Wut? Is dat Nick Cave? Ik had 'm serieus nooit herkendquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nick Cave is een mislukkeling? Lees je godverdomme eens in, jochie.
Balenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja die vorige topic van je
En er is hier geen kaas
Ja ik bedoelde TVPquote:
Dan weet je dat DK en ik allebei ontzettend tevreden zijn op ons MBO palletsorteerder baantjequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik de inlichtingendienst al gebeld
Je hebt er geen kaas van gegetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja die vorige topic van je
En er is hier geen kaas
Die wou ik helemaal niet makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB zijn kopkaas telt niet mee
(ik denk ik kop hem zelf even in)
Met jou praat ik niet meerquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wut? Is dat Nick Cave? Ik had 'm serieus nooit herkend![]()
Nick Cave
TMIquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kopt de kopkaas in?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
TMI![]()
Gotver lig ik nu in bed aan de kopkaas van IB te denken
Ik heb geen mbo, chef. Altijd naar beneden trappen jij, met je MBO meneer de professeur!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan weet je dat DK en ik allebei ontzettend tevreden zijn op ons MBO palletsorteerder baantje
Dat snap ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar, jij doet er ook niet echt toe
Oh okquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Was ook niet tegen jou bedoeldIs het algemene niveau hier in het topic..
Mikkie driebeen aldus de roddels.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Smikkelen en smullen.
Mikkie had nog wel wat beeldmateriaal van tosti's, geloof ik.
Je bent gewoon een sadomasochist. Jij houdt ervan om in je ballen getrapt te worden om zo je zieke kicks te krijgen. Jij bent zo'n mannetje dat alleen maar een stijfje kan krijgen als het excrement van je meesteres over je borst wordt gedrapeerd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar op de een of andere manier voel ik me toch aangetrokken om hier te posten ondanks al die haat.
Sander kan nooit zo lang zo'n karakter nadoenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
zou mooi zijn als sam sander zou zijn en ons keihard loopt te trollen
Jouw retoriek fascineert mij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent gewoon een sadomasochist. Jij houdt ervan om in je ballen getrapt te worden om zo je zieke kicks te krijgen. Jij bent zo'n mannetje dat alleen maar een stijfje kan krijgen als het excrement van je meesteres over je borst wordt gedrapeerd.
Lijkt me kut, joh.
Wat daarmee is gebeurd heb ik ook nooit begrepen, weet alleen dat het een FOK! rel is. Durf niemand te PM'en omdat ik dan achterbaks bezig benquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
zou mooi zijn als sam sander zou zijn en ons keihard loopt te trollen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef IrishBastard het volgende:
Lang geleden, maar dan toch weer van stal gehaald;
Het is weer baggerdonderdag mensen
Nah, ik vertel het je wel even joh: mensen die mij uitschelden voor achterbaks, retard, sukkel, eikel en dat soort stuffquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef Difficult het volgende:
Is het nuttig om het vorige topic terug te lezen? oO
Die is rap gegaan
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef IrishBastard het volgende:
Lang geleden, maar dan toch weer van stal gehaald;
Het is weer baggerdonderdag mensen
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef Difficult het volgende:
Die is rap gegaan
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Hosti kon zingenI am amazed!
Wat je niet ziet is dat ik Kylie nog een veeg uit de pan geefquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Hosti kon zingenI am amazed!
Achterbakse retard dat je d'r bentquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat daarmee is gebeurd heb ik ook nooit begrepen, weet alleen dat het een FOK! rel is. Durf niemand te PM'en omdat ik dan achterbaks bezig ben
O niks aan de hand dus, gewoon het normale wat al vaker is gezegd alleen nu is er bijna een volledig topic aan gewijdquote:Nah, ik vertel het je wel even joh: mensen die mij uitschelden voor achterbaks, retard, sukkel, eikel en dat soort stuff. Close enough?
En deze keer met aanleiding, was ook nieuw, dacht ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef Difficult het volgende:
O niks aan de hand dus, gewoon het normale wat al vaker is gezegd alleen nu is er bijna een volledig topic aan gewijd
Tof.
Terecht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat je niet ziet is dat ik Kylie nog een veeg uit de pan geef
Ja. Ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef Difficult het volgende:
[..]
O niks aan de hand dus, gewoon het normale wat al vaker is gezegd alleen nu is er bijna een volledig topic aan gewijd
Tof.
Posten die shit!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, IB zit mij nu ook achterbaks te DM'en
Ja daar zat wat vaart achter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef Difficult het volgende:
Die is rap gegaan
Voor velen van ons was dat een zwarte bladzijde in de fok! geschiedenis. Zelf is het te schokkend om erover te praten. Soms huil ik mij onder invloed van wiet in slaap, omdat de geesten uit het verleden mij blijven spoken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat daarmee is gebeurd heb ik ook nooit begrepen, weet alleen dat het een FOK! rel is. Durf niemand te PM'en omdat ik dan achterbaks bezig ben
Ik durf het ook niet te vertellen, want vorige keer dat ik de kwestie aan het verdedigen was, was hijdienietgenoemdmagworden zelf ineens miraculeus in het topic.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef Difficult het volgende:
Dat dan weer wel, ach ik werd er van beschuldigd geen smileys te kunnen maken :p
Je kan uithuilen op mijn schouder. Dan doe ik dat op de jouwe. Deal or no deal?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef Difficult het volgende:
Dat dan weer wel, ach ik werd er van beschuldigd geen smileys te kunnen maken :p
Remmie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik durf het ook niet te vertellen, want vorige keer dat ik de kwestie aan het verdedigen was, was hijdienietgenoemdmagworden zelf ineens miraculeus in het topic.
Even IB PM'en om te vragen of je de waarheid spreekt. Daarna reageer ik op je post.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor velen van ons was dat een zwarte bladzijde in de fok! geschiedenis. Zelf is het te schokkend om erover te praten. Soms huil ik mij onder invloed van wiet in slaap, omdat de geesten uit het verleden mij blijven spoken.
Was dat niet door de tijd die we doorgemaakt hebben in de Congo? Die shit was ook zwaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daar zat wat vaart achter.
[..]
Voor velen van ons was dat een zwarte bladzijde in de fok! geschiedenis. Zelf is het te schokkend om erover te praten. Soms huil ik mij onder invloed van wiet in slaap, omdat de geesten uit het verleden mij blijven spoken.
NamNamNamquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Was dat niet door de tijd die we doorgemaakt hebben in de Congo? Die shit was ook zwaar
Hihihihihihihihiquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Even IB PM'en om te vragen of je de waarheid spreekt. Daarna reageer ik op je post.
Mijn leven is blijkbaar een grote grap voor jouquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daar zat wat vaart achter.
[..]
Oh, damnquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef Difficult het volgende:
[..]
Nee is echt !
Geen schouder nodig, huilen is voor mietjes
Ja, ik zeg het dan maar een keer publiekelijk hèquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Even IB PM'en om te vragen of je de waarheid spreekt. Daarna reageer ik op je post.
Heb je het nu over congo of over het 'granaat-incident uit '09'?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn leven is blijkbaar een grote grap voor jou
Moet ik je helpen je hoofd ver genoeg te draaien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, damn
Ik huil wel op m'n eigen schouder uit joh!!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet ik je helpen je hoofd ver genoeg te draaien?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
* met donkere grimas in de verte tuurt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je het nu over congo of over het 'granaat-incident uit '09'?
I sense much love in this one.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ooit verkozen tot grappigste user van Fok Nijmegen. Weet tegen wie je spreekt dusquote:
Waar staat de award?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ooit verkozen tot grappigste user van Fok Nijmegen. Weet tegen wie je spreekt dus
De lampen zijn uitquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* met donkere grimas in de verte tuurt.
quote:
Je bent dan ook kankerhilarisch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ooit verkozen tot grappigste user van Fok Nijmegen. Weet tegen wie je spreekt dus
Je komt maar met je luie aars uit bed om zo'n chocoladefrutsel te pakkenquote:
Zo praat je maar tegen je moederquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je komt maar met je luie aars uit bed om zo'n chocoladefrutsel te pakken
En als je dan toch loopt, geef mij er ook een
De paradox in deze zin is sterk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent dan ook kankerhilarisch.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je komt maar met je luie aars uit bed om zo'n chocoladefrutsel te pakken
En als je dan toch loopt, geef mij er ook een
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:00 schreef Difficult het volgende:
Weet je wat apart is, ik ben het vorige topic aan het terug lezen en opeens komt er een post van Samthegreat die meer dan 5 regels is. en onbewust sla ik juist die meteen over
Terwijl als ik er nu even logisch over nadenk ... is die post juist heel belangrijk :/
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:00 schreef Difficult het volgende:
Weet je wat apart is, ik ben het vorige topic aan het terug lezen en opeens komt er een post van Samthegreat die meer dan 5 regels is. en onbewust sla ik juist die meteen over
Terwijl als ik er nu even logisch over nadenk ... is die post juist heel belangrijk :/
We geven je de ruimte om je enige talent tot wasdom te brengen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Waar is iedereen opeens heen? Moet ik dit topic in m'n eentje volbaggeren ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik help je wel. Maak nog eens een paar doodsverwensingen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Waar is iedereen opeens heen? Moet ik dit topic in m'n eentje volbaggeren ofzo
Vroeger thuis kreeg ik nooit waardering, maar gelukkig brengt het internet mij wat ik zoekquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
We geven je de ruimte om je enige talent tot wasdom te brengen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik help je wel. Maak nog eens een paar doodsverwensingen.
Veul plezeerquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:03 schreef Difficult het volgende:
Ik heb zo vaak het woord bier gelezen.. ik ben bier drinken
Like a baws.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:03 schreef Difficult het volgende:
Ik heb zo vaak het woord bier gelezen.. ik ben bier drinken
Dat zou echt te hilarisch zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je nou ook een report aangemaakt?
Jep. In overtreding met FOK! reglement hequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je nou ook een report aangemaakt?
wiet of hasj?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef HostiMeister het volgende:
Ik was een joint aan het draaien, ben ik weer. Waar waren we?
Meen je toch niet he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep. In overtreding met FOK! reglement he.
De Holy Goat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hey, wie moet ik PM'en om te vragen of je sarcastisch bent?
quote:
Keep it coming zou ik zeggen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Mooi, dan kun je van mij ook nog wel een 'sterf me een gezwel in je kontgat' krijgen
Is natuurlijk wel je virtuele kontgat he?quote:
Kopkaas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb hoofdpijn boven mijn rechteroog, net alsof er iets moet knoepen
Ik wilde je al PM'en of IB het meende.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Spring van een brug.
Vergeet niet IB te vragen of ik het meen.
Even niet naar het beeldscherm staren zou ik zeggenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das een bubbeltje....van ergenisquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben meer van de hasj.quote:
Ik niet zo, kan ik niet betalen van mijn palletsorteerbaantjequote:
Dit is wel fucking irritant. Ik moet nu bij elke post IB vragen of diegene het meent. De arme jongen is drukker bezig met PM'en dan met posten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wilde je al PM'en of IB het meende.
I'm confuzzeled
Niet alles wat ik zeg is poep hequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ik ben mod. Ik moet 't goede voorbeeld geven.
Schijnt.
Neeeeeeeeeeeee gekkie....heb je mn TR gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Schijnt.
Tip van flip: koop een boek 'sarcasme voor dummies'.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet alles wat ik zeg is poep he
Nah.... Ken er genoeg die dat ook niet doen, dus waarom zou jequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Schijnt.
Fuck Rachid! Farid moet je hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik niet zo, kan ik niet betalen van mijn palletsorteerbaantje
Waar doe jij het van? Is Rachid je buddy ofzo?
Waar kan ik die bestellen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tip van flip: koop een boek 'sarcasme voor dummies'.
Omdat MoBlo misschien een goede mod wil zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah.... Ken er genoeg die dat ook niet doen, dus waarom zou je
Is dat die met die mercedes met die gouden ketting en die D&G zonnebril?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fuck Rachid! Farid moet je hebben.
Ik las kookboek en snapte het nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tip van flip: koop een boek 'sarcasme voor dummies'.
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sarcasm for dummies - www.bol.com
Nice one. Even bestellen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat knulletje met die Audiquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat die met die mercedes met die gouden ketting en die D&G zonnebril?
+1 voor Steen.quote:
trololo.. almost got me there..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat MoBlo misschien een goede mod wil zijn?
SPOILER: SRSLY?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Dat ben jij trouwens echt of niet?SPOILER: SRSLY?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILER: SRSLY?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Hergebruiken is niet leuk, maak dan een nieuweSPOILER: SRSLY?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet je dat Laysa even via DM vragenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat ben jij trouwens echt of niet?
NEE, IK ZEG HET JE NIET, NOU DONDER OP MET JE PM'squote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat ben jij trouwens echt of niet?
Nou nou dus jij zit elke avond een nieuwe Yashi te knedenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hergebruiken is niet leuk, maak dan een nieuwe
Ik kreeg er één, maar niet van Samquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NEE, IK ZEG HET JE NIET, NOU DONDER OP MET JE PM's
Ik verslik me nu serieus van 't lachenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou nou dus jij zit elke avond een nieuwe Yashi te kneden
Mods kunnen die shit nakijken joquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NEE, IK ZEG HET JE NIET, NOU DONDER OP MET JE PM's
Ja....ik heb Dantheman al op de hotlinequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Misschien moet je dat Laysa even via DM vragen
Hee, gaan we dit even niet persoonlijk maken, ziekelijk gedoequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
I sense the wish for a ban is strong with this one.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....ik heb Dantheman al op de hotline
wacht ik doe het wel via pmquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hee, gaan we dit even niet persoonlijk maken, ziekelijk gedoe
Flikker op kind...je word triester met de minuutquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I sense the wish for a ban is strong with this one.
Over drie kwartier "May the 4th be with you"quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I sense the wish for a ban is strong with this one.
whahahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Over drie kwartier "May the 4th be with you"
Die zag ik net op Twitter, ik moest lachen
Toen ik hem snapte na 1 seconde moest ik ook een beetje lachenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Over drie kwartier "May the 4th be with you"
Die zag ik net op Twitter, ik moest lachen
Ik vond al dat ze steeds meer op een neger ging lijken. Misschien toch eens echte klei kopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die gast is hooggeleid G.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
Sam, kerel, echt. Nou ff zonder gekheid he? Je loopt ons gewoon te trollen he? Niemand is zo oblivious. Kan gewoon niet
Gast serieus, net alsof jij mij iedere avond mag gebruiken.. Moet je zien hoe je eruit ziet nu, met je boxer en sokken aan nerdie achter een laptop zitten te rellenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vond al dat ze steeds meer op een neger ging lijken. Misschien toch eens echte klei kopen
Wees blij dat ik m'n boxer nog aan hebquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gast serieus, net alsof jij mij iedere avond mag gebruiken.. Moet je zien hoe je eruit ziet nu, met je boxer en sokken aan nerdie achter een laptop zitten te rellen
Waar zijn die tijden dat jullie 't nog als konijnen deden ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gast serieus, net alsof jij mij iedere avond mag gebruiken.. Moet je zien hoe je eruit ziet nu, met je boxer en sokken aan nerdie achter een laptop zitten te rellen
Eens kijken of die zich met zijn geweldige IQ en gladde praatjes uit een mes in level kan redden. Zo deden we dat bij ons als iemand 'too wordy, and shit' werd. Fucking nerds, jeweettoch.quote:
Lang vervlogen, helaas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waar waren die tijden dat jullie 't nog als konijnen deden ?
De batterijen zijn opquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waar zijn die tijden dat jullie 't nog als konijnen deden ?
'Bio fuel'quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef IrishBastard het volgende:
En ik maar iedere keer zeggen dat ik er wel nieuwe in stop, maar dat mag dus niet
Die3 kneed je dan ook ff bij elkaar...bawsquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef IrishBastard het volgende:
En ik maar iedere keer zeggen dat ik er wel nieuwe in stop, maar dat mag dus niet
nagger? nugger? nigger? negger? nqgger? nkgger? wat bedoel je???? Ik word geeeheeek.quote:
Hij is wel toepasselijk hier:quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nagger? nugger? nigger? negger? nqgger? nkgger? wat bedoel je???? Ik word geeeheeek.
Ik word hier een beetje opgewonden bang van.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die3 kneed je dan ook ff bij elkaar...baws
Volgens mij zit hij te dollen met je afkomst, neger.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nagger? nugger? nigger? negger? nqgger? nkgger? wat bedoel je???? Ik word geeeheeek.
+1 voor southpark, wat ik ook echt toevallig aan het kijken ben, die aflevering, letterlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hij is wel toepasselijk hier:
'People who annoy you'
Serieus?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
+1 voor southpark, wat ik ook echt toevallig aan het kijken ben, die aflevering, letterlijk![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij te dollen met je afkomst, neger.
die 3 en de bef...Ja?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje opgewonden bang van.
Woord van de straat, maat!quote:
Enjoy my dearquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, welterusten kinderser moet genuecksekst worden
Jij mag dat, jij bent getrouwd! ANDERS WAS HET ZONDIG EN KREEG JE KINDEREN GELIJK NOU JE WEET WEL WIE!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Over 30 seconden is ze terugquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef IrishBastard het volgende:
Bij jullie wel jaMaar ik gun je dat maandelijkse momentje ook
Zet 'm op!
Je moeder?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij mag dat, jij bent getrouwd! ANDERS WAS HET ZONDIG EN KREEG JE KINDEREN GELIJK NOU JE WEET WEL WIE!
HIHIHIHIHIHIHI.. REPUTATIE.. nou nou.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij mag dat, jij bent getrouwd! ANDERS WAS HET ZONDIG EN KREEG JE KINDEREN GELIJK NOU JE WEET WEL WIE!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hij die niet genoemd mag worden.quote:
Ik ben gestegen in rang. Nice.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij die niet genoemd mag worden.
Maar wie's Mariaquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee Sam, hij doelt niet op jou, hij doelt op maria.
Je mag nu stoppen met mij te dmen
NEE!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij ook al? Minstens 1 per 5 minuten. Vermoeiendquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Multitasken!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jawel.
Fok jij tijdens het fokken?
quote:
Ja, ik moet m'n reputatie hoog houden he. Of laag houden als je wilt. HAHAHIAHIAHOquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij ook al? Minstens 1 per 5 minuten. Vermoeiend
De moeder van Jezus! Nazaad van je vader.quote:
Dat is wel stylo, doet alle jeugd tegenwoordig, jeweettochquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jawel.
Fok jij tijdens het fokken?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De moeder van Jezus! Nazaad van je vader.
Nou heb ik medelijden met René. Doe je nog wel of je het opwindend vindt of is dat ook overdrevenquote:
*kreun*quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou heb ik medelijden met René. Doe je nog wel of je het opwindend vindt of is dat ook overdreven
'Ja, daar zit 'n gat, ga je gang. Ik bagger nog even door hoor, schat.'
Nadruppelen geeft ongewenste bij-effecten.quote:
[monotoon]owjadaarschatjejajajadaarochjaschtjeharder[/monotoon]quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou heb ik medelijden met René. Doe je nog wel of je het opwindend vindt of is dat ook overdreven
'Ja, daar zit 'n gat, ga je gang. Ik bagger nog even door hoor, schat.'
Er mist een a.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[monotoon]owjadaarschatjejajajadaarochjaschtjeharder[/monotoon]
Kreeg je een boner?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Er mist een a.
Ik heb het gewoon gelezen
quote:
Weten we dat ook weer. Nou trusten hoor schat, ik hoop dat je van me droomt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar hoeft Hosti niet zulke teksten voor neer te kwasten hoor
Jeweettochquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar hoeft Hosti niet zulke teksten voor neer te kwasten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik ben nog niet weg hoor, eerst nog een jointje draaien.quote:
Ik ook! dan laat hij mij hopelijk met rustquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer. Nou trusten hoor schat, ik hoop dat je van me droomt.
Als je nou gewoon eens een keer mee zou doen in plaats van alleen kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ook! dan laat hij mij hopelijk met rust![]()
*bang in een hoekje kruipt*
Hoe meer je tegenspartelt hoe meer hij er van geniet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ook! dan laat hij mij hopelijk met rust![]()
*bang in een hoekje kruipt*
Sssstt. Nou heeft ze het doorquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe meer je tegenspartelt hoe meer hij er van geniet.
Ik wilde weten of Hosti serieus wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom DM je mij IBJe zit 2 meter verderop, zeg het dan gewoon
Make the hurting stop
Zodat alle FA's mee kunnen genieten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom DM je mij IBJe zit 2 meter verderop, zeg het dan gewoon
Make the hurting stop
Ow, dat was een een quote, vond het al een raar bericht van een vrouw.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik wilde weten of Hosti serieus wasWaarom deel je de informatie die ik je in een privébericht toevertrouw
Gast, jij deelt nu die info. Ik zeg alleen dat je me niet moet dmen, vieze stalker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik wilde weten of Hosti serieus wasWaarom deel je de informatie die ik je in een privébericht toevertrouw
En Sam mij weer meteen DM'en he.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gast, jij deelt nu die info. Ik zeg alleen dat je me niet moet dmen, vieze stalker.
Sam zat te zuigen, hij vond van niet, wij vonden van wel. Zoiets.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:28 schreef Mikkie het volgende:
Goftedomme... ik zie zes pagina's gepost in anderhalf uur ofzo, en geen tijd om bij te lezen. Welke rel heb ik gemist?
Gewoon alsnog bijlezen. Het bevat belangrijke informatiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:28 schreef Mikkie het volgende:
Goftedomme... ik zie zes pagina's gepost in anderhalf uur ofzo, en geen tijd om bij te lezen. Welke rel heb ik gemist?
Waar ben je heen gewandeld?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:04 schreef Laysa het volgende:
Zo...ik heb al een leuke wandeling er op zitten...en vanmiddag moet ik het in tegenovergestelde richting weer doen
naar de garage aan het eind van de van peltlaanquote:
Is ook best een lekker end voor je hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
naar de garage aan het eind van de van peltlaan![]()
maar goed, daar mijn conditie flutter dan flutter is, was ik na afloop oprecht even moe
nee een hendige garage voor de apk...loopbaar, vond ik zelf wel handig ipv heel nijmegen door te moetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is ook best een lekker end voor je hoor![]()
Ik dacht trouwens dat het een autosloperij was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |