schreef Karina het volgende:
Met HgT is het wel vaak dat ze de act hebben aangepast, naar aanleiding van het commentaar van de jury, leukere kostuums bijvoorbeeld. Ik ben wel benieuwd naar die kleine Rus
oehoe, ik hou het in de gatenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:34 schreef Karina het volgende:
Zometeen de jury bij Boulevard, hopelijk ook Dan
waarschijnlijk de laatste paar minutenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
Normaal kijk ik het nooit en Bridget is wel erg, maar er werd niet gezegd hoe laat het item zou komen.
ik denk dat dat héél erg sexy zal klinkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:19 schreef Karina het volgende:
Ik zou Dan weleens in gebrekkig Nederlands willen horen praten
hihihiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
Shit die boot heb ik gemist. Had ik toch de stad in moeten gaan.
Ik zou gaan schreeuwen als ik jou was.quote:
jammer dat er geen live-topic over de herdenking is. Het is verre van vol op de Dam, en dat voor een vrijdag.quote:
Het zou stil zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
jammer dat er geen live-topic over de herdenking is. Het is verre van vol op de Dam, en dat voor een vrijdag.
en volkomen terecht is datquote:
Dus is een livetopic nutteloosquote:
ONZquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:59 schreef BabeWatcher het volgende:
hier is livetopic: saaie dodenherdenking
tot 20:10quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef kwiwi het volgende:
hoe lang duurt dit? ik zit te wachten op gtst..
Bij GTST ben ik dertig minuten stilquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Tien over dacht ik, tenminste, dat stond op tvgids.nlquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Oh niet gedaan, en geen zwart scherm gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
Ik moest even F5en voordat ik het zwarte scherm zag
Ze laten Nick en Simon een gedicht zingen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:05 schreef BabeWatcher het volgende:
RTL heeft een andere herdenking dan de PO
Ze zenden uit vanaf de Waalsdorpervlakte.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze laten Nick en Simon een gedicht zingen?
Vier dans, die gozer met een jonge vriendin, die andere drie kan ik me niet meer herinneren. Muziek: Dimitry, FHE en Anouar (wie was dat ook alweer), dat wordt waarschijnlijk Dimitry (publiek) en het meest gay dansgroepje (jury). Waarom ga ik eigenlijk nog kijken?quote:Holland’s Got Talent komt vanaf vanavond (vrijdag 4 mei) vijf weken lang live vanuit Studio 22. Elke week komen de beste en meest opvallende acts naar de studio, in de strijd voor een plek in de finale op vrijdag 1 juni. Wekelijks gaan er twee acts door: Eén gekozen door het publiek en de andere door de jury.
Vanavond ontvangt Robert ten Brink de volgende acts:
Influencezone (dansgroep)
Dimitry (Russische zanger)
From Heavens Expelled (Metal & Hiphop band)
Jozef & Yuki (acrogym act)
Little Chucky Crew (dans)
Anouar (rapper)
en ‘Golden Ticket’-winnaar No Escape XXL (grote groep dansers)
Gezellig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Vier dans, die gozer met een jonge vriendin, die andere drie kan ik me niet meer herinneren. Muziek: Dimitry, FHE en Anouar (wie was dat ook alweer), dat wordt waarschijnlijk Dimitry (publiek) en het meest gay dansgroepje (jury). Waarom ga ik eigenlijk nog kijken?
Anouar was toch die jongen die dat ongeluk heeft gehad? met dat aparte kapsel zegmaar,.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Vier dans, die gozer met een jonge vriendin, die andere drie kan ik me niet meer herinneren. Muziek: Dimitry, FHE en Anouar (wie was dat ook alweer), dat wordt waarschijnlijk Dimitry (publiek) en het meest gay dansgroepje (jury). Waarom ga ik eigenlijk nog kijken?
Dan wordt hij het, want hij is klein en dan moet hij winnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Anouar was toch die jongen die dat ongeluk heeft gehad? met dat aparte kapsel zegmaar,.
Wil je wel een DM sturenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik houd het topic in de gaten om te weten wanneer het begint.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef FokNederland het volgende:
Even doorposten dan heb je 10000 posts.
ja zo ietsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef Injetta het volgende:
Jeetje, hoe lang gaat dit nog door?
Of starten we nu 20 minuten later door de dodenherdenking?
volgens mij begon dit om 20:10 + 30' = 20:40, dus zou het ongeveer nu moeten beginnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef Injetta het volgende:
Jeetje, hoe lang gaat dit nog door?
Of starten we nu 20 minuten later door de dodenherdenking?
nee..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Is het al begonnen? Ik kom net beneden met m'n roller en verf... *rent*
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch wel met van die plaatjes van tienermeisjes gemaakt van marsepein erop he?
En nu weer on-topicquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef FokNederland het volgende:
Even doorposten dan heb je 10000 posts.
hoe kom je anders aan 10k posts?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Hoezo dit was slechts een post, terwijl het nog neit eens begonnen was.
Het feit dat je die info had zegt al genoegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Hoezo dit was slechts een post, terwijl het nog niet eens begonnen was.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:44 schreef Frag_adder het volgende:
kinderen hebben een te hoge aaibaarheids factor
Vind het ook helemaal niks, veel te oubollig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef FokNederland het volgende:
Robert weer, kan maar niet wennen aan die vent.
Robert: "Aliyah, er is hier iemand die je wat wil vragen"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij de liveshows verwacht ik dan altijd een huwelijksaanzoek ofzo
Mr. "luv".quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef FokNederland het volgende:
Robert weer, kan maar niet wennen aan die vent.
Whehe, en bij Robert kan dat zeker jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij de liveshows verwacht ik dan altijd een huwelijksaanzoek ofzo
quote:
''hier is BabeWatcherrrrrrr!!!!!"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Robert: "Aliyah, er is hier iemand die je wat wil vragen"
En ook weer even vals en met dat Donald Duck stemmetje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god het kind doet wéér hetzelfde liedje
quote:
Zat ik ook net naar te kijken.quote:
Hotter than my Granddaughter danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Patries kan bij Gordon in Hotturrr den mij dottur
30 seconde verschilquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat? Al verbaast het me niets.
Nee, voor de vertaling.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow voor als er per ongeluk een tiet wordt getoond?
Nee om het te vertalen voor Danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
nee digitale TV loopt altijd achter, leuk bij voetbal als je je buren hoort gillen en ijj dan denkt oh ze gaan scorenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi!quote:
Ik heb analoogquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nee digitale TV loopt altijd achter, leuk bij voetbal als je je buren hoort gillen en ijj dan denkt oh ze gaan scoren
Tja.. we hebben niet veel anders.. Hij is zowat de enige lekkere man op de Nederlandse tv.quote:
In before Jan kooimanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef Injetta het volgende:
[..]
Tja.. we hebben niet veel anders.. Hij is zowat de enige lekkere man op de Nederlandse tv.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef Injetta het volgende:
[..]
Tja.. we hebben niet veel anders.. Hij is zowat de enige lekkere man op de Nederlandse tv.
Humberto Tan, John Williams, Louis Talpe, Art Rooijakkers, ...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef Injetta het volgende:
[..]
Niet zeuren, voor 'ons' is er ook niet veel soepsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef Injetta het volgende:
[..]
NOG een reden om het bij analoog te houden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef chufi het volgende:
Shit interactieve TV van UPC .... Zappen gaat dan niet meer in 1 keer
Nee om Dan te kunnen vertalen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
*riltquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Humberto Tan, John Williams, Louis Talpe, Art Rooijakkers, ...
Ben je aan het typen? Dan zijn updates gepauzeerd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoi!
God wat irritant, ik moet steeds op dat vakje recht in beeld klikken om de updates te kunnen zien.. Eerder kwamen ze nog vanzelf
Louisquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
als ik in een live-topic zit, zoals hier, kijk ik altijd analoogquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef chufi het volgende:
Misschien loop jij dan nog meer achter...quote:
Ik vind hem echt niet leuk. Zelfs niet te mooi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat kapsel van Jan Kooijman.![]()
Hij is absoluut knap, maar sommige vrouwen vinden hem "te mooi".
Nee ook als ik niet typ, daarom is het ook zo vreemd. Normaal niet echt last van maar in dit topic wel onhandigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ben je aan het typen? Dan zijn updates gepauzeerd.
dit. Ik hou er niet van en kan er niks meequote:
te veel, je mist het overzichtquote:
inderdaad..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem echt niet leuk. Zelfs niet te mooi.
ff op de UPC-knop drukkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef chufi het volgende:
Ja inderdaad. De helft van die club was beter geweest, hadden ze exact hetzelfde mee kunnen doen.quote:
Mmm, alleen die Art is nog een beetje wat.. Die Louis zegt me niks en die eerste twee zijn niet mijn types. Doet me helemaal niks.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nou.. Patricia... lijkt me wel wat voor jou...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zeuren, voor 'ons' is er ook niet veel soeps
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:56 schreef Injetta het volgende:
[..]
Mmm, alleen die Art is nog een beetje wat.. Die Louis zegt me niks en die eerste twee zijn niet mijn types. Doet me helemaal niks.
Oh die is wel leukquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Wat heeft Gordon om z'n nek? Lijkt wel een SM speeltje
quote:
Patricia is geen lijk voor mijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:56 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou.. Patricia... lijkt me wel wat voor jou...![]()
hel!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Die make-up van Patries ... verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |