abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111346294
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:17 schreef H-D het volgende:

[..]

Idd. Heb weleens geprobeerd het niet te doen maar dan had ik telkens zoiets van..dit gaat te langzaam even harder. En dan ga je toch weer naar 130+ :P
tja, heb zelf echt maar heel af en toe het gevoel lekker te rijden terwijl ik 100-110 rijd.. 130 is imho zoveel fijner..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_111346519
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:17 schreef H-D het volgende:

[..]

Idd. Heb weleens geprobeerd het niet te doen maar dan had ik telkens zoiets van..dit gaat te langzaam even harder. En dan ga je toch weer naar 130+ :P
Tja had ik vroeger ook, maar tegenwoordig hoeft het van mij niet meer zo hard. Ik laat m'n cc ook soms op 130 staan, maar evengoed ook op 124 of 125. Eerder reed ik elke week 3 keer Maastricht- Utrecht retour met 14-150, boetes bleven binnenkomen, dus nee voor mij zeker geen haasten meer. Moet regelmatig naar Oberhausen voor mijn werk en dan gaat het gas erop, als je dan weer terug op de Nederlandse snelweg komt, dan lijkt het net of je stilstaat. Hetgeen natuurlijk wel stukken meer concentratie vereist om zo hard te rijden.

Vind het altijd zo kul argument dat 120 zo langzaam lijkt, het is gewoon een kwestie van gewenning om niet altijd te hard te rijden.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:34:47 #278
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_111346758
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Vind het altijd zo kul argument dat 120 zo langzaam lijkt, het is gewoon een kwestie van gewenning om niet altijd te hard te rijden.
Amen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:00:49 #279
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_111348096
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:25 schreef H-D het volgende:

[..]

En ook @Sweetpea; ik vind 120 gewoon gevoelsmatig zo'n net niet snelheid. Daarom dus.

Ik heb ook zo'n gevoel dat het gewoon totaal niet opschiet als ik 120 rij :{ maar dat ligt gewoon aan mij denk ik.
Moet je eens in de C2 van mijn vriendin rijden. Dan lijkt 90 al snel zat :o
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_111348127
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:00 schreef Matty___ het volgende:

[..]

alle auto's zouden zo moeten voelen, rijdt niemand meer te rap.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:01:56 #281
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_111348172
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik geef toch de voorkeur aan mijn bmw waar 180 relaxt rijden is :P
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:04:25 #282
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_111348313
maar goed het geheim is dat als je net sneller bent dan de rest ej het gevoel hebt dat je opschiet.
Wat natuurlijk totaal niet is als je een tomtom ernaast houdt. Je bent misschien paar minuten eerder maar voor je gevoel schiet het op.
pi_111348521
quote:

[..]

Tja had ik vroeger ook, maar tegenwoordig hoeft het van mij niet meer zo hard. Ik laat m'n cc ook soms op 130 staan, maar evengoed ook op 124 of 125. Eerder reed ik elke week 3 keer Maastricht- Utrecht retour met 14-150, boetes bleven binnenkomen, dus nee voor mij zeker geen haasten meer. Moet regelmatig naar Oberhausen voor mijn werk en dan gaat het gas erop, als je dan weer terug op de Nederlandse snelweg komt, dan lijkt het net of je stilstaat. Hetgeen natuurlijk wel stukken meer concentratie vereist om zo hard te rijden.

Wat jij wilt. Maar ik wil gewoon het gevoel hebben dat ik opschiet. En dat heb ik niet met 120 en ik vind 130 al veel fijner rijden. Lekker boeiend dat het in tijd niet veel scheelt. Heb in ieder geval het gevoel dat ik opschiet en daar gaat het mij om.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:00 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Euh nee dankje sorry :+
pi_111351012
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:08 schreef H-D het volgende:

[..]

Wat jij wilt. Maar ik wil gewoon het gevoel hebben dat ik opschiet. En dat heb ik niet met 120 en ik vind 130 al veel fijner rijden. Lekker boeiend dat het in tijd niet veel scheelt. Heb in ieder geval het gevoel dat ik opschiet en daar gaat het mij om.

Ohnee, ik ben zeker niet roomser dan de paus. Ik rij ook af en toe te hard. Alleen het argument dat 120 te langzaam voelt vind ik niet zo sterk. 130 bij een 130 snelweg is ook te langzaam zeker? Jij wilt gewoon iets sneller gaan dan de rest en daar is opzich niks mis mee als je je keurig gedraagt ^O^
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:52:20 #285
258802 Yreal
henk..!
pi_111358197
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Club van 90 :r
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:59:05 #286
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_111380601
Hoe irritatie om kan slaan in een ^O^ gevoel...

Harderwijk / Almere; 100 weg; rustig, dus 120 kon ook prima.... Twee a drie lieden die mij tegemoet kwamen knipperden naar mij; bij de tweede had ik al zo iets van: jaja; ik check mn lampen wel ff thuis (dacht; zal wel één kapot zijn)....

TOEN echter; bedacht ik mij iets...... en ging even terug naar 100.... en nog geen 200m verderop zag ik de gevreesde Seat Altea in de berm staan....

Dus: bedankt knipperaars voor het mij bespraren van zo'n 68 euro... O~)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_111380687
Vanmorgen gozer die paar km lang op de linkerbaan bleef hangen met 110 :r
pi_111380712
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:01 schreef H-D het volgende:
Vanmorgen gozer die paar km lang op de linkerbaan bleef hangen met 110 :r
Heb je hem rustig laten rijden? :P
pi_111380807
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:01 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Heb je hem rustig laten rijden? :P
Hij reedt eerst voo mijn voorganger..die ging hem toen rechts inhalen. Ik ging toen beetje achter 'm dartelen in de hoop dat ie de hint snapte. Maar nee dus. Toen kwamen er wat vrachtwagens dus kon het niet anders. Ik dacht al ie daarna niet optyft haal ik 'm ook rechts in maar toen ging ie ein-de-lijk naar rechts. Verdwaasd om zich heen kijkend.
pi_111381009
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:04 schreef H-D het volgende:

[..]

Hij reedt eerst voo mijn voorganger..die ging hem toen rechts inhalen. Ik ging toen beetje achter 'm dartelen in de hoop dat ie de hint snapte. Maar nee dus. Toen kwamen er wat vrachtwagens dus kon het niet anders. Ik dacht al ie daarna niet optyft haal ik 'm ook rechts in maar toen ging ie ein-de-lijk naar rechts. Verdwaasd om zich heen kijkend.
Meestal zo ja _O- _O-
pi_111381127
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Meestal zo ja _O- _O-
Ja ik bedoel je snapt toch dat spits is. Forensentijd. Wij willen opschieten.
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:13:57 #292
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_111381170
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:12 schreef H-D het volgende:

[..]

Ja ik bedoel je snapt toch dat spits is. Forensentijd. Wij willen opschieten.
Tijdstip maakt niet uit, gewoon niet onnodig links rijden. :{w :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:14:20 #293
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_111381184
Je vraagt je echt af
1. Waar dat soort mensen hun rijbewijs heeft gevonden
2. Wáár ze in de auto mee bezig zijn....

Ik had gister een schattig klevend Cinquecento-tje achter mij.... O+ :')
Tja; ik kón echt niet aan de kant; ,maar ook bij dat aapje wat erin zat had ik zo iets van 'Wáár ben je mee bezig?' Of denk je t te gaan winnen als je je 700 kilo roest in een een degelijke wagen van 1500kg zet??
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_111381324
quote:

[..]

De eerste keer dat we naar Hongarije gingen, heb ik gekeken hoe hard m'n autootje kon. 185 volgens tom! (en da's 10km harder dan in het boekje stond :P). Daarna ben ik de snelheid gaan rijden die m'n auto prettig vond. En dat was koud rond de 120 en warm rond de 150. Uiteindelijk maakte het in tijd niet zoveel uit hoe hard je reed, want met 150 moest ik vaker tanken. En kwam het gemiddelde altijd uit op 100km/h (over 1500km). En ja, als we op weg naar huis weer de N33 oprijden, lijkt het alsof je stil staat met 100km/h... Maar dat is omdat je je vlak daarvoor uren lang 150km/h hebt gereden... Maar als we op weg zijn naar Hongarije, lijkt 150 vreselijk hard omdat we normaal gesproken alleen op de provinciale weg (met soms een stukje autoweg) rijden.

quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:50 schreef Tijn het volgende:
Sowieso is het doel van autorijden niet het creëren van rust, maar het creëren van doorstroming. Je hoort bij Blik op de Weg wel eens mensen die aan de kant worden gezet omdat ze onnodig links rijden zichzelf verdedigen met de opmerking dat het zo onrustig is om steeds naar rechts te gaan, maar dat is natuurlijk geen argument. Je op een goede manier door in het verkeer begeven vergt juist een actieve rijstijl waarin je naar rechts gaat als het kan en naar links gaat als het moet. Dat je bij drukte continu bezig bent je snelheid aan te passen is daarbij helaas niet echt te voorkomen.
Ik heb wel van m'n rij-instructeur geleerd dat je niet continue van baan moet wisselen omdat dat onrust veroorzaakt. En onrust geeft rem acties en rem acties stopt de doorstroming... Iedereen maakt wel eens een inschattingsfout (oeps, ik had best wel naar rechts gekund...), maar sommige mensen blijven duidelijk op de linkerbaan plakken (zelfs niet naar rechts gaan als de baan over kilometers leeg is...)
pi_111381784
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:18 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

De eerste keer dat we naar Hongarije gingen, heb ik gekeken hoe hard m'n autootje kon. 185 volgens tom! (en da's 10km harder dan in het boekje stond :P). Daarna ben ik de snelheid gaan rijden die m'n auto prettig vond. En dat was koud rond de 120 en warm rond de 150. Uiteindelijk maakte het in tijd niet zoveel uit hoe hard je reed, want met 150 moest ik vaker tanken. En kwam het gemiddelde altijd uit op 100km/h (over 1500km). En ja, als we op weg naar huis weer de N33 oprijden, lijkt het alsof je stil staat met 100km/h... Maar dat is omdat je je vlak daarvoor uren lang 150km/h hebt gereden... Maar als we op weg zijn naar Hongarije, lijkt 150 vreselijk hard omdat we normaal gesproken alleen op de provinciale weg (met soms een stukje autoweg) rijden.
Mwah ik denk dat het bij een rit van 1500 weldegelijk in tijd scheelt ook incl. tankbeurt. München in 5 uur is ook zo geweldig!
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:49:32 #296
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_111382562
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:30 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Mwah ik denk dat het bij een rit van 1500 weldegelijk in tijd scheelt ook incl. tankbeurt. München in 5 uur is ook zo geweldig!
5 uur? kan dat uberhaupt?
pi_111383645
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:49 schreef Matty___ het volgende:

[..]

5 uur? kan dat uberhaupt?
Beetje positief natuurlijk, maar ik woon in zuiden des lands en als het rustig is moet het lukken.
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:24:09 #298
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_111384149
Net een bijna-ongeluk zien gebeuren. Een auto die een gangetje van rond de 60 reed met een vrachtwagen achter hem. Besluit meneer op het laatste moment nog even zijn auto in een te klein gat te proppen. Vrachtwagen kon vol in de ankers......
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:35:04 #299
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_111384596
Aan de eigenaar van PG-JB-43, rijd jezelf eens even tegen een boom aan :W

Eerst bumperkleven omdat ik achter een vrachwagen reed, steeds volgas op mij inrijden en weer remmen.
Daarna moest de vrachtwagen rechtsaf en dat ging meneer niet snel genoeg, dus hop inhalen over een kruising om daarna met 140 over een provinciale weg te duiken
Gelukkig ging die linksaf op de rotonde dus ik in een deuk, daar staat het altijd enorm vast dus ik rechtsaf.
Even later inderdaad, ik ook vast voor het spoor, zie ik meneer alweer in mijn linkerspiegel, over het industrieterrein binnendoor gedoken om daarna maar over het verdrijvingsvlak zo ver mogelijk vooraan te gaan staan.
Daarna stoplichten, meneer sorteert voor voor rechtsaf, denk mooi ik ben er vanaf, maar nee hoor, rechts wordt groen en meneer blijft staan.
Rechtdoor wordt groen en meneer duikt er zo nog even voor om daarna weer volgas over een 80weg te duiken.
Hij volgt enigzins dezelfde route als mij en rijd daarop ook nog even bijna een fietser aan.
Maar dat vind ik niks gek, hij komt maar net met zijn ogen boven het stuur uit dusja.

Dus doe ons allemaal een plezier, en verwijder je eigen even grondig van de weg :W
pi_111385076
quote:
7s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:35 schreef lipjes het volgende:
Aan de eigenaar van PG-JB-43, rijd jezelf eens even tegen een boom aan :W

Eerst bumperkleven omdat ik achter een vrachwagen reed, steeds volgas op mij inrijden en weer remmen.
Daarna moest de vrachtwagen rechtsaf en dat ging meneer niet snel genoeg, dus hop inhalen over een kruising om daarna met 140 over een provinciale weg te duiken
Gelukkig ging die linksaf op de rotonde dus ik in een deuk, daar staat het altijd enorm vast dus ik rechtsaf.
Even later inderdaad, ik ook vast voor het spoor, zie ik meneer alweer in mijn linkerspiegel, over het industrieterrein binnendoor gedoken om daarna maar over het verdrijvingsvlak zo ver mogelijk vooraan te gaan staan.
Daarna stoplichten, meneer sorteert voor voor rechtsaf, denk mooi ik ben er vanaf, maar nee hoor, rechts wordt groen en meneer blijft staan.
Rechtdoor wordt groen en meneer duikt er zo nog even voor om daarna weer volgas over een 80weg te duiken.
Hij volgt enigzins dezelfde route als mij en rijd daarop ook nog even bijna een fietser aan.
Maar dat vind ik niks gek, hij komt maar net met zijn ogen boven het stuur uit dusja.

Dus doe ons allemaal een plezier, en verwijder je eigen even grondig van de weg :W
golf vr6. 1 jaar in bezit ruim. tokkie alert!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')