Stom idee misschien, maar als je nou deze in die brede deuropening verankert aan het kozijn, dan is je deuropening nog maar 83 cm breed?? De ruimte erboven opvullen met een extra plaatje triplex...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ohoh ik ben bang dat het heel moeilijk gaat worden om een deur te fabriceren.![]()
Hij is 225 hoog en 163 breed.
Ik mag hopen dat je wel al een uitkering of iets dergelijks hebt aangevraagd?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het is er al uit, hij was al bezig.
En wat betreft kosten, ik betaal het niet iig, want nog geen inkomen. Djeez betaald het, dus overleggen wat het beste is.
Nee, dat kan pas als ik me bij de gemeente op het nieuwe adres kan inschrijven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je wel al een uitkering of iets dergelijks hebt aangevraagd?
Anders zit je dadelijk met dubbele lasten tot de scheiding echt defenitief geregeld is...
Wat betreft die deur. Heeft die daar ooit wel gezeten of weet je dat niet? Nu is het een toog, precies zoals ik het ook heb in mijn huisje.
Rare opmerking trouwens dat 'Djeez betaalt'. Ook al heb jij zelf geen inkomen, op dit moment is alles wat van Djeez is, automatisch voor de helft van jou. Schulden, bezittingen, enz. Totdat de scheiding erdoorheen is*.
*tenzij jullie op huwelijkse voorwaarden getrouwd bent.
Oh, god.. Dus je moet ook Djeez nog lief aankijken om je gewone dagelijkse boodschappen te kunnen doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, dat kan pas als ik me bij de gemeente op het nieuwe adres kan inschrijven.
En geen idee of er een deur heeft gezeten ooit.
En je hebt gelijk, maar het loon komt op zijn rekening, ik kan daar niet bij.
Mijn idee geen goed idee? Of wordt er over heen gelezen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stom idee misschien, maar als je nou deze in die brede deuropening verankert aan het kozijn, dan is je deuropening nog maar 83 cm breed?? De ruimte erboven opvullen met een extra plaatje triplex...
Deze dus
Ik klikte op de prijzen per ongeluk... Auwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:01 schreef frederik het volgende:
Misschien een optie om eens te kijken als deur (zo iets bedoelde ik van midddag) : http://www.louverdrape.nl/index-50.html
Mij idee werd ook overheen gelezen dus...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn idee geen goed idee? Of wordt er over heen gelezen?
Gaan we ons samen afgewezen zitten voelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:04 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik klikte op de prijzen per ongeluk... Auw
[..]
Mij idee werd ook overheen gelezen dus...
Ja!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gaan we ons samen afgewezen zitten voelen
Die is te verplaatsen.. no problem!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zal wel niet. pfff wordt nog lastig dan. Misschien dan wat Vicky zei met een balk dat een vouwdeur wel past.
Houd ik in gedachten!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stom idee misschien, maar als je nou deze in die brede deuropening verankert aan het kozijn, dan is je deuropening nog maar 83 cm breed?? De ruimte erboven opvullen met een extra plaatje triplex...
Deze dus
Lief! En jammer idd!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Rucky het volgende:
Ik baal er wel een beetje van dat we zo'n eind uit elkaar wonen want ik had je zo komen helpen.
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Die is te verplaatsen.. no problem!!!
Ik sluit niets uit en van afstand kan ik je ook met sommige dingen helpen.quote:
Losse badkamer met losse wc. Voor het eerst de wasmachine op de badkamer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haa er komt nog een vraag bij me op :p is het een badkamer met wc of een losse badkamer met een aparte wc?
Aaah nou dan maar een wat knallendere badmat voor mevrouw.. Roze of blauw :p hoogpolig of laagpolig? Jaaa er worden hier de vragen gesteld hoor haha!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Losse badkamer met losse wc. Voor het eerst de wasmachine op de badkamer.
Ik zat idd ook al aan Kim en haar favo kleur te denken. Ja haal maar van de lijstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim is iig gek op blauw! Mij maakt het neitK uit! Dus bad en wc mat kunnen van de lijst af in de OP?!
Top! het klinkt/staat zo stom dat ik zulke dingen niet eens zelf kan kopen. Maar goed, tis nu eenmaal ff zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik zat idd ook al aan Kim en haar favo kleur te denken. Ja haal maar van de lijsten ik regel ook wel even een bezem en motblik en veger voor je
Hoef je je helemaal niet voor te schamen. Je begint weer vanaf nul, dus je kunt alles gebruiken toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Top! het klinkt/staat zo stom dat ik zulke dingen niet eens zelf kan kopen. Maar goed, tis nu eenmaal ff zo.
Joh en ik schaf het voor een fractie van de prijs aanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Top! het klinkt/staat zo stom dat ik zulke dingen niet eens zelf kan kopen. Maar goed, tis nu eenmaal ff zo.
Daar is toch dit hele topic om begonnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
indirect...quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, want je urgentie verliezen, daar schiet je veel mee op
dat dus..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, want je urgentie verliezen, daar schiet je veel mee op
Even om te checken of ik het snap, maar heeft Djees nou met je account zitten spelen en heb jij daardoor nu een probleem??quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou geeft hij gewoon toe dat hij wel bij mijn account kan bij de woningbouw. GRRRR! Maarja, kan niks bewijzen.
En een vloer + muur of zelfs een gordijn gaat hem niet worden ben ik bang. Die lul geeft het geld niet.
dus ik twijfel of ik wel zal tekenen dinsdag.
Een beetje wel ja, want anders had ik nog op andere, wellicht gewone eengezinswoningen kunnen reageren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Even om te checken of ik het snap, maar heeft Djees nou met je account zitten spelen en heb jij daardoor nu een probleem??
Is ook zo. moet hier weg, dan maar op kale vloer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef Vicky het volgende:
maar waarom teken je dan niet gewoon voor dat huisje..
Opbouwen van een huisje hoeft niet in een keer, dat kan je ook in fases doen en daarbij.. je moet ERGENS beginnen!!
In that case: moven en rap een beetjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een beetje wel ja, want anders had ik nog op andere, wellicht gewone eengezinswoningen kunnen reageren.
of gratisoptehalen ofzoietsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef dolfina-chica het volgende:
hou marktplaats in de gaten ingrid... des noods 2dehands laminaat...
quote:
Die 'lul' heeft het te geven zolang jullie getrouwd zijn! De helft van wat jullie hebben is van jou. Als je wilt kan je de halve inboedel meenemen! Sta op je strepen Ingrid!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou geeft hij gewoon toe dat hij wel bij mijn account kan bij de woningbouw. GRRRR! Maarja, kan niks bewijzen.
En een vloer + muur of zelfs een gordijn gaat hem niet worden ben ik bang. Die lul geeft het geld niet.
dus ik twijfel of ik wel zal tekenen dinsdag.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die 'lul' heeft het te geven zolang jullie getrouwd zijn! De helft van wat jullie hebben is van jou. Als je wilt kan je de halve inboedel meenemen! Sta op je strepen Ingrid!
AMENquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die 'lul' heeft het te geven zolang jullie getrouwd zijn! De helft van wat jullie hebben is van jou. Als je wilt kan je de halve inboedel meenemen! Sta op je strepen Ingrid!
Dat is wel wat hij over zich af roept met dit gedrag...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef Ireth het volgende:
Laat er 1 voor rijden met een busje, haal de kinderkamers compleet leeg (incl. wat er op de vloer ligt!) en breng dat over. Daar heeft ie met zijn poten helemaal vanaf te blijven.
Daarna ga je meenemen wat je mee wil nemen. Mag de koelkast niet? Dan neem je de wasmachine. Wil hij het bankstel? Dan neem jij de eethoek. Wil hij het bestek? Dan pak jij het servies!
Een hele flinke kerel die mij de deur uit zou laten lopen met verdorie alleen mijn knutselspullen.. de eerste de beste die me dat flikt kan worteltjes door een infuus naar binnen zuigen....
Wat is dit voor crap? Post dan niets. Leuk als Djeez de helft van alle rotzooi wat hier aangeboden wordt opeist.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef Ireth het volgende:
Dan brengen we het toch nadat ze gescheiden zijn?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:13 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Wat is dit voor crap? Post dan niets. Leuk als Djeez de helft van alle rotzooi wat hier aangeboden wordt opeist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |