Tip van flip: koop een boek 'sarcasme voor dummies'.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet alles wat ik zeg is poep he
Nah.... Ken er genoeg die dat ook niet doen, dus waarom zou jequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ik ben mod. Ik moet 't goede voorbeeld geven.
Schijnt.
Fuck Rachid! Farid moet je hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik niet zo, kan ik niet betalen van mijn palletsorteerbaantje
Waar doe jij het van? Is Rachid je buddy ofzo?
Waar kan ik die bestellen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tip van flip: koop een boek 'sarcasme voor dummies'.
Omdat MoBlo misschien een goede mod wil zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah.... Ken er genoeg die dat ook niet doen, dus waarom zou je
Is dat die met die mercedes met die gouden ketting en die D&G zonnebril?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fuck Rachid! Farid moet je hebben.
Ik las kookboek en snapte het nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tip van flip: koop een boek 'sarcasme voor dummies'.
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sarcasm for dummies - www.bol.com
Nice one. Even bestellen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat knulletje met die Audiquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat die met die mercedes met die gouden ketting en die D&G zonnebril?
+1 voor Steen.quote:
trololo.. almost got me there..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat MoBlo misschien een goede mod wil zijn?
SPOILER: SRSLY?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Dat ben jij trouwens echt of niet?SPOILER: SRSLY?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILER: SRSLY?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Hergebruiken is niet leuk, maak dan een nieuweSPOILER: SRSLY?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet je dat Laysa even via DM vragenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat ben jij trouwens echt of niet?
NEE, IK ZEG HET JE NIET, NOU DONDER OP MET JE PM'squote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat ben jij trouwens echt of niet?
Nou nou dus jij zit elke avond een nieuwe Yashi te knedenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hergebruiken is niet leuk, maak dan een nieuwe
Ik kreeg er één, maar niet van Samquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NEE, IK ZEG HET JE NIET, NOU DONDER OP MET JE PM's
Ik verslik me nu serieus van 't lachenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou nou dus jij zit elke avond een nieuwe Yashi te kneden
Mods kunnen die shit nakijken joquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NEE, IK ZEG HET JE NIET, NOU DONDER OP MET JE PM's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |