Dat is wel wat hij over zich af roept met dit gedrag...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef Ireth het volgende:
Laat er 1 voor rijden met een busje, haal de kinderkamers compleet leeg (incl. wat er op de vloer ligt!) en breng dat over. Daar heeft ie met zijn poten helemaal vanaf te blijven.
Daarna ga je meenemen wat je mee wil nemen. Mag de koelkast niet? Dan neem je de wasmachine. Wil hij het bankstel? Dan neem jij de eethoek. Wil hij het bestek? Dan pak jij het servies!
Een hele flinke kerel die mij de deur uit zou laten lopen met verdorie alleen mijn knutselspullen.. de eerste de beste die me dat flikt kan worteltjes door een infuus naar binnen zuigen....
Wat is dit voor crap? Post dan niets. Leuk als Djeez de helft van alle rotzooi wat hier aangeboden wordt opeist.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef Ireth het volgende:
Die 'lul' heeft het te geven zolang jullie getrouwd zijn! De helft van wat jullie hebben is van jou. Als je wilt kan je de halve inboedel meenemen! Sta op je strepen Ingrid!
Dan brengen we het toch nadat ze gescheiden zijn?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:13 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Wat is dit voor crap? Post dan niets. Leuk als Djeez de helft van alle rotzooi wat hier aangeboden wordt opeist.
Ze heeft het toch nog niet? En Djeez heeft niets te eisen zolang hij zelfs de spullen van de kinderen niet eens meegeeft.. hij moet zich heel diep schamen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:13 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Wat is dit voor crap? Post dan niets. Leuk als Djeez de helft van alle rotzooi wat hier aangeboden wordt opeist.
Dat lijkt me een heel goed idee ja. Wat je niet kan bewijzen moet je het niet over hebben zelfs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Laat ik de rest maar niet vertellen, ben al aardig openhartig, wie wil mag pmmen.
Het topic is er ook om Ingrid te helpen, en dan niet alleen met spullen maar ook met daadkracht en moed lijkt mij... een flinke schop onder haar achterste om haar weer in de strijd te werpen zodat ze niet opgeeft lijkt me ook wel nuttig... Ze hoeft niet overal "ja dankjewel!" op te zeggen op wat Djeez wilt..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:16 schreef Cat22 het volgende:
Nogmaals: in dit topic wordt niet met modder gegooid of de afhandeling van de scheiding en de rollen van beide partners hierin besproken. Dit topic is er om Ingrid aan huisraad en een nieuwe start te helpen.
Zo werkt dat niet he. De "vordering" staat er al zwart op wit nu.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:14 schreef Puala het volgende:
Dan brengen we het toch nadat ze gescheiden zijn?
Als we ruimte geven voor deze kant van de discussie, dan heeft Djeez ook het recht om zijn visie erop te geven. En dan verzandt het hier in een kibbelpartij waar niemand mee geholpen, Ingrid zeker niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het topic is er ook om Ingrid te helpen, en dan niet alleen met spullen maar ook met daadkracht en moed lijkt mij... een flinke schop onder haar achterste om haar weer in de strijd te werpen zodat ze niet opgeeft lijkt me ook wel nuttig... Ze hoeft niet overal "ja dankjewel!" op te zeggen op wat Djeez wilt..
(maar je mag mijn berichten aanpassen als je vind dat ik er naast zit... ik ben van mening van nie)
Oke, van die kant gezien heb je idd gelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als we ruimte geven voor deze kant van de discussie, dan heeft Djeez ook het recht om zijn visie erop te geven. En dan verzandt het hier in een kibbelpartij waar niemand mee geholpen, Ingrid zeker niet.
Dus nee, hier gaat het puur om het regelen van spulletjes en bij voorbeeld advies over de juridische kant van het verhaal. En zeker dat laatste stukje is zo persoonlijk, dat moet je ook niet op fok willen hebben (zeker omdat er kinderen bij betrokken zijn die dit later allemaal kunnen teruglezen) maar kan beter via PM.
Inderdaad en dat doen ze! Bij ons op het werk hebben ze zelfs gewoon een kantooraccount op Facebook om te kunnen graven en zoeken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:36 schreef Vicky het volgende:
Ik werk bij BJZ en zie helaas vaak genoeg dat kinderen zwaar lijden onder vechtscheidingen.
En probeer prive-zaken niet hier open en bloot op FOK te zetten. Iedereen kan meelezen.. ook advocaten!!
Tekenen die hap! Je laat je gvd toch niet intimideren door die kloothommel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou geeft hij gewoon toe dat hij wel bij mijn account kan bij de woningbouw. GRRRR! Maarja, kan niks bewijzen.
En een vloer + muur of zelfs een gordijn gaat hem niet worden ben ik bang. Die lul geeft het geld niet.
dus ik twijfel of ik wel zal tekenen dinsdag.
Zodra iets gratis is, komen de mensen als strontvliegen erop af. Echt erg, ze azen er gewoon op. En dan met verzonnen verhaaltjes erbij in de hoop het te krijgen. Maar alleen als het gratis is, want vraag je voor hetzelfde wel een bedragje van let's say 25 euro dan krijg je opeens 10x zo weinig reacties ook al kun je het zo voor het 10-voudige kwijt. Dan hoeft het ineens niet meer...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]daar heb ik toen ook ons laminaat opgezet toen bleek dat het eruit moest van de woningbouwvereniging omdat ze de woningen gingen verkopen en er geen nieuwe huurder kwam die 't over kon nemen.
Echter: je moet dan echt een avondje of 3 op die site gaan F5-en en meteen reageren zodra je IETS ziet: toen ik ons laminaat (zo'n 50m2) erop had gezet had ik binnen 20 minuten al 10 reacties en tot moment van daadwerkelijk ophalen (3 dagen later, zelfs toen het op 'gereserveerd' stond) nog zo'n 20 mailtjes...
Kan je alweer zitten Ingrid? Want als Ireth begint te schoppen............quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Niet zo hard schoppen! wasmachine en gasfornuis was toch wel goed nu dus dat scheelt.
Och Ingrid, al die kleine dingen die op het lijstje staan zou je best zelf kunnen betalen. Maar dan maar 1 ding. En dan duurt het een eeuwigheid voor je huis is ingerichtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Top! het klinkt/staat zo stom dat ik zulke dingen niet eens zelf kan kopen. Maar goed, tis nu eenmaal ff zo.
Dat ziet er goed uit. Van dit appartement is een heel fijn gezellig thuis te maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier nog 2 foto´s voor het idee. Vanuit de slaapkamer gezien
quote:
Jazeker....ik vind het ook echt er goed uitzienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
![]()
En als ik de foto's zie, volgens mij is daar echt wat tofs van te maken
Doe ik!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:25 schreef Inlognaam het volgende:
Zonder deur heb je er ook niets aan. Bezopen dat iemand dat dan nog aan durft te bieden
Maar zonder gekheid. Plaats gewoon een advertentie op marktplaats voor bijv. laminaat. Als dat er gratis op wordt aangeboden dan is het binnen 10 minuten weg, maar als er mensen zijn die gaan verhuizen en het jouw aanbieden kun je op je gemak een en ander regelen om het op te halen. Plus dat je de ondervloer ook gelijk mee kan nemen als het meezit. Je hoeft maar een iemand in de buurt te vinden die het eruit moet halen en je kan voorzien zijn.
Nog nooit zoiets belachelijks gehoordquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kreeg ook een koelkast aangeboden, zonder deur, die moest ik zelf maar maken.
Ik ben aan het speuren her en der. Ook wel vaker gereageerd. Maar goed een mini koelkast heb ik iig wel van een vriendin te leen. (moet nog worden opgehaald in Hoogeveen)
Ik ben ook veels te ongeduldigquote:
Maar dat siert je wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben ook veels te ongeduldig
Daar zat ook al aan te denken maar het afhalen is een probleem wat vaker voorkomt . Maar wie weet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:58 schreef yvonne het volgende:
Kijk hier eens?
http://www.gratisoptehalen.nl/index.php
Thanks Rucky! Ik hoop het ook voor Ingrid, dan kunnen er ook snel fokklussers in om het om te toveren tot een paleisje!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar dat siert je wel.![]()
Bij mijn woningen was het zo dat ik na ondertekening gelijk de sleutels kreeg.
Geen dank maar graag gedaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Thanks Rucky! Ik hoop het ook voor Ingrid, dan kunnen er ook snel fokklussers in om het om te toveren tot een paleisje!
Heb je advertentie-oproepje gelezen. Succes.quote:
Hopelijk niet al te veel vertraging met opleveren appartement.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een stuk overloop gaat eruit, die wordt nagekeken op asbest en zondig verwijderd en vervangen.
En meteen weer als woningzoekende inschrijvenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef Inlognaam het volgende:
Hier kreeg ik ook de sleutels op de dag van tekenen van het contract. Dat is volgens mij altijd zo bij woningbouwverenigingen. Zou bij de oplevering even de kwestie van de deur aankaarten en kijken of zij daar een deur in kunnen en willen plaatsen. Als het geteld wordt als kamer, mag je er ook wel een deur in verwachten toch?
Zodra je het contract krijgt, gelijk inschrijven bij de gemeente en uitkering aanvragen. Elke dag langer kost je gewoon geld; ook bijv. voor de huurtoeslag wordt gekeken naar de datum van inschrijven.
Als je voor gebruikt laminaat gaat, moet je trouwens rekening houden met dat je wel iets meer moet krijgen dan de vloer die je ermee wilt bedekken. Je kunt niet alle stukken hergebruiken.
Voor een gratis koelkast moet je denk ik ook nog gaan bedenken of je wel het juiste vervoer hebt. In lang niet alle auto's past zoiets.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef Inlognaam het volgende:
Als het gratis is, is dat altijd een optie. Als je er lange tijd wilt wonen en het niet gratis is, is het onnodig.
Ik heb ook even gezocht op MP en de advertenties gezien. Om eerlijk te zijn, vind ik ze niet heel overtuigend.
Heb je iemand in de directe omgeving die je wilt helpen met ophalen? Want voor een gratis koelkast ga je niet naar bijv. Rotterdam rijden dus het moet wel in de directe omgeving zijn. Anders ben je met de huidige benzineprijzen alsnog een hoop geld kwijt. Plus dat het wel te tillen moet zijn. Een wasmachine is gewoon zwaar.
Is Djeez bereid met dat soort dingen te regelen?
Snap ik eigenlijk niet. Het gaat ook om het welzijn van zijn kinderen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Djeez gaat niet veel helpen, snap ik wel.
Ik krijg van een vriendin dus voorlopig een tafelmodel koelkast, heb ik iig iets. Ooit als ik kan sparen, begin in met sparen voor een koelkast met 2 of 3 lades vriesvak. Een vriezer ga ik wel missen, zal wennen zijn!
-goed bedoeld, maar FHF is niet de plek voor deze discussie. Volgende posts die gaan over de rol van Djeez, Ingrid en andere betrokkenen en niet gaan over hoe Ingrid qua inboedel een nieuwe start kan krijgen worden verwijderd. Voor de gedachte hierachter, lees deze post. -quote:Op zondag 6 mei 2012 13:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Djeez gaat niet veel helpen, snap ik wel.
Ik krijg van een vriendin dus voorlopig een tafelmodel koelkast, heb ik iig iets. Ooit als ik kan sparen, begin in met sparen voor een koelkast met 2 of 3 lades vriesvak. Een vriezer ga ik wel missen, zal wennen zijn!
Djeez wil niet veel helpen iig.Verder heb ik geen rijbewijs, dus moet alles op de fiets doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:25 schreef Inlognaam het volgende:
Ze reageerde op een vraag van mij. Is namelijk allemaal leuk en aardig, maar bepaalde dingen moeten wel opgehaald worden. En als Djeez daarbij kan helpen en dat evt kan doen maakt het dat wel makkelijker. Dat was dus de vraag: of Djeez evt wel wilt helpen. Dat moet gewoon kunnen die vraag.
Maar als ze dus echt overal voor afhankelijk is van anderen.. ja, dan worden bepaalde dingen lastig.
Ook voor bijv. een koelkast die nog geen km verderop kan staan, die ze gratis kan krijgen wellicht, maar waar niemand helpt met ophalen. Voorbeeld trouwens, maar je snapt wat ik bedoel.
Deze toelichting is geen probleem hoor, dan is het duidelijk voor iedereen hoe jij zit qua vervoer en moeten we kijken of we hiervoor iets kunnen verzinnen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Djeez wil niet veel helpen iig.Verder heb ik geen rijbewijs, dus moet alles op de fiets doen.
Als het niet goed is, verwijder deze reactie dan maar
Waar woont Ingrid?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:52 schreef yvonne het volgende:
Is er iemand van FHF die bij Ingrid in de buurt woont? Met een auto dus hè
wij wel, maar deze week (en volgende) ook grotendeels zonder vent of oppas en met 2 kleintjes. als je enkel een chauffeur zoekt en een oppas hebt (met kinders in de auto past het niet meer) ken hetquote:Op maandag 7 mei 2012 20:52 schreef yvonne het volgende:
Assen.quote:
Kolere, nee, daar woon ik niet eens een beetje bij in de buurt.quote:
Ik denk dat het beste is, als ze eerst het huisje heeft, opknappen, spullen daarheen en als laatste koelkasten oid ophalen, want dan zijn we er allemaal met auto.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:02 schreef simmu het volgende:
[..]
wij wel, maar deze week (en volgende) ook grotendeels zonder vent of oppas en met 2 kleintjes. als je enkel een chauffeur zoekt en een oppas hebt (met kinders in de auto past het niet meer) ken het
Ik woon in Groningen, rij een Opel Combo (busje) op diesel. Vlak gaan er dingen in tot 170 cm. Diagonaal wel meer. Heb er matrassen mee vervoerd die niet dubbel hoefden oid.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:52 schreef yvonne het volgende:
Klussen op een plek waar geen koelkast is?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste is, als ze eerst het huisje heeft, opknappen, spullen daarheen en als laatste koelkasten oid ophalen, want dan zijn we er allemaal met auto.
Dat budget vul ik dan wel aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, rij een Opel Combo (busje) op diesel. Vlak gaan er dingen in tot 170 cm. Diagonaal wel meer. Heb er matrassen mee vervoerd die niet dubbel hoefden oid.
Maar ik kom inprincipe niet zo ver met de auto. Sporadisch kom ik in Hoogezand, Borger, Leeuwarden en Harlingen. Ik zou best wel wat spullen willen ophalen in hoeverre mijn budget dat toe laat zeg maar..
We zoeken verder toch? We vinden heus wel iemand in de buurt, fingers crossedquote:Op maandag 7 mei 2012 21:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, rij een Opel Combo (busje) op diesel. Vlak gaan er dingen in tot 170 cm. Diagonaal wel meer. Heb er matrassen mee vervoerd die niet dubbel hoefden oid.
Maar ik kom inprincipe niet zo ver met de auto. Sporadisch kom ik in Hoogezand, Borger, Leeuwarden en Harlingen. Ik zou best wel wat spullen willen ophalen in hoeverre mijn budget dat toe laat zeg maar..
Je kan je fingers uncrossen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zoeken verder toch? We vinden heus wel iemand in de buurt, fingers crossed
Ik zie net pas dat ik in de gauwigheid een negatieve smiley heb gepost. Dat was dus niet de bedoelingquote:Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zoeken verder toch? We vinden heus wel iemand in de buurt, fingers crossed
Wanneer kommie langsquote:Op maandag 7 mei 2012 22:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
Okay, aangezien ik Rucky toch eindelijk eens wil meeten wil ik best even naar Rotterdam kachelenik moet ook nog een paar schoenen afleveren in Poortugaal dus dat scheelt me weer de verzendkosten enzeu.
Optioneel om op te halen is dus het volgende (het wordt wel keuzes maken want ik vermoed dat een bank, bed, tv meubel, dressoir, eettafel stoelen niet gaat passen)
Omgeving Rotterdam/Den Haag
- Staande lamp , Fotolijst, klok , Dekbed + overtrek 2 persoons – Danic (spijkenisse)
- Tv meubel – Dancing phoebe (Rotterdam)
- Dvd speler , diverse coca cola glazen, ovenschalen, glazen serveerbakjes , kaarsen - Loezzie (regio Haaglanden)
- Bed incl bodem – Jaleesajoia
- Dressoir en eettafel stoelen– TF (vlak bij den Haag)
- 2 persoonsbank met kleed -Muck Rotterdam
Op de route A28
- Pot witte latex , braadpan– Isabeau (Hoogeveen)
- Koekenpan , Steelpan , 2x 1 persoonsdekbedovertrek voor Kim- Ireth (utrecht)
Op de route afsluitdijk/polder
- Zwarte zitzak – Vlindur (Friesland)
Locatie onbekend
- Tupperware bakjes – droomvrouwtje
- Lamp – sir stirling mosley
- Berging kast – Bluemage
- Foodprocessor- Evenstar
- Wasrek, tosti-ijzer, glazen, Princess wok 4-in-1 ding,- Wolken
Al reeds bij mij aanwezig:
- 2x 1p dekbedovertrek voor Tyler, 2 opbergdozen
- 140x200 dekbedovertrekken stuk of 2.
Ook 1x hoeslaken. rvs pedaalemmer, soeppan Van prospera,
- Badmat/wcmat/bezem
Oja, zijn de spullen van Ireth niet al opgehaald door Frederik?
Hihi, tof!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid, de moeder van AllOfTheSameBlood kwam gordijnen brengen en ze zijn superleuk!
Ik zei al tegen Ross dat ik ze ging ophangen in mijn roze slaapkamerMaar dat mocht niet
We rijden op de terugweg wel langs.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wanneer kommie langs
(nee, Toen Frederik hier was was het voor mij te kort dag om het te (kunnen) regelen)
ik zie het probleem niet, ik heb nog wat mini's die niet door de brievenbus passenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wanneer kommie langs
(nee, Toen Frederik hier was was het voor mij te kort dag om het te (kunnen) regelen)
Oeh begrijp ik nu dat je met mij mee rijdt als verhuishulp?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef Rucky het volgende:
@ Yska de dvd speler is al geregeld. En ik heb ook nog een boekenkastje om mee te nemen.
[..]
We rijden op de terugweg wel langs.
Een paar extra handen bij het laden van bedden, kasten, banken kan soms handig zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeh begrijp ik nu dat je met mij mee rijdt als verhuishulp?
Dan moet je wel ruimte overhouden voor een slaapzak.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet, ik heb nog wat mini's die niet door de brievenbus passen
[..]
Oeh begrijp ik nu dat je met mij mee rijdt als verhuishulp?
Je pakt dan zelf de trekhaak?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet je wel ruimte overhouden voor een slaapzak.
Een slaapzak past altijdquote:Op maandag 7 mei 2012 22:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet je wel ruimte overhouden voor een slaapzak.
Alleen als jij mijn pijnlijke plekken daarna gaat masseren.quote:
Wees maar niet bang, ik heb geen trekhaakquote:Op maandag 7 mei 2012 23:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alleen als jij mijn pijnlijke plekken daarna gaat masseren.
Ik vind het iig tof dat je een busje hebt kunnen regelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik heb geen trekhaakal zou dat wel makkelijk zijn natuurlijk gezien de hoeveelheid spullen..
Tis mijn eigen autoquote:Op maandag 7 mei 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind het iig tof dat je een busje hebt kunnen regelen.
Ik ga ook naar Poortugaal dus dan kan ik ook toeristisch langs spijkenisse. Of de dag (die ik nog niet weet) moet je nief schikken natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 23:25 schreef danic het volgende:
Oh Yska, het zou heel fijn zijn als je deze kant op wilt komen. Ik kan ook in Rotterdam met je afspreken hoor, dat scheelt je een stukje.
Laat even weten wanneer je deze kant op komt, dan kunnen we wat afspreken.
Als het door de week moet dan zit ik wel met mijn werk. Maar dat is wel op te lossen als ik het bijtijds weet.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Poortugaal dus dan kan ik ook toeristisch langs spijkenisse. Of de dag (die ik nog niet weet) moet je nief schikken natuurlijkjouw spullen kunnen sowieso mee want dat past altijd wel ergens tussen, boven, in
wel kan ik alvast aangeven dat mijn voorkeur gaat naar doordeweeks maar niet op de donderdag
Ik woon in Rotterdam zelf.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef danic het volgende:
Ik ben op woensdag en donderdag altijd vrij, duswoensdag zou prima zijn.
Mocht dat niet uitkomen, dan jan uk het misschien van tevoren wel bij rucky afgeven? Tenminst, als ik goed begrijp dat je daarom naar poortugaal moet.
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:42 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik woon in Assen, heb rijbewijs, maar ik rij in een koekblik
Die oppas waar Sim het over had... kan geregeld worden hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |