Ik moet het je echt gaan uit leggen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wil je me vertellen waarom precies?
Als ik naar de DEF mensen in mijn omgeving kijk is dit niet geheel correct. Dan zou ik eerder een geweer kopen en onder m'n bed leggen om zelf te kunnen verdedigenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echt schieten dan vragen. Dat hebben we bij DEF afgekeken.
Kun je al indenken hoe dat er aan toe ging toen z'n moeder hem leerde om zijn veters te strikken?quote:
Onvolwassen? schei uit jongetjequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep, ga je gang. Als je tenminste ophoudt met onvolwassen doen.
I'm like:quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat zit op de uni... Echt he?
SPOILER: SRSLY SRSLY SRSLY????Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Germquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je al indenken hoe dat er aan toe ging toen z'n moeder hem leerde om zijn veters te strikken?
Kon ze m elke keer redden van de verstikkingsdood als ze ff wegkeek
Wat is het lastig val gedeelte? Zei DK dat hij mijn vragen vervelend vond?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Onvolwassen? schei uit jongetje...je moet mensen niet lastigvallen. doe je dat wel dan krijg je onzin....Daar doe je het maar lekker mee
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
I'm like:Ja doeiSPOILER: SRSLY SRSLY SRSLY????Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
I'm like:WhehehehSPOILER: SRSLY SRSLY SRSLY????Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dat leek mij nogal evident.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat is het lastig val gedeelte? Zei DK dat hij mijn vragen vervelend vond?
Tja, nou kan je dat wel zeggen. Maar als je gewoon duidelijk had gezegd: ''ik vind 't vervelend en ik wil er eigenlijk liever niet meer over praten'', dan had ik opgehouden eerlijk waarquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat leek mij nogal evident.
Verdomme zeg ik heb betere gesprekken gehad met ingevroren garnalen.
En chips...of nootjes...lekker hoor bij bierquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef AMDB het volgende:
Nu heb ik verdomme zin in bier, en niks in huis.
Dude, het is donderdagavondquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef AMDB het volgende:
Nu heb ik verdomme zin in bier, en niks in huis.
Kon ik het nog maar, elke donderdagavond stappen, ik word oudquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dude, het is donderdagavondJe hoort ook helemaal niet thuis naar bier te zoeken
Volgens mij is er iedere keer voor jij weer een poos uit het topic verdween eenzelfde opbouw:quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, nou kan je dat wel zeggen. Maar als je gewoon duidelijk had gezegd: ''ik vind 't vervelend en ik wil er eigenlijk liever niet meer over praten'', dan had ik opgehouden eerlijk waar. Nu is het niet mijn fout. Het leek zelfs alsof je er wel lol in had, die DM's.
Snoep jij soms veel:quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, nou kan je dat wel zeggen. Maar als je gewoon duidelijk had gezegd: ''ik vind 't vervelend en ik wil er eigenlijk liever niet meer over praten'', dan had ik opgehouden eerlijk waar. Nu is het niet mijn fout. Het leek zelfs alsof je er wel lol in had, die DM's.
Vertel jij me maar diep in mijn ogen kijkend dat bijvoorbeeld die posts van Laysa sarcastisch zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij is er iedere keer voor jij weer een poos uit het topic verdween eenzelfde opbouw:
1. Je begint te posten
2. Mensen irriteren zich
3. Mensen reageren sarcastisch/kortaf/niet
4. Je begrijpt de hints niet
5. Er komt een relletje
6. Je gaat weg
Volgens mij zijn we nu bij punt 6
Overigens, als het nu al een keer of 3 zo gegaan is, verwacht je eigenlijk dat iemand het wel een keer door heeft
Zo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
En chips...of nootjes...lekker hoor bij bier
Wauw, je hebt gewoon de enige persoon die niet sarcastisch is er uit gepiktquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vertel jij me maar diep in mijn ogen kijkend dat bijvoorbeeld die posts van Laysa sarcastisch zijn. Dat zijn ze echt niet. Bovendien post ik hier wel vaker, met bepaalde mensen gaat dat heel goed. Daar heb ik zelfs af en toe PM contact mee
.
Kerel, like srsly?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh het is wel duidelijk hoor. Maar ik snap niet waaromquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:31 schreef Laysa het volgende:
Ik irriteer me aan je...dat moge duidelijk zijn....voor iedereen behalve jij klaarblijkbaar![]()
En als je enig gezond verstand bezit,weet je dat je niet achterbaks info over iemand gaat zitten inwinnen...en dat is het laatste wat ik erover zeg.
Oh wacht...ik vergeet de:
Er zijn naar mijn inziens ook nog een paar andere mensen niet sarcastisch. Achja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wauw, je hebt gewoon de enige persoon die niet sarcastisch is er uit gepiktWat knap! Dus je kúnt het wél onderscheiden
![]()
Dat is nog erger, je vertrouwt blijkbaar niet wat DK je zegt dus ga je andere lastig vallen om dat te verifiëren. Wat de fuck gaat jou het aan, en waarom ga je lopen snitchen als een bitch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh het is wel duidelijk hoor. Maar ik snap niet waarom. En nou kun je me wel uitmaken voor retard zo veel je wilt. Maar weg gaan doe ik toch niet
. Sterker nog, jij bent een retard als je niet snapt dat ik geen informatie aan het inwinnen was maar die informatie al had. Ik probeerde het alleen te verifiëren.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
Wat de fuck gaat jou het aan, en waarom ga je lopen snitchen als een bitch.
In mijn hood was je allang geshanked.
In mijn hoofd ben jij een mislukkelingquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is nog erger, je vertrouwt blijkbaar niet wat DK je zegt dus ga je andere lastig vallen om dat te verifiëren. Wat de fuck gaat jou het aan, en waarom ga je lopen snitchen als een bitch.
In mijn hood was je allang geshanked.
* IrishBastard houdt Sam een spiegel voorquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij een mislukkeling.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouhouquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef Laysa het volgende:
ik ben dr klaar mee heur....Nu mezelf inhouden om de suikerpinda's niet te gaan opeten
Nice, mijn persoonlijke huisslaaf!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
* IrishBastard houdt Sam een spiegel voor
Ik zit op mijn puntje. Ben bejaard, o nee benieuwd.quote:
Nee, jij bent een pallet-sorteerderquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit op mijn puntje. Ben bejaard, o nee benieuwd.
Hey!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nick Cave is een mislukkeling? Lees je godverdomme eens in, jochie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weetniet, zo stel ik me je voor. Misschien heeft je avatar er iets mee van doen..
Wil je ook mijn salaris gegevens weten net als die van DK? Of wat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een pallet-sorteerder.
Eigenlijk heb ik de inlichtingendienst al gebeldquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil je ook mijn salaris gegevens weten net als die van DK? Of wat?
Ik zwaai altijd naar je als we langs je werk rijden...quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil je ook mijn salaris gegevens weten net als die van DK? Of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |