Dan brengen we het toch nadat ze gescheiden zijn?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:13 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Wat is dit voor crap? Post dan niets. Leuk als Djeez de helft van alle rotzooi wat hier aangeboden wordt opeist.
Ze heeft het toch nog niet? En Djeez heeft niets te eisen zolang hij zelfs de spullen van de kinderen niet eens meegeeft.. hij moet zich heel diep schamen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:13 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Wat is dit voor crap? Post dan niets. Leuk als Djeez de helft van alle rotzooi wat hier aangeboden wordt opeist.
Dat lijkt me een heel goed idee ja. Wat je niet kan bewijzen moet je het niet over hebben zelfs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Laat ik de rest maar niet vertellen, ben al aardig openhartig, wie wil mag pmmen.
Het topic is er ook om Ingrid te helpen, en dan niet alleen met spullen maar ook met daadkracht en moed lijkt mij... een flinke schop onder haar achterste om haar weer in de strijd te werpen zodat ze niet opgeeft lijkt me ook wel nuttig... Ze hoeft niet overal "ja dankjewel!" op te zeggen op wat Djeez wilt..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:16 schreef Cat22 het volgende:
Nogmaals: in dit topic wordt niet met modder gegooid of de afhandeling van de scheiding en de rollen van beide partners hierin besproken. Dit topic is er om Ingrid aan huisraad en een nieuwe start te helpen.
Zo werkt dat niet he. De "vordering" staat er al zwart op wit nu.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:14 schreef Puala het volgende:
Dan brengen we het toch nadat ze gescheiden zijn?
Als we ruimte geven voor deze kant van de discussie, dan heeft Djeez ook het recht om zijn visie erop te geven. En dan verzandt het hier in een kibbelpartij waar niemand mee geholpen, Ingrid zeker niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het topic is er ook om Ingrid te helpen, en dan niet alleen met spullen maar ook met daadkracht en moed lijkt mij... een flinke schop onder haar achterste om haar weer in de strijd te werpen zodat ze niet opgeeft lijkt me ook wel nuttig... Ze hoeft niet overal "ja dankjewel!" op te zeggen op wat Djeez wilt..
(maar je mag mijn berichten aanpassen als je vind dat ik er naast zit... ik ben van mening van nie)
Oke, van die kant gezien heb je idd gelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als we ruimte geven voor deze kant van de discussie, dan heeft Djeez ook het recht om zijn visie erop te geven. En dan verzandt het hier in een kibbelpartij waar niemand mee geholpen, Ingrid zeker niet.
Dus nee, hier gaat het puur om het regelen van spulletjes en bij voorbeeld advies over de juridische kant van het verhaal. En zeker dat laatste stukje is zo persoonlijk, dat moet je ook niet op fok willen hebben (zeker omdat er kinderen bij betrokken zijn die dit later allemaal kunnen teruglezen) maar kan beter via PM.
Inderdaad en dat doen ze! Bij ons op het werk hebben ze zelfs gewoon een kantooraccount op Facebook om te kunnen graven en zoeken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:36 schreef Vicky het volgende:
Ik werk bij BJZ en zie helaas vaak genoeg dat kinderen zwaar lijden onder vechtscheidingen.
En probeer prive-zaken niet hier open en bloot op FOK te zetten. Iedereen kan meelezen.. ook advocaten!!
Tekenen die hap! Je laat je gvd toch niet intimideren door die kloothommel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou geeft hij gewoon toe dat hij wel bij mijn account kan bij de woningbouw. GRRRR! Maarja, kan niks bewijzen.
En een vloer + muur of zelfs een gordijn gaat hem niet worden ben ik bang. Die lul geeft het geld niet.
dus ik twijfel of ik wel zal tekenen dinsdag.
Zodra iets gratis is, komen de mensen als strontvliegen erop af. Echt erg, ze azen er gewoon op. En dan met verzonnen verhaaltjes erbij in de hoop het te krijgen. Maar alleen als het gratis is, want vraag je voor hetzelfde wel een bedragje van let's say 25 euro dan krijg je opeens 10x zo weinig reacties ook al kun je het zo voor het 10-voudige kwijt. Dan hoeft het ineens niet meer...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]daar heb ik toen ook ons laminaat opgezet toen bleek dat het eruit moest van de woningbouwvereniging omdat ze de woningen gingen verkopen en er geen nieuwe huurder kwam die 't over kon nemen.
Echter: je moet dan echt een avondje of 3 op die site gaan F5-en en meteen reageren zodra je IETS ziet: toen ik ons laminaat (zo'n 50m2) erop had gezet had ik binnen 20 minuten al 10 reacties en tot moment van daadwerkelijk ophalen (3 dagen later, zelfs toen het op 'gereserveerd' stond) nog zo'n 20 mailtjes...
Kan je alweer zitten Ingrid? Want als Ireth begint te schoppen............quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Niet zo hard schoppen! wasmachine en gasfornuis was toch wel goed nu dus dat scheelt.
Och Ingrid, al die kleine dingen die op het lijstje staan zou je best zelf kunnen betalen. Maar dan maar 1 ding. En dan duurt het een eeuwigheid voor je huis is ingerichtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Top! het klinkt/staat zo stom dat ik zulke dingen niet eens zelf kan kopen. Maar goed, tis nu eenmaal ff zo.
Dat ziet er goed uit. Van dit appartement is een heel fijn gezellig thuis te maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier nog 2 foto´s voor het idee. Vanuit de slaapkamer gezien
quote:
Jazeker....ik vind het ook echt er goed uitzienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
![]()
En als ik de foto's zie, volgens mij is daar echt wat tofs van te maken
Doe ik!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:25 schreef Inlognaam het volgende:
Zonder deur heb je er ook niets aan. Bezopen dat iemand dat dan nog aan durft te bieden
Maar zonder gekheid. Plaats gewoon een advertentie op marktplaats voor bijv. laminaat. Als dat er gratis op wordt aangeboden dan is het binnen 10 minuten weg, maar als er mensen zijn die gaan verhuizen en het jouw aanbieden kun je op je gemak een en ander regelen om het op te halen. Plus dat je de ondervloer ook gelijk mee kan nemen als het meezit. Je hoeft maar een iemand in de buurt te vinden die het eruit moet halen en je kan voorzien zijn.
Nog nooit zoiets belachelijks gehoordquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kreeg ook een koelkast aangeboden, zonder deur, die moest ik zelf maar maken.
Ik ben aan het speuren her en der. Ook wel vaker gereageerd. Maar goed een mini koelkast heb ik iig wel van een vriendin te leen. (moet nog worden opgehaald in Hoogeveen)
Ik ben ook veels te ongeduldigquote:
Maar dat siert je wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben ook veels te ongeduldig
Daar zat ook al aan te denken maar het afhalen is een probleem wat vaker voorkomt . Maar wie weet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:58 schreef yvonne het volgende:
Kijk hier eens?
http://www.gratisoptehalen.nl/index.php
Thanks Rucky! Ik hoop het ook voor Ingrid, dan kunnen er ook snel fokklussers in om het om te toveren tot een paleisje!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar dat siert je wel.![]()
Bij mijn woningen was het zo dat ik na ondertekening gelijk de sleutels kreeg.
Geen dank maar graag gedaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Thanks Rucky! Ik hoop het ook voor Ingrid, dan kunnen er ook snel fokklussers in om het om te toveren tot een paleisje!
Heb je advertentie-oproepje gelezen. Succes.quote:
Hopelijk niet al te veel vertraging met opleveren appartement.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een stuk overloop gaat eruit, die wordt nagekeken op asbest en zondig verwijderd en vervangen.
En meteen weer als woningzoekende inschrijvenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef Inlognaam het volgende:
Hier kreeg ik ook de sleutels op de dag van tekenen van het contract. Dat is volgens mij altijd zo bij woningbouwverenigingen. Zou bij de oplevering even de kwestie van de deur aankaarten en kijken of zij daar een deur in kunnen en willen plaatsen. Als het geteld wordt als kamer, mag je er ook wel een deur in verwachten toch?
Zodra je het contract krijgt, gelijk inschrijven bij de gemeente en uitkering aanvragen. Elke dag langer kost je gewoon geld; ook bijv. voor de huurtoeslag wordt gekeken naar de datum van inschrijven.
Als je voor gebruikt laminaat gaat, moet je trouwens rekening houden met dat je wel iets meer moet krijgen dan de vloer die je ermee wilt bedekken. Je kunt niet alle stukken hergebruiken.
Voor een gratis koelkast moet je denk ik ook nog gaan bedenken of je wel het juiste vervoer hebt. In lang niet alle auto's past zoiets.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef Inlognaam het volgende:
Als het gratis is, is dat altijd een optie. Als je er lange tijd wilt wonen en het niet gratis is, is het onnodig.
Ik heb ook even gezocht op MP en de advertenties gezien. Om eerlijk te zijn, vind ik ze niet heel overtuigend.
Heb je iemand in de directe omgeving die je wilt helpen met ophalen? Want voor een gratis koelkast ga je niet naar bijv. Rotterdam rijden dus het moet wel in de directe omgeving zijn. Anders ben je met de huidige benzineprijzen alsnog een hoop geld kwijt. Plus dat het wel te tillen moet zijn. Een wasmachine is gewoon zwaar.
Is Djeez bereid met dat soort dingen te regelen?
Snap ik eigenlijk niet. Het gaat ook om het welzijn van zijn kinderen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Djeez gaat niet veel helpen, snap ik wel.
Ik krijg van een vriendin dus voorlopig een tafelmodel koelkast, heb ik iig iets. Ooit als ik kan sparen, begin in met sparen voor een koelkast met 2 of 3 lades vriesvak. Een vriezer ga ik wel missen, zal wennen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |