En deze keer met aanleiding, was ook nieuw, dacht ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef Difficult het volgende:
O niks aan de hand dus, gewoon het normale wat al vaker is gezegd alleen nu is er bijna een volledig topic aan gewijd
Tof.
Terecht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat je niet ziet is dat ik Kylie nog een veeg uit de pan geef
Ja. Ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef Difficult het volgende:
[..]
O niks aan de hand dus, gewoon het normale wat al vaker is gezegd alleen nu is er bijna een volledig topic aan gewijd
Tof.
Posten die shit!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, IB zit mij nu ook achterbaks te DM'en
Ja daar zat wat vaart achter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef Difficult het volgende:
Is het nuttig om het vorige topic terug te lezen? oO
Die is rap gegaan
Voor velen van ons was dat een zwarte bladzijde in de fok! geschiedenis. Zelf is het te schokkend om erover te praten. Soms huil ik mij onder invloed van wiet in slaap, omdat de geesten uit het verleden mij blijven spoken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat daarmee is gebeurd heb ik ook nooit begrepen, weet alleen dat het een FOK! rel is. Durf niemand te PM'en omdat ik dan achterbaks bezig ben
Ik durf het ook niet te vertellen, want vorige keer dat ik de kwestie aan het verdedigen was, was hijdienietgenoemdmagworden zelf ineens miraculeus in het topic.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat daarmee is gebeurd heb ik ook nooit begrepen, weet alleen dat het een FOK! rel is. Durf niemand te PM'en omdat ik dan achterbaks bezig ben
Leugens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef Difficult het volgende:
Dat dan weer wel, ach ik werd er van beschuldigd geen smileys te kunnen maken :p
Je kan uithuilen op mijn schouder. Dan doe ik dat op de jouwe. Deal or no deal?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef Difficult het volgende:
Dat dan weer wel, ach ik werd er van beschuldigd geen smileys te kunnen maken :p
Remmie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik durf het ook niet te vertellen, want vorige keer dat ik de kwestie aan het verdedigen was, was hijdienietgenoemdmagworden zelf ineens miraculeus in het topic.
Even IB PM'en om te vragen of je de waarheid spreekt. Daarna reageer ik op je post.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor velen van ons was dat een zwarte bladzijde in de fok! geschiedenis. Zelf is het te schokkend om erover te praten. Soms huil ik mij onder invloed van wiet in slaap, omdat de geesten uit het verleden mij blijven spoken.
Was dat niet door de tijd die we doorgemaakt hebben in de Congo? Die shit was ook zwaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daar zat wat vaart achter.
[..]
Voor velen van ons was dat een zwarte bladzijde in de fok! geschiedenis. Zelf is het te schokkend om erover te praten. Soms huil ik mij onder invloed van wiet in slaap, omdat de geesten uit het verleden mij blijven spoken.
NamNamNamquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Was dat niet door de tijd die we doorgemaakt hebben in de Congo? Die shit was ook zwaar
Hihihihihihihihiquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Even IB PM'en om te vragen of je de waarheid spreekt. Daarna reageer ik op je post.
Mijn leven is blijkbaar een grote grap voor jouquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daar zat wat vaart achter.
[..]
Oh, damnquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef Difficult het volgende:
[..]
Nee is echt !
Geen schouder nodig, huilen is voor mietjes
Ja, ik zeg het dan maar een keer publiekelijk hèquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Even IB PM'en om te vragen of je de waarheid spreekt. Daarna reageer ik op je post.
Heb je het nu over congo of over het 'granaat-incident uit '09'?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn leven is blijkbaar een grote grap voor jou
Moet ik je helpen je hoofd ver genoeg te draaien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, damn
Ik huil wel op m'n eigen schouder uit joh!!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet ik je helpen je hoofd ver genoeg te draaien?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
* met donkere grimas in de verte tuurt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je het nu over congo of over het 'granaat-incident uit '09'?
I sense much love in this one.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ooit verkozen tot grappigste user van Fok Nijmegen. Weet tegen wie je spreekt dusquote:
Waar staat de award?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ooit verkozen tot grappigste user van Fok Nijmegen. Weet tegen wie je spreekt dus
De lampen zijn uitquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* met donkere grimas in de verte tuurt.
quote:
Je bent dan ook kankerhilarisch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ooit verkozen tot grappigste user van Fok Nijmegen. Weet tegen wie je spreekt dus
Je komt maar met je luie aars uit bed om zo'n chocoladefrutsel te pakkenquote:
Zo praat je maar tegen je moederquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je komt maar met je luie aars uit bed om zo'n chocoladefrutsel te pakken
En als je dan toch loopt, geef mij er ook een
De paradox in deze zin is sterk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent dan ook kankerhilarisch.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je komt maar met je luie aars uit bed om zo'n chocoladefrutsel te pakken
En als je dan toch loopt, geef mij er ook een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |