Ik zou hem gewoon keihard doen... met of zonder boxershortquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:41 schreef iBenny het volgende:
1x je boxershort dragen en dan weggooien? Wait wuut?
Ik vind het maar een saaie lul en helemaal niet leuk of sexy.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon keihard doen... met of zonder boxershort
hij heeft ook een lange tijd in kaatsheuvel gewoontquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Dan heet je Pardoel met je achternaam en dan werkt je vader bij De Efteling
Ik ga m zien op Pinkpop, ik vorm dan wel een oordeel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van Gers en zijn muziek moet denken...
niet haten op pokemonquote:
Ik haat niet op pokemon, maar op Gers zijn maniertjes..quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
niet haten op pokemonkom op zeg ken je klassiekers
jupquote:
dan haat Gers maar complimenteer hem voor zijn petje!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik haat niet op pokemon, maar op Gers zijn maniertjes..
Niks gemist hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben om 22:00 afgehaakt (zelfs vd. Vorst gemist), ik was te moe...Heb ik nog veel bijzonders gemist? Even denken welke act ik als laatste heb gezien... die musicalmiep denk ik.
Ah, zoals verwachtquote:
Nee daarna werden er een hoop naar huis gestuurd en waren er 3 "battles" niet erg spectaculairquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, zoals verwacht
Peter vd Vorst ga ik wel nog terugkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |