En binnenkort kunnen de spullen ook bezorgd wordenquote:
Broodjes en soep en ik zie jullie weereensquote:
Helaas niet!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En binnenkort kunnen de spullen ook bezorgd worden![]()
Komt vast helemaal goed met je nieuwe huis Ingrid, lekker een eigen plekje voor jou en de kinderen.
En ipv de tuin een balkon en verder kunnen ze toch fijn buiten spelen? Er is vast wel een speelplaats vlak in de buurt.
bekijk t van de positieve kant, met een bal, springtouw, elastiek amuseren kinderen zich ook heel goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Helaas niet!
We zijn er net geweest. Tis echt wel een leuk huis hoor, valt wel wat van te maken.
Er vlak achter is een moskee, daar is een oud afgetrapt speeltuintje. De man daar gaf toestemming voor gebruik, maar waarschuwde voor de veiligheid.
En ze bidden 5x per dag, dan moet het wel stil/rustig zijn. Das het enige speeltuinachtige in de buurt.
zorg dat de autostoeltjes van de kinderen steeds bij de kinderen zijn, dan kan je met ons mee richting bosquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Helaas niet!
We zijn er net geweest. Tis echt wel een leuk huis hoor, valt wel wat van te maken.
Er vlak achter is een moskee, daar is een oud afgetrapt speeltuintje. De man daar gaf toestemming voor gebruik, maar waarschuwde voor de veiligheid.
En ze bidden 5x per dag, dan moet het wel stil/rustig zijn. Das het enige speeltuinachtige in de buurt.
Zit nu bij mijn ouders, ff emoties los gelaten. Goed nadenken nu wat het beste is voor de kinderen.
Ja! Tenzij ik iets over het hoofd zie.quote:
Goed idee!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef simmu het volgende:
[..]
zorg dat de autostoeltjes van de kinderen steeds bij de kinderen zijn, dan kan je met ons mee richting bos![]()
of je start samen met die moskee een projectje om dat speeltuintje op te fleuren. kinderen zijn sowieso net zo blij met een afgetrapt zootje ipv fonkelnieuw pedagogisch verantwoord spul
Oke, zal ff kijken of ik nog iets kan regelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja! Tenzij ik iets over het hoofd zie.
Bij de spullen die ik krijg, kan Muks/lady eruit dat is langs gebracht.
Zodra je er zit bij de gemeente (of op de site) een formulier halen (printen) voor het leefbaarheidsverzoek. Hnadtekeningen ophalen in de flat en het speeltuintje laten opknappen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Helaas niet!
Zit nu bij mijn ouders, ff emoties los gelaten. Goed nadenken nu wat het beste is voor de kinderen.
Wat een supertof ideequote:Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef simmu het volgende:
of je start samen met die moskee een projectje om dat speeltuintje op te fleuren.
Leuk idee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef simmu het volgende:
[..]
zorg dat de autostoeltjes van de kinderen steeds bij de kinderen zijn, dan kan je met ons mee richting bos
Ik neem aan dat de WBV dat laat doen??? Indien ja, blijf ze daarop lastig vallen wanneer dat gaat plaatsvinden! Ze moeten namelijk een vergunning aanvragen indien ze asbest moeten verwijderen en die vergunning heeft bij onze buren 4 weken op zich laten wachten!!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het is nu zeker dat ik het huisje neem! Het blijft eng, maar het komt zeker goed!
Gelukkig betaald Djeez het gedeelte laminaat wat ik kan overnemen en de (dure!) verduisteringsrol gordijnen , ook nog een gewone, luxaflex in de douche en op de trap zit vloerbedekking.
Omdat het andere gedeelte mijn slaapkamer wordt, is de woonkamer dus kleiner.
Moet maar goed kijken en meten wat ik er kwijt kan. Er zit aardig wat inbouwkasten in. Dus kijken of ik een eigen kast mee neem of een aangeboden kast/dressoir.
Een stuk overloop gaat eruit, die wordt nagekeken op asbest en zondig verwijderd en vervangen.
Idd achteraan blijven zitten, want zolang dat er nog in zit kan jij er niet in!! Extra keukenkastje zal wel lukken tegen vergoeding, was hier ook zo, kwam op 40 euro per kastje ofzo.. kan je net goed naar de ikea gaan voor een stellingskast.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja dat doen hun idd.Wow dat is lang! Ik heb dinsdag de afspraak staan, dus vraag het dan wel.
Vraag ook of ik een extra keukenkastje kan krijgen ( nu zit er maar 1 boven' en of hun dan ook het zeil vergoeden wat op de overloop lag.
Je linnengoed en handdoeken kan je daar ook in kwijt. Scheelt je weer kastruimte in de slaapkamers. Of anders als voorraadkast voor je conserven en ander houdbaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou, t lijkt net alsof dat kastje ontbreekt. Ik vraag wel ff, ga niks extra betalen, dan verzin ik wel wat anders. wel handig van een ouder huis, die inbouwkasten. In de woonkamer een grote, waar ik makkelijk mijn knutselspullen in kwijt kan. En nog wel andere dingen ook. Met sleutel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je linnengoed en handdoeken kan je daar ook in kwijt. Scheelt je weer kastruimte in de slaapkamers. Of anders als voorraadkast voor je conserven en ander houdbaar.Klopt. Enne ik houd van knutselen! Scrappen bijvoorbeeld. Spul moet binnen handbereik zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de `normale` slaapkamers wel iig. Dom genoeg was het meetlint ineens pleite.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ingrid, zou je van dat huis ook de gordijnen e.d. Kunnen overnemen. Zo niet zou je dan de eerst volgende keer de afmetingen van de ramen kunnen doorgeven. Dan kunnen we goed zien welke gordijnen er sowieso al zijn en wat er nog moet komen
Aah nou ik hoor t graagquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Voor de `normale` slaapkamers wel iig. Dom genoeg was het meetlint ineens pleite.
Zou leuk zijn!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef dolfina-chica het volgende:
ingrid, bij mijn ma in de flat zijn ze keukens aan het vervangen, ik zal ff vragen of ze 1 keukenkastje achter over kan drukken voor je.
anders worden ze vernietigd.. dus ik zal ff voor je vragen.
En mijn gordijnen komen ook nog zsm jouw kant op, dus dan heb je ook voor de derde slaapkamer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Voor de `normale` slaapkamers wel iig. Dom genoeg was het meetlint ineens pleite.
Bedenk wel dat je straks wellicht geen geld meer hebt voor nieuw materiaalquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Klopt. Enne ik houd van knutselen! Scrappen bijvoorbeeld. Spul moet binnen handbereik zijn!
Is ook een kwestie van vertrouwen. Als jij ¤50 bied op een laminaat van ¤500 (om een voorbeeld te noemen). Dan neemt hij of zij het zeker mee!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Die overnamekosten gaan via de vorige bewoner? Daar kun je goed op afdingen he, want die moeten het toch eruit halen als jij het niet wil hebben, dus meestal zetten ze hoog in maar als jij zegt van joh, ik kan er 50 euro voor geven en meer echt niet is de kans klein dat ze het alsnog gaan verwijderen, probeer het!
Niet mijn ervaring. Een van mijn vorige huizen lag ook een goede vloer in. Oude bewoner blufte door te zeggen er 200 euro voor te willen hebben. Uitgaande van bovenstaande tactiek 25 euro geboden en de vertrekkende bewoner ging akkoord met de volgende woorden 'Nou ja, prima, had het kunnen proberen maar wil het er ook niet uithalen'quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Is ook een kwestie van vertrouwen. Als jij ¤50 bied op een laminaat van ¤500 (om een voorbeeld te noemen). Dan neemt hij of zij het zeker mee!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet mijn ervaring. Een van mijn vorige huizen lag ook een goede vloer in. Oude bewoner blufte door te zeggen er 200 euro voor te willen hebben. Uitgaande van bovenstaande tactiek 25 euro geboden en de vertrekkende bewoner ging akkoord met de volgende woorden 'Nou ja, prima, had het kunnen proberen maar wil het er ook niet uithalen'![]()
Zelf ook die tactiek toegepast en uit mijn ervaring van werken in de sociale woningbouw ook diezelfde ervaringen gehad![]()
Ik heb alleen een paar snel genomen mislukte.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef yvonne het volgende:
Goezo!
En maak nou fotoooooo's, we zijn keinieuwsgierig!
Ja, ik heb al afgedingd. Rolgordijnen zijn nog heel mooi, maar een jaar oud.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Die overnamekosten gaan via de vorige bewoner? Daar kun je goed op afdingen he, want die moeten het toch eruit halen als jij het niet wil hebben, dus meestal zetten ze hoog in maar als jij zegt van joh, ik kan er 50 euro voor geven en meer echt niet is de kans klein dat ze het alsnog gaan verwijderen, probeer het!
Ligt er aan of het te hergebruiken is: een rolgordijn is op maat gemaakt, en dan moet je maar net een zelfde raam in je nieuwe huis hebben. Laminaat is makkelijker te hergebruiken (al zou ik er zelf niet aan beginnen)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Is ook een kwestie van vertrouwen. Als jij ¤50 bied op een laminaat van ¤500 (om een voorbeeld te noemen). Dan neemt hij of zij het zeker mee!
Ik weet het. Heb voorlopig zeker genoeg!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Bedenk wel dat je straks wellicht geen geld meer hebt voor nieuw materiaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |