Die3 kneed je dan ook ff bij elkaar...bawsquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef IrishBastard het volgende:
En ik maar iedere keer zeggen dat ik er wel nieuwe in stop, maar dat mag dus niet
nagger? nugger? nigger? negger? nqgger? nkgger? wat bedoel je???? Ik word geeeheeek.quote:
Hij is wel toepasselijk hier:quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nagger? nugger? nigger? negger? nqgger? nkgger? wat bedoel je???? Ik word geeeheeek.
Ik word hier een beetje opgewonden bang van.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die3 kneed je dan ook ff bij elkaar...baws
Volgens mij zit hij te dollen met je afkomst, neger.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nagger? nugger? nigger? negger? nqgger? nkgger? wat bedoel je???? Ik word geeeheeek.
+1 voor southpark, wat ik ook echt toevallig aan het kijken ben, die aflevering, letterlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hij is wel toepasselijk hier:
'People who annoy you'
Serieus?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
+1 voor southpark, wat ik ook echt toevallig aan het kijken ben, die aflevering, letterlijk![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij te dollen met je afkomst, neger.
die 3 en de bef...Ja?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje opgewonden bang van.
Woord van de straat, maat!quote:
Enjoy my dearquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, welterusten kinderser moet genuecksekst worden
Jij mag dat, jij bent getrouwd! ANDERS WAS HET ZONDIG EN KREEG JE KINDEREN GELIJK NOU JE WEET WEL WIE!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Over 30 seconden is ze terugquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef IrishBastard het volgende:
Bij jullie wel jaMaar ik gun je dat maandelijkse momentje ook
Zet 'm op!
Je moeder?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij mag dat, jij bent getrouwd! ANDERS WAS HET ZONDIG EN KREEG JE KINDEREN GELIJK NOU JE WEET WEL WIE!
HIHIHIHIHIHIHI.. REPUTATIE.. nou nou.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij mag dat, jij bent getrouwd! ANDERS WAS HET ZONDIG EN KREEG JE KINDEREN GELIJK NOU JE WEET WEL WIE!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hij die niet genoemd mag worden.quote:
Ik ben gestegen in rang. Nice.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij die niet genoemd mag worden.
Maar wie's Mariaquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee Sam, hij doelt niet op jou, hij doelt op maria.
Je mag nu stoppen met mij te dmen
NEE!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij ook al? Minstens 1 per 5 minuten. Vermoeiendquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Multitasken!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jawel.
Fok jij tijdens het fokken?
quote:
Ja, ik moet m'n reputatie hoog houden he. Of laag houden als je wilt. HAHAHIAHIAHOquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij ook al? Minstens 1 per 5 minuten. Vermoeiend
De moeder van Jezus! Nazaad van je vader.quote:
Dat is wel stylo, doet alle jeugd tegenwoordig, jeweettochquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jawel.
Fok jij tijdens het fokken?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De moeder van Jezus! Nazaad van je vader.
Nou heb ik medelijden met René. Doe je nog wel of je het opwindend vindt of is dat ook overdrevenquote:
*kreun*quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou heb ik medelijden met René. Doe je nog wel of je het opwindend vindt of is dat ook overdreven
'Ja, daar zit 'n gat, ga je gang. Ik bagger nog even door hoor, schat.'
Nadruppelen geeft ongewenste bij-effecten.quote:
[monotoon]owjadaarschatjejajajadaarochjaschtjeharder[/monotoon]quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou heb ik medelijden met René. Doe je nog wel of je het opwindend vindt of is dat ook overdreven
'Ja, daar zit 'n gat, ga je gang. Ik bagger nog even door hoor, schat.'
Er mist een a.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[monotoon]owjadaarschatjejajajadaarochjaschtjeharder[/monotoon]
Kreeg je een boner?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Er mist een a.
Ik heb het gewoon gelezen
quote:
Weten we dat ook weer. Nou trusten hoor schat, ik hoop dat je van me droomt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar hoeft Hosti niet zulke teksten voor neer te kwasten hoor
Jeweettochquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar hoeft Hosti niet zulke teksten voor neer te kwasten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik ben nog niet weg hoor, eerst nog een jointje draaien.quote:
Ik ook! dan laat hij mij hopelijk met rustquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer. Nou trusten hoor schat, ik hoop dat je van me droomt.
Als je nou gewoon eens een keer mee zou doen in plaats van alleen kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ook! dan laat hij mij hopelijk met rust![]()
*bang in een hoekje kruipt*
Hoe meer je tegenspartelt hoe meer hij er van geniet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ook! dan laat hij mij hopelijk met rust![]()
*bang in een hoekje kruipt*
Sssstt. Nou heeft ze het doorquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe meer je tegenspartelt hoe meer hij er van geniet.
Ik wilde weten of Hosti serieus wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom DM je mij IBJe zit 2 meter verderop, zeg het dan gewoon
Make the hurting stop
Zodat alle FA's mee kunnen genieten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom DM je mij IBJe zit 2 meter verderop, zeg het dan gewoon
Make the hurting stop
Ow, dat was een een quote, vond het al een raar bericht van een vrouw.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik wilde weten of Hosti serieus wasWaarom deel je de informatie die ik je in een privébericht toevertrouw
Gast, jij deelt nu die info. Ik zeg alleen dat je me niet moet dmen, vieze stalker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik wilde weten of Hosti serieus wasWaarom deel je de informatie die ik je in een privébericht toevertrouw
En Sam mij weer meteen DM'en he.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gast, jij deelt nu die info. Ik zeg alleen dat je me niet moet dmen, vieze stalker.
Sam zat te zuigen, hij vond van niet, wij vonden van wel. Zoiets.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:28 schreef Mikkie het volgende:
Goftedomme... ik zie zes pagina's gepost in anderhalf uur ofzo, en geen tijd om bij te lezen. Welke rel heb ik gemist?
Gewoon alsnog bijlezen. Het bevat belangrijke informatiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:28 schreef Mikkie het volgende:
Goftedomme... ik zie zes pagina's gepost in anderhalf uur ofzo, en geen tijd om bij te lezen. Welke rel heb ik gemist?
Waar ben je heen gewandeld?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:04 schreef Laysa het volgende:
Zo...ik heb al een leuke wandeling er op zitten...en vanmiddag moet ik het in tegenovergestelde richting weer doen
naar de garage aan het eind van de van peltlaanquote:
Is ook best een lekker end voor je hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
naar de garage aan het eind van de van peltlaan![]()
maar goed, daar mijn conditie flutter dan flutter is, was ik na afloop oprecht even moe
nee een hendige garage voor de apk...loopbaar, vond ik zelf wel handig ipv heel nijmegen door te moetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is ook best een lekker end voor je hoor![]()
Ik dacht trouwens dat het een autosloperij was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |