quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Gvd wat is Robert vervelend. Laat hem naar Omroep Max gaan.
Ok.. niet verkeerd inderdaad..quote:
Samen met Henny Huismanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Gvd wat is Robert vervelend. Laat hem naar Omroep Max gaan.
Heb liever snel een nieuw topic dan een uitmuntende TT hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:58 schreef Frag_adder het volgende:
kak moest ineens heel snel een TT verzinnen
Louis:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:59 schreef Injetta het volgende:
Pff, jullie gaan zo snel. Ik heb helemaal geen tijd meer om te kijken..
ze willen trending topic wordenquote:
Kwekkeboomquote:
op mijn middelbare school al 3, en je kan het op vele manieren spellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oow, nou gaan we je stalken. Want hoeveel Rick Janssens zijn er nou.
O ja we moeten iets van de FOK! HGT slowchatters sturenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
ik ga een tweet sturen naar de sitekick met het verzoek of Dan voor ons Fok dames even zijn lipjes kan tuiten in de camera![]()
Lol. Rik Jansen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
op mijn middelbare school al 3, en je kan het op vele manieren spellen.
Moest me wel eens melden, dat ik binnen kwam en de rector zei: oh fuck, verkeerdesorry ik zal je moeder bellen dat het loos alarm was
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja we moeten iets van de FOK! HGT slowchatters sturen![]()
Wel de knop gevonden in mn display, werkt idd wel, 1 extra handeling minder. Maar snel terugzappen werkt nog steeds niet ....quote:
Gnavond.... Je komt op het juiste moment.quote:
Hijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:03 schreef D. het volgende:
*zucht
Wie zit er nou op die oude tang te wachten
vandaag is rooooooooooooooood, de kleur van mijn lippeeeeeen, vandaag is roooooooooooooooooooooood....quote:
ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |