Moet ik je helpen je hoofd ver genoeg te draaien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, damn
Ik huil wel op m'n eigen schouder uit joh!!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet ik je helpen je hoofd ver genoeg te draaien?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
* met donkere grimas in de verte tuurt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je het nu over congo of over het 'granaat-incident uit '09'?
I sense much love in this one.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ooit verkozen tot grappigste user van Fok Nijmegen. Weet tegen wie je spreekt dusquote:
Waar staat de award?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ooit verkozen tot grappigste user van Fok Nijmegen. Weet tegen wie je spreekt dus
De lampen zijn uitquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* met donkere grimas in de verte tuurt.
quote:
Je bent dan ook kankerhilarisch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ooit verkozen tot grappigste user van Fok Nijmegen. Weet tegen wie je spreekt dus
Je komt maar met je luie aars uit bed om zo'n chocoladefrutsel te pakkenquote:
Zo praat je maar tegen je moederquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je komt maar met je luie aars uit bed om zo'n chocoladefrutsel te pakken
En als je dan toch loopt, geef mij er ook een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |