Ja, een kutstuk daar. Heel irritant zijn ook de mensen die linksaf naar Assen/Hoogeveen moeten en helemaal naar voren doorjakkeren over de banen voor rechtdoor, om 'm dan vlak voor de stoplichten met een knipper naar links ertussen te willen prakken. Soms lukt het als de boel net gaat rijden, maar soms ook niet en staat die auto op de linkerbaan het verkeer voor rechtdoor hopeloos te blokkeren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef Marco001 het volgende:
Een ergenis die me net bijna mijn auto heeft gekost... Bekend met de n7, Julianaplein? Als je vanaf de Euroborg richting assen rijd, gebeurt het wel eens dat mensen op de linkerbaan voor rechtdoor stilstaan ok in te kunnen voegen in de rij naar linksaf. Vandaag net zo, rechtdoor was groen, maar linksaf rood. Vanaf de inritstrook kwamen er 2 auto's de weg op, 1 BMW waarvan ik al had verwacht dat hij hem naar links zou gaan, maar dat bleek niet zo te zijn. Terwijl ik op hem lette, zag ik in mijn ooghoeken echter vlak voor mij die andere auto naar links gaan en vol remmen..
Ik dus ook hard op de REM, blokkerende wielen, en op maar luttele cms achter hen tot stilstand. De auto achter mij zie ik vol remmend vlak langs mij schieten..
Als ik een halve seconde later zou hebben gereageerd, was de auto zowel voor als achter een stuk korter geweest..
Soortgelijke situatie ook in Aalsmeer; http://g.co/maps/w6gfqquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een kutstuk daar. Heel irritant zijn ook de mensen die linksaf naar Assen/Hoogeveen moeten en helemaal naar voren doorjakkeren over de banen voor rechtdoor, om 'm dan vlak voor de stoplichten met een knipper naar links ertussen te willen prakken. Soms lukt het als de boel net gaat rijden, maar soms ook niet en staat die auto op de linkerbaan het verkeer voor rechtdoor hopeloos te blokkeren.
Asocialen, te beroerd om 2 minuten te wachten.
Ik zag gisterochtend iemand daar op de baan voor rechtdoor stilstaan die nog naar rechts wilde, richting het emmaviaduct/centrumquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef Marco001 het volgende:
Een ergenis die me net bijna mijn auto heeft gekost... Bekend met de n7, Julianaplein? Als je vanaf de Euroborg richting assen rijd, gebeurt het wel eens dat mensen op de linkerbaan voor rechtdoor stilstaan ok in te kunnen voegen in de rij naar linksaf. Vandaag net zo, rechtdoor was groen, maar linksaf rood. Vanaf de inritstrook kwamen er 2 auto's de weg op, 1 BMW waarvan ik al had verwacht dat hij hem naar links zou gaan, maar dat bleek niet zo te zijn. Terwijl ik op hem lette, zag ik in mijn ooghoeken echter vlak voor mij die andere auto naar links gaan en vol remmen..
Ik dus ook hard op de REM, blokkerende wielen, en op maar luttele cms achter hen tot stilstand. De auto achter mij zie ik vol remmend vlak langs mij schieten..
Als ik een halve seconde later zou hebben gereageerd, was de auto zowel voor als achter een stuk korter geweest..
Het is ook een feest om vanaf Martiniplaza het julianaplein op te rijden en dan richting assen te moeten..quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een kutstuk daar. Heel irritant zijn ook de mensen die linksaf naar Assen/Hoogeveen moeten en helemaal naar voren doorjakkeren over de banen voor rechtdoor, om 'm dan vlak voor de stoplichten met een knipper naar links ertussen te willen prakken. Soms lukt het als de boel net gaat rijden, maar soms ook niet en staat die auto op de linkerbaan het verkeer voor rechtdoor hopeloos te blokkeren.
Asocialen, te beroerd om 2 minuten te wachten.
Ben blij dat ik daar niet meer langs hoef... Dat stuk is een belangrijke reden dat ik 's morgens rijd naar mijn werk en m'n man verder rijdt naar zijn werk. En 's middags mij weer op haalt. (de andere is dat deze manier ook zuiniger met brandstof is...) Hoef ik er tenminste niet langs, kan hij het doen ...quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
Het is ook een feest om vanaf Martiniplaza het julianaplein op te rijden en dan richting assen te moeten..
Die invoeg/uitvoegstrook is echt chaos altijd. Eerst het ritsen al, wat bijna niemand lijkt te kunnen (waardoor ikzelf hem ook altijd ertussen rij op moment dat het kan, en niet wanneer het hoort) en dan de helft die moet invoegen op de N7, waar ook mensen vanaf uitvoegen om naar de a28 te gaan, dat dat niet vaker mis gaat..
Eigenlijk heel vaak niet nee. Ik probeer zo veel mogelijk een constante snelheid te rijden.Meestal zo'n 130-145 op de snelweg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:12 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Jij geeft nooit gas bij als je achter een auto zit die je wilt inhalen? Ik namelijk wel, ik ga naar links, onderwijl gas bijgevend. En hoewel mijn auto niet de snelste is, trekt hij best aardig hoor. (zeker als die auto A niet de maximale snelheid rijdt wat op die plek meestal het geval is)
Waarom wil je per se B weer inhalen als je weet dat ie harder rijdt en A ook gaat inhalen? Wat doet B voor rare dingen dat je ineens naast hem zit?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:12 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Jij geeft nooit gas bij als je achter een auto zit die je wilt inhalen? Ik namelijk wel, ik ga naar links, onderwijl gas bijgevend. En hoewel mijn auto niet de snelste is, trekt hij best aardig hoor. (zeker als die auto A niet de maximale snelheid rijdt wat op die plek meestal het geval is)
Ah, daar zit het verschil, ik rijd niet te hard (hooguit wanneer ik aan het inhalen ben). Dus als die auto A voor me net geen 70 rijdt, ga ik harder dan 70 rijden om hem voorbij te gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:03 schreef H-D het volgende:
[..]
Eigenlijk heel vaak niet nee. Ik probeer zo veel mogelijk een constante snelheid te rijden.Meestal zo'n 130-145 op de snelweg.
Omdat auto B niet op zat te letten en achter auto A gaat rijden terwijl ik zat te wachten tot auto B mij voorbij was zodat ik auto A kan inhalen. Dus ik ga naar de linkerbaan, geef gas om auto A (en nu mogelijk dus ook B) in te halen. Ik wil niet perse auto B inhalen, maar ik ga ook niet op de rem omdat hij niet op zat te letten...quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:53 schreef OEM het volgende:
[..]
Waarom wil je per se B weer inhalen als je weet dat ie harder rijdt en A ook gaat inhalen? Wat doet B voor rare dingen dat je ineens naast hem zit?
Ik moet er 2 keer per week overheen rond 17.30, en meestal rij ik links i.v.m de oprit bij Euroborg/sontplein waar het vaak vast staat, maar het is elke week wel een keer raak dat ik op de linkerbaan moet stoppen/half op de rechterbaan moet rijden omdat er weer eens zo'n eikel daar gaat stilstaan.. Ik heb dan altijd zoiets van, rij toch door! Rij even richting stadspark, daar kan je heel eenvoudig keren en rij dan terug... maar goed, ze zijn toch al te dom om direct aan het begin naar links te gaan(waar vaak nog meer dan genoeg ruimte is!) dat ze dat al helemaal niet doen..quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:13 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar niet meer langs hoef... Dat stuk is een belangrijke reden dat ik 's morgens rijd naar mijn werk en m'n man verder rijdt naar zijn werk. En 's middags mij weer op haalt. (de andere is dat deze manier ook zuiniger met brandstof is...) Hoef ik er tenminste niet langs, kan hij het doen ...
Vind je dat niet heel onrustig dan? Telkens versnellen en dan weer terugzakken,versnellen,terugzakken etc...quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:17 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ah, daar zit het verschil, ik rijd niet te hard (hooguit wanneer ik aan het inhalen ben). Dus als die auto A voor me net geen 70 rijdt, ga ik harder dan 70 rijden om hem voorbij te gaan.
[..]
Omdat auto B niet op zat te letten en achter auto A gaat rijden terwijl ik zat te wachten tot auto B mij voorbij was zodat ik auto A kan inhalen. Dus ik ga naar de linkerbaan, geef gas om auto A (en nu mogelijk dus ook B) in te halen. Ik wil niet perse auto B inhalen, maar ik ga ook niet op de rem omdat hij niet op zat te letten...
Nee... Ik vind het pas onrustig rijden is ik de maximum snelheid continue overschrijd....quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Vind je dat niet heel onrustig dan? Telkens versnellen en dan weer terugzakken,versnellen,terugzakken etc...
Ik rij liever de hele tijd 140 en haal dan gewoon alles in wat langzamer is en laat alles voorbij wat sneller is.
Dan moet je alsnog continu remmen, maar dan voor de flitsers.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Vind je dat niet heel onrustig dan? Telkens versnellen en dan weer terugzakken,versnellen,terugzakken etc...
Ik rij liever de hele tijd 140 en haal dan gewoon alles in wat langzamer is en laat alles voorbij wat sneller is.
Als het niet extreem rustig is, is het ongeveer onmogelijk om constant 140 te rijden. Er zijn altijd mensen voor wie je af moet remmen die geen 140 rijden, maar wel bijv. een vrachtwagen of een langzamere automobilist in willen halen. Dat is toch hetzelfde? Dan moet je ook versnellen, afremmen, versnellen, afremmen etc.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Vind je dat niet heel onrustig dan? Telkens versnellen en dan weer terugzakken,versnellen,terugzakken etc...
Ik rij liever de hele tijd 140 en haal dan gewoon alles in wat langzamer is en laat alles voorbij wat sneller is.
True, maar het is dan weer een kwestie van goed vooruit (en ook achteruit) kijken om ervoor te zorgen dat je niet hoeft te remmen. Je kan het de mede weggebruikers en jezelf zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wil.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:50 schreef Tijn het volgende:
Sowieso is het doel van autorijden niet het creëren van rust, maar het creëren van doorstroming. Je hoort bij Blik op de Weg wel eens mensen die aan de kant worden gezet omdat ze onnodig links rijden zichzelf verdedigen met de opmerking dat het zo onrustig is om steeds naar rechts te gaan, maar dat is natuurlijk geen argument. Je op een goede manier door in het verkeer begeven vergt juist een actieve rijstijl waarin je naar rechts gaat als het kan en naar links gaat als het moet. Dat je bij drukte continu bezig bent je snelheid aan te passen is daarbij helaas niet echt te voorkomen.
Bullshit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:50 schreef Tijn het volgende:
Sowieso is het doel van autorijden niet het creëren van rust, maar het creëren van doorstroming. Je hoort bij Blik op de Weg wel eens mensen die aan de kant worden gezet omdat ze onnodig links rijden zichzelf verdedigen met de opmerking dat het zo onrustig is om steeds naar rechts te gaan, maar dat is natuurlijk geen argument. Je op een goede manier door in het verkeer begeven vergt juist een actieve rijstijl waarin je naar rechts gaat als het kan en naar links gaat als het moet. Dat je bij drukte continu bezig bent je snelheid aan te passen is daarbij helaas niet echt te voorkomen.
Dat is wel een punt idd. Maar sochtends in de spits lukt 130 ofzo vaak nog primaquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als het niet extreem rustig is, is het ongeveer onmogelijk om constant 140 te rijden. Er zijn altijd mensen voor wie je af moet remmen die geen 140 rijden, maar wel bijv. een vrachtwagen of een langzamere automobilist in willen halen. Dat is toch hetzelfde? Dan moet je ook versnellen, afremmen, versnellen, afremmen etc.
En ook @Sweetpea; ik vind 120 gewoon gevoelsmatig zo'n net niet snelheid. Daarom dus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan moet je alsnog continu remmen, maar dan voor de flitsers.
Ik rij liever continu de maximaal toegestane snelheid.
Dat zou hier ivm de notoire linksrijders wel een verademing zijn zeg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja. Het Amerikaanse 'keep your lane' principe vind ik daarentegen heel relaxt rijden. Geeft een heel rustig verkeersbeeld. Sowieso moet je spiegelen als je van baan wisselt, dus dat maakt niet uit.
Kwestie van wennen denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:25 schreef H-D het volgende:
[..]
En ook @Sweetpea; ik vind 120 gewoon gevoelsmatig zo'n net niet snelheid. Daarom dus.
Ik heb ook zo'n gevoel dat het gewoon totaal niet opschiet als ik 120 rijmaar dat ligt gewoon aan mij denk ik.
Zelfde hier, probeer altijd minstens 130 te rijden op de snelweg. Op de motor heb ik de teller eerder rond de 145-150quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:25 schreef H-D het volgende:
[..]
En ook @Sweetpea; ik vind 120 gewoon gevoelsmatig zo'n net niet snelheid. Daarom dus.
Ik heb ook zo'n gevoel dat het gewoon totaal niet opschiet als ik 120 rijmaar dat ligt gewoon aan mij denk ik.
Idd. Heb weleens geprobeerd het niet te doen maar dan had ik telkens zoiets van..dit gaat te langzaam even harder. En dan ga je toch weer naar 130+quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:10 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Zelfde hier, probeer altijd minstens 130 te rijden op de snelweg. Op de motor heb ik de teller eerder rond de 145-150
tja, heb zelf echt maar heel af en toe het gevoel lekker te rijden terwijl ik 100-110 rijd.. 130 is imho zoveel fijner..quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:17 schreef H-D het volgende:
[..]
Idd. Heb weleens geprobeerd het niet te doen maar dan had ik telkens zoiets van..dit gaat te langzaam even harder. En dan ga je toch weer naar 130+
Tja had ik vroeger ook, maar tegenwoordig hoeft het van mij niet meer zo hard. Ik laat m'n cc ook soms op 130 staan, maar evengoed ook op 124 of 125. Eerder reed ik elke week 3 keer Maastricht- Utrecht retour met 14-150, boetes bleven binnenkomen, dus nee voor mij zeker geen haasten meer. Moet regelmatig naar Oberhausen voor mijn werk en dan gaat het gas erop, als je dan weer terug op de Nederlandse snelweg komt, dan lijkt het net of je stilstaat. Hetgeen natuurlijk wel stukken meer concentratie vereist om zo hard te rijden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:17 schreef H-D het volgende:
[..]
Idd. Heb weleens geprobeerd het niet te doen maar dan had ik telkens zoiets van..dit gaat te langzaam even harder. En dan ga je toch weer naar 130+
Amen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Vind het altijd zo kul argument dat 120 zo langzaam lijkt, het is gewoon een kwestie van gewenning om niet altijd te hard te rijden.
Moet je eens in de C2 van mijn vriendin rijden. Dan lijkt 90 al snel zatquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:25 schreef H-D het volgende:
[..]
En ook @Sweetpea; ik vind 120 gewoon gevoelsmatig zo'n net niet snelheid. Daarom dus.
Ik heb ook zo'n gevoel dat het gewoon totaal niet opschiet als ik 120 rijmaar dat ligt gewoon aan mij denk ik.
alle auto's zouden zo moeten voelen, rijdt niemand meer te rap.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:00 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Moet je eens in de C2 van mijn vriendin rijden. Dan lijkt 90 al snel zat
ik geef toch de voorkeur aan mijn bmw waar 180 relaxt rijden isquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alle auto's zouden zo moeten voelen, rijdt niemand meer te rap.
Wat jij wilt. Maar ik wil gewoon het gevoel hebben dat ik opschiet. En dat heb ik niet met 120 en ik vind 130 al veel fijner rijden. Lekker boeiend dat het in tijd niet veel scheelt. Heb in ieder geval het gevoel dat ik opschiet en daar gaat het mij om.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Tja had ik vroeger ook, maar tegenwoordig hoeft het van mij niet meer zo hard. Ik laat m'n cc ook soms op 130 staan, maar evengoed ook op 124 of 125. Eerder reed ik elke week 3 keer Maastricht- Utrecht retour met 14-150, boetes bleven binnenkomen, dus nee voor mij zeker geen haasten meer. Moet regelmatig naar Oberhausen voor mijn werk en dan gaat het gas erop, als je dan weer terug op de Nederlandse snelweg komt, dan lijkt het net of je stilstaat. Hetgeen natuurlijk wel stukken meer concentratie vereist om zo hard te rijden.
Vind het altijd zo kul argument dat 120 zo langzaam lijkt, het is gewoon een kwestie van gewenning om niet altijd te hard te rijden.
Euh nee dankje sorryquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:00 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Moet je eens in de C2 van mijn vriendin rijden. Dan lijkt 90 al snel zat
Ohnee, ik ben zeker niet roomser dan de paus. Ik rij ook af en toe te hard. Alleen het argument dat 120 te langzaam voelt vind ik niet zo sterk. 130 bij een 130 snelweg is ook te langzaam zeker? Jij wilt gewoon iets sneller gaan dan de rest en daar is opzich niks mis mee als je je keurig gedraagtquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:08 schreef H-D het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Maar ik wil gewoon het gevoel hebben dat ik opschiet. En dat heb ik niet met 120 en ik vind 130 al veel fijner rijden. Lekker boeiend dat het in tijd niet veel scheelt. Heb in ieder geval het gevoel dat ik opschiet en daar gaat het mij om.
Club van 90quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alle auto's zouden zo moeten voelen, rijdt niemand meer te rap.
Heb je hem rustig laten rijden?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:01 schreef H-D het volgende:
Vanmorgen gozer die paar km lang op de linkerbaan bleef hangen met 110
Hij reedt eerst voo mijn voorganger..die ging hem toen rechts inhalen. Ik ging toen beetje achter 'm dartelen in de hoop dat ie de hint snapte. Maar nee dus. Toen kwamen er wat vrachtwagens dus kon het niet anders. Ik dacht al ie daarna niet optyft haal ik 'm ook rechts in maar toen ging ie ein-de-lijk naar rechts. Verdwaasd om zich heen kijkend.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:01 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Heb je hem rustig laten rijden?
Meestal zo jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:04 schreef H-D het volgende:
[..]
Hij reedt eerst voo mijn voorganger..die ging hem toen rechts inhalen. Ik ging toen beetje achter 'm dartelen in de hoop dat ie de hint snapte. Maar nee dus. Toen kwamen er wat vrachtwagens dus kon het niet anders. Ik dacht al ie daarna niet optyft haal ik 'm ook rechts in maar toen ging ie ein-de-lijk naar rechts. Verdwaasd om zich heen kijkend.
Tijdstip maakt niet uit, gewoon niet onnodig links rijden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:12 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja ik bedoel je snapt toch dat spits is. Forensentijd. Wij willen opschieten.
De eerste keer dat we naar Hongarije gingen, heb ik gekeken hoe hard m'n autootje kon. 185 volgens tom! (en da's 10km harder dan in het boekje stondquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Vind het altijd zo kul argument dat 120 zo langzaam lijkt, het is gewoon een kwestie van gewenning om niet altijd te hard te rijden.
Ik heb wel van m'n rij-instructeur geleerd dat je niet continue van baan moet wisselen omdat dat onrust veroorzaakt. En onrust geeft rem acties en rem acties stopt de doorstroming... Iedereen maakt wel eens een inschattingsfout (oeps, ik had best wel naar rechts gekund...), maar sommige mensen blijven duidelijk op de linkerbaan plakken (zelfs niet naar rechts gaan als de baan over kilometers leeg is...)quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:50 schreef Tijn het volgende:
Sowieso is het doel van autorijden niet het creëren van rust, maar het creëren van doorstroming. Je hoort bij Blik op de Weg wel eens mensen die aan de kant worden gezet omdat ze onnodig links rijden zichzelf verdedigen met de opmerking dat het zo onrustig is om steeds naar rechts te gaan, maar dat is natuurlijk geen argument. Je op een goede manier door in het verkeer begeven vergt juist een actieve rijstijl waarin je naar rechts gaat als het kan en naar links gaat als het moet. Dat je bij drukte continu bezig bent je snelheid aan te passen is daarbij helaas niet echt te voorkomen.
Mwah ik denk dat het bij een rit van 1500 weldegelijk in tijd scheelt ook incl. tankbeurt. München in 5 uur is ook zo geweldig!quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:18 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
De eerste keer dat we naar Hongarije gingen, heb ik gekeken hoe hard m'n autootje kon. 185 volgens tom! (en da's 10km harder dan in het boekje stond). Daarna ben ik de snelheid gaan rijden die m'n auto prettig vond. En dat was koud rond de 120 en warm rond de 150. Uiteindelijk maakte het in tijd niet zoveel uit hoe hard je reed, want met 150 moest ik vaker tanken. En kwam het gemiddelde altijd uit op 100km/h (over 1500km). En ja, als we op weg naar huis weer de N33 oprijden, lijkt het alsof je stil staat met 100km/h... Maar dat is omdat je je vlak daarvoor uren lang 150km/h hebt gereden... Maar als we op weg zijn naar Hongarije, lijkt 150 vreselijk hard omdat we normaal gesproken alleen op de provinciale weg (met soms een stukje autoweg) rijden.
5 uur? kan dat uberhaupt?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:30 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat het bij een rit van 1500 weldegelijk in tijd scheelt ook incl. tankbeurt. München in 5 uur is ook zo geweldig!
Beetje positief natuurlijk, maar ik woon in zuiden des lands en als het rustig is moet het lukken.quote:
golf vr6. 1 jaar in bezit ruim. tokkie alert!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:35 schreef lipjes het volgende:
Aan de eigenaar van PG-JB-43, rijd jezelf eens even tegen een boom aan
Eerst bumperkleven omdat ik achter een vrachwagen reed, steeds volgas op mij inrijden en weer remmen.
Daarna moest de vrachtwagen rechtsaf en dat ging meneer niet snel genoeg, dus hop inhalen over een kruising om daarna met 140 over een provinciale weg te duiken
Gelukkig ging die linksaf op de rotonde dus ik in een deuk, daar staat het altijd enorm vast dus ik rechtsaf.
Even later inderdaad, ik ook vast voor het spoor, zie ik meneer alweer in mijn linkerspiegel, over het industrieterrein binnendoor gedoken om daarna maar over het verdrijvingsvlak zo ver mogelijk vooraan te gaan staan.
Daarna stoplichten, meneer sorteert voor voor rechtsaf, denk mooi ik ben er vanaf, maar nee hoor, rechts wordt groen en meneer blijft staan.
Rechtdoor wordt groen en meneer duikt er zo nog even voor om daarna weer volgas over een 80weg te duiken.
Hij volgt enigzins dezelfde route als mij en rijd daarop ook nog even bijna een fietser aan.
Maar dat vind ik niks gek, hij komt maar net met zijn ogen boven het stuur uit dusja.
Dus doe ons allemaal een plezier, en verwijder je eigen even grondig van de weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |