Ik ga het uitzoeken!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:39 schreef frederik het volgende:
Misschien dat het prijzig is, maar is een kunststof schuifdeur niets? Die zijn vaak wel op maat te maken.
Nou zonde dus... Djeez wil dat dan wel betalen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het is er al uit, hij was al bezig.
En wat betreft kosten, ik betaal het niet iig, want nog geen inkomen. Djeez betaald het, dus overleggen wat het beste is.
Ok op die manierquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat was mijn voorwaarde dat ik het huis neem. Vloer en deurconstructie.
Klinkt interessant!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:01 schreef vamperotica het volgende:
En zo'n kastdeursysteemachtig iets? Een rails ( boven en onder denk ik) met een "deur" met aan de boven en onder kant een soort wieltjes?
Zoiets bedoelde ik eigenlijk ook in vouwdeur constructie. Ik weet dat mijn opa en oma op die manier een woonkamer van slaapkamer hebben gescheiden in het verleden.quote:
Is ook handig ja! Bij de bouwmarkt was ik met mijn zusje geweest voor een harmonicadeur. Maar t zijn zulke bagger afmetingen, tis allemaal te laag of te kort.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
Een andere optie is een vouwdeur, zoals deze: http://www.deurtotaalmarkt.nl/c216/cando-kastdeuren.aspx
Die nemen minder plek in.
Vanaf de woonkamerkant gezien links, is iig ruimte zat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef Brighteyes het volgende:
Maar het lijkt erop dat er aan de zijkant, links van de deur niet heel veel plek is voor een schuifdeur.
Ik denk dat de simpelste oplossing nu iets van twee heel ruim over elkaar vallende dikke velours gordijnen is. Niet geheel geluidsdicht, maar dat is een deur meestal toch ook niet echt.
Das nog een goed idee!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:45 schreef Vicky het volgende:
te laag/kort is op te lossen door er een extra balk tussen te zetten en die dan te verven..
Zit daar ook de thermostaat? Of is die te verplaatsen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Vanaf de woonkamerkant gezien links, is iig ruimte zat.
Eeeh weet ik zo niet. Goede vraag!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zit daar ook de thermostaat? Of is die te verplaatsen?
Dat rondje op de muur?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |