Wut? Is dat Nick Cave? Ik had 'm serieus nooit herkendquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nick Cave is een mislukkeling? Lees je godverdomme eens in, jochie.
Balenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja die vorige topic van je
En er is hier geen kaas
Ja ik bedoelde TVPquote:
Dan weet je dat DK en ik allebei ontzettend tevreden zijn op ons MBO palletsorteerder baantjequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik de inlichtingendienst al gebeld
Je hebt er geen kaas van gegetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja die vorige topic van je
En er is hier geen kaas
Die wou ik helemaal niet makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB zijn kopkaas telt niet mee
(ik denk ik kop hem zelf even in)
Met jou praat ik niet meerquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wut? Is dat Nick Cave? Ik had 'm serieus nooit herkend![]()
Nick Cave
TMIquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kopt de kopkaas in?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
TMI![]()
Gotver lig ik nu in bed aan de kopkaas van IB te denken
Ik heb geen mbo, chef. Altijd naar beneden trappen jij, met je MBO meneer de professeur!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan weet je dat DK en ik allebei ontzettend tevreden zijn op ons MBO palletsorteerder baantje
Dat snap ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar, jij doet er ook niet echt toe
Oh okquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Was ook niet tegen jou bedoeldIs het algemene niveau hier in het topic..
Mikkie driebeen aldus de roddels.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Smikkelen en smullen.
Mikkie had nog wel wat beeldmateriaal van tosti's, geloof ik.
Je bent gewoon een sadomasochist. Jij houdt ervan om in je ballen getrapt te worden om zo je zieke kicks te krijgen. Jij bent zo'n mannetje dat alleen maar een stijfje kan krijgen als het excrement van je meesteres over je borst wordt gedrapeerd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar op de een of andere manier voel ik me toch aangetrokken om hier te posten ondanks al die haat.
Sander kan nooit zo lang zo'n karakter nadoenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
zou mooi zijn als sam sander zou zijn en ons keihard loopt te trollen
Jouw retoriek fascineert mij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent gewoon een sadomasochist. Jij houdt ervan om in je ballen getrapt te worden om zo je zieke kicks te krijgen. Jij bent zo'n mannetje dat alleen maar een stijfje kan krijgen als het excrement van je meesteres over je borst wordt gedrapeerd.
Lijkt me kut, joh.
Wat daarmee is gebeurd heb ik ook nooit begrepen, weet alleen dat het een FOK! rel is. Durf niemand te PM'en omdat ik dan achterbaks bezig benquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
zou mooi zijn als sam sander zou zijn en ons keihard loopt te trollen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef IrishBastard het volgende:
Lang geleden, maar dan toch weer van stal gehaald;
Het is weer baggerdonderdag mensen
Nah, ik vertel het je wel even joh: mensen die mij uitschelden voor achterbaks, retard, sukkel, eikel en dat soort stuffquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef Difficult het volgende:
Is het nuttig om het vorige topic terug te lezen? oO
Die is rap gegaan
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef IrishBastard het volgende:
Lang geleden, maar dan toch weer van stal gehaald;
Het is weer baggerdonderdag mensen
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef Difficult het volgende:
Die is rap gegaan
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Hosti kon zingenI am amazed!
Wat je niet ziet is dat ik Kylie nog een veeg uit de pan geefquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Hosti kon zingenI am amazed!
Achterbakse retard dat je d'r bentquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat daarmee is gebeurd heb ik ook nooit begrepen, weet alleen dat het een FOK! rel is. Durf niemand te PM'en omdat ik dan achterbaks bezig ben
O niks aan de hand dus, gewoon het normale wat al vaker is gezegd alleen nu is er bijna een volledig topic aan gewijdquote:Nah, ik vertel het je wel even joh: mensen die mij uitschelden voor achterbaks, retard, sukkel, eikel en dat soort stuff. Close enough?
En deze keer met aanleiding, was ook nieuw, dacht ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef Difficult het volgende:
O niks aan de hand dus, gewoon het normale wat al vaker is gezegd alleen nu is er bijna een volledig topic aan gewijd
Tof.
Terecht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat je niet ziet is dat ik Kylie nog een veeg uit de pan geef
Ja. Ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef Difficult het volgende:
[..]
O niks aan de hand dus, gewoon het normale wat al vaker is gezegd alleen nu is er bijna een volledig topic aan gewijd
Tof.
Posten die shit!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, IB zit mij nu ook achterbaks te DM'en
Ja daar zat wat vaart achter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef Difficult het volgende:
Die is rap gegaan
Voor velen van ons was dat een zwarte bladzijde in de fok! geschiedenis. Zelf is het te schokkend om erover te praten. Soms huil ik mij onder invloed van wiet in slaap, omdat de geesten uit het verleden mij blijven spoken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat daarmee is gebeurd heb ik ook nooit begrepen, weet alleen dat het een FOK! rel is. Durf niemand te PM'en omdat ik dan achterbaks bezig ben
Ik durf het ook niet te vertellen, want vorige keer dat ik de kwestie aan het verdedigen was, was hijdienietgenoemdmagworden zelf ineens miraculeus in het topic.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef Difficult het volgende:
Dat dan weer wel, ach ik werd er van beschuldigd geen smileys te kunnen maken :p
Je kan uithuilen op mijn schouder. Dan doe ik dat op de jouwe. Deal or no deal?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef Difficult het volgende:
Dat dan weer wel, ach ik werd er van beschuldigd geen smileys te kunnen maken :p
Remmie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik durf het ook niet te vertellen, want vorige keer dat ik de kwestie aan het verdedigen was, was hijdienietgenoemdmagworden zelf ineens miraculeus in het topic.
Even IB PM'en om te vragen of je de waarheid spreekt. Daarna reageer ik op je post.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor velen van ons was dat een zwarte bladzijde in de fok! geschiedenis. Zelf is het te schokkend om erover te praten. Soms huil ik mij onder invloed van wiet in slaap, omdat de geesten uit het verleden mij blijven spoken.
Was dat niet door de tijd die we doorgemaakt hebben in de Congo? Die shit was ook zwaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daar zat wat vaart achter.
[..]
Voor velen van ons was dat een zwarte bladzijde in de fok! geschiedenis. Zelf is het te schokkend om erover te praten. Soms huil ik mij onder invloed van wiet in slaap, omdat de geesten uit het verleden mij blijven spoken.
NamNamNamquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Was dat niet door de tijd die we doorgemaakt hebben in de Congo? Die shit was ook zwaar
Hihihihihihihihiquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Even IB PM'en om te vragen of je de waarheid spreekt. Daarna reageer ik op je post.
Mijn leven is blijkbaar een grote grap voor jouquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daar zat wat vaart achter.
[..]
Oh, damnquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef Difficult het volgende:
[..]
Nee is echt !
Geen schouder nodig, huilen is voor mietjes
Ja, ik zeg het dan maar een keer publiekelijk hèquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Even IB PM'en om te vragen of je de waarheid spreekt. Daarna reageer ik op je post.
Heb je het nu over congo of over het 'granaat-incident uit '09'?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn leven is blijkbaar een grote grap voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |