Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
ik heb een prutsalaris, huur, krijg GEEN reiskosten en de btw gaat omhoog en dus eigen risico ook nog...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef indaha het volgende:
Nee natuurlijk niet alleen de zorg en dat is het hem juist , sommige mensen worden door meerdere maatregelen tegelijk geraakt, de zorg gaat omhoog, de reiskostenaftrek gaat vervallen , de Btw omhoog , en dan merk je dat toch flink in de beurs
Absoluut.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef indaha het volgende:
Nee natuurlijk niet alleen de zorg en dat is het hem juist , sommige mensen worden door meerdere maatregelen tegelijk geraakt, de zorg gaat omhoog, de reiskostenaftrek gaat vervallen , de Btw omhoog , en dan merk je dat toch flink in de beurs
Dat is ook zo en er zal ook bezuinigd moeten worden , alleen mogen ze van mij dan ook wat minder van die dure vliegtuigjes kopen enzo maar daar hoor je niemand overquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb een prutsalaris, huur, krijg GEEN reiskosten en de btw gaat omhoog en dus eigen risico ook nog...
ik denk dat inderdaad iedereen wel geraakt wordt, hoe dan ook
Omdat mensen die hypotheek tegen bepaalde voorwaarden hebben afgesloten en daarop hun leven hebben aangepast. Dat kan je niet beiden per direct gaan aanpassen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet per direct de potjes die mensen hebben staan voor de aflossing van de spaarhypotheek in de aflossing donderen en per direct de hypotheekrenteaftrek afbouwen voor bestaande hypotheken (dus 30/30 in jaar 1, 29/30 in jaar 2, enz. ).
Nou.. niemand....quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is ook zo en er zal ook bezuinigd moeten worden , alleen mogen ze van mij dan ook wat minder van die dure vliegtuigjes kopen enzo maar daar hoot je niemand over
Niemand die beslissingen neemt daarover in ieder gevalquote:
Maar zelfs dat is om er uiteindelijk profijt uit te trekken toch? Kan me voorstellen dat het bijdraagt aan werkgelegenheid enzo, en deelname aan missies, is dat ook niet een voorwaarde voor de EU? Daar hebben we ook wel voordelen aan tochquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is ook zo en er zal ook bezuinigd moeten worden , alleen mogen ze van mij dan ook wat minder van die dure vliegtuigjes kopen enzo maar daar hoor je niemand over
Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo. Mensen hebben ook hun leven aangepast op studiekosten en whop, de gratis schoolboeken worden afgeschaft en de langstudeerdersboete wordt geintroduceerd. Per saldo zal men er niets of bijna niets op achteruit gaan (de hypotheekrenteaftrek wordt minder, maar de rente die betaald moet worden ook vanwege de aflossing, dus per saldo gaat het echt niet om honderden euro's per maand)quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat mensen die hypotheek tegen bepaalde voorwaarden hebben afgesloten en daarop hun leven hebben aangepast. Dat kan je niet beiden per direct gaan aanpassen.
En dat terwijl de heren, meneren en ander tuig met hoge houden zelf allemaal te lang over hun studie hebben gedaan toen je dat niet eens voor een appel en een ei kon. Sterker nog je kreeg er een appel en een ei bij die je niet eens hoefde terug te betalen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo. Mensen hebben ook hun leven aangepast op studiekosten en whop, de gratis schoolboeken worden afgeschaft en de langstudeerdersboete wordt geintroduceerd. Per saldo zal men er niets of bijna niets op achteruit gaan (de hypotheekrenteaftrek wordt minder, maar de rente die betaald moet worden ook vanwege de aflossing, dus per saldo gaat het echt niet om honderden euro's per maand)
Nou mannen en speelgoedjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar zelfs dat is om er uiteindelijk profijt uit te trekken toch? Kan me voorstellen dat het bijdraagt aan werkgelegenheid enzo, en deelname aan missies, is dat ook niet een voorwaarde voor de EU? Daar hebben we ook wel voordelen aan toch
(geen idee of het waar is, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze puur dure vliegtuigjes kopen voor de leuk)
Heb je zelf een hypotheek?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo.
True, maar anderen zien bv het probleem van de langstudeerdersboete weer niet. En weer anderen zien het probleem niet dat de huren omhoog gaan (omdat ze niet huren).quote:Mensen hebben ook hun leven aangepast op studiekosten en whop, de gratis schoolboeken worden afgeschaft en de langstudeerdersboete wordt geintroduceerd. Per saldo zal men er niets of bijna niets op achteruit gaan (de hypotheekrenteaftrek wordt minder, maar de rente die betaald moet worden ook vanwege de aflossing, dus per saldo gaat het echt niet om honderden euro's per maand)
Ja als we nu zeker wisten dat het 21 dec afgelopen was dan hoefden we ons hier helemaal niet druk over de makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Ach, wat maakt het uit, het is toch 2012.
Een telefoon vermoed ik.quote:
Ik ben eentje van bakeliet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vermoedt u correct!
Met toetsenbord
Nee, maar mogelijk loop ik wel aan tegen een langstudeerdersboete a 300 euro per maand meer. Overigens wel een van de redenen dat ik nu geen hypotheek wil, mogelijk moet ik dan gaan interen op spaargeld en ik wil niet (ook al is het dan voor korte tijd) structurele uitgaven dekken met incidenteel geld. Zeker niet omdat ik niet verwacht dat het Kunduz-akkoord stand houdt en er mogelijk nog wel meer kan veranderen. De waarde van het huis, bijvoorbeeld.quote:
Woohooquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:15 schreef Greys het volgende:
Als het goed is kan ik met die nieuwe foon ook simpel screenshots maken, dus dan ga ik de meest prachtige creaties van DrawSomething openbaren
Het ligt allemaal best aan de verkiezingsuitslag. Ik vrees dat die zomaar eens kan leiden tot hetzelfde kabinet. Ik zie de SP geen regeringsverantwoordelijkheid nemen namelijk en wel errug groot worden ten koste van GL en PvdA, dus dan wordt het gewoon erg lastigquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef Muis006 het volgende:
Over de bezuinigingen: ik maak me er wel zorgen om als het eenmaal zover is en ze knopen hebben doorgehakt.
pdashop (waar ik morgen ook mijn foon ga halen) heeft hem al wel:quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil de HTC one S maar die is nog niet te krijgen bij kpn
Ik verleng meestal voor 2 jaar jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Wel een dure foon
Ook nog als je je abo er bij verlengt moet je nog een paar honderd eu bij betalen.
Of verleng jij altijd voor 2 jr ipv 1 jaar?
Jep, en vooral hervormen. Da's iets wat dit laatste kabinet nou niet bepaald heeft gedaan imho. Ik hoop op een verkiezingsuitslag die een sterke, stabiele coalitie mogelijk maakt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef Muis006 het volgende:
Achja, je moet toch een keer bezuinigen, anders stort dat kaartenhuis in en dan zitten we helemaal met de gebakken peren.
Smakelijk!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, en vooral hervormen. Da's iets wat dit laatste kabinet nou niet bepaald heeft gedaan imho. Ik hoop op een verkiezingsuitslag die een sterke, stabiele coalitie mogelijk maakt.
En nu ga ik mijn gevulde paprika's eten
Ik vind dat Den Haag de laatste, zeg 10 jaar, niet bijster veel heeft gedaan. Behalve afbreken wat er was opgebouwd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
*Teruggelezen heeft*
Ah, het gaat over de bezuinigingen. Prima dat er wordt bezuinigd wat mij betreft, en de ene mag het wat harder voelen dan de ander. Met het huidige (nieuwe) pakket ben ik redelijk tevreden. Maar er zijn vooral structurele hervormingen nodig. Met het afgelopen kabinet zijn die er nauwelijks geweest (ja, 130 km/h). Ik hoop op een kabinet dat in ieder geval uit GroenLinks en D66 bestaat. Beide zijn het hervormingsgezinde sociaalliberale partijen met oog voor de toekomst en met veel aandacht voor de EU.
Ik hou van politiek
Met een beetje geluk ben ik over 25 jaar minister-president
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ingepinggggggggggggggggg!!!!
Wat zeg je?
Je komt de 24e?
Tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Right back @ yaquote:
Dank je! Het was heeeeeeeerlijk. En genoeg over voor morgenquote:
Samen gegeten en toen door Oognip dr briljante idee nog lekker de stad in geweestquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dank je! Het was heeeeeeeerlijk. En genoeg over voor morgen![]()
Zijn jullie ook samen wezen shoppen dames? Of hebben jullie bij toeval dezelfde schoenen?
Huh? Had ik paint?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef Muis006 het volgende:
Wtf oognip, paint?!
Waarom komt er verf uit zijn mond?
Ik liep zo kut dat ik graag nieuwe schoenen wildequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dank je! Het was heeeeeeeerlijk. En genoeg over voor morgen![]()
Zijn jullie ook samen wezen shoppen dames? Of hebben jullie bij toeval dezelfde schoenen?
Nee, paintquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Huh? Had ik paint?
Sneeze toch?Of seasick?
Wtfquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, paint![]()
Ik zat ook te denken aan seasick, maar dat kon niet
Uhuh, met een beetje persuasion van Oognip dr kant omdat ik altijd heel verantwoordelijk benquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik liep zo kut dat ik graag nieuwe schoenen wildeEn dat is gelukt
En MM en ik vonden allebei dezelfde schoenen zo leuk dus die hebben we allebei gekocht
hoeveel letters en welke letters?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Oognipster.....wat heb je in godsnaam weer voor me getekend?
Een pinda met vlekjes? De aarde als sahara?
8 lettersquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoeveel letters en welke letters?
sand?
Maar dat kan een bug zijn hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, Nipster had mijn tekening gepassed; een vrachtauto met grooooote letters SRV erop.
Had ze eyelid van gemaakt![]()
Het was milkman
welke letters heb je?quote:
Vreselijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:04 schreef Bamba het volgende:
Halp, ik moet een lijstje met namen inleveren van wie ik op m'n vrijgenzellenfeest wil hebben
Ik wil eigenlijk helemaal geen vrijgezellenfeest
greys, tombo, ingetje, elisab, muis, gb, cat...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:04 schreef Bamba het volgende:
Halp, ik moet een lijstje met namen inleveren van wie ik op m'n vrijgenzellenfeest wil hebben
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
greys, tombo, ingetje, elisab, muis, gb, cat...
eitje
Ik heb destijds gezegd dat als ze zoiets zouden dan, ik direct op zou stappen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]Van mij mag het
Mijn schoonfamilie is van het principe: op een vrijgezellenfeest moet je zuipen, kroegentocht doen incl. stripper...En dat is echt niks voor mij. Ik vind het gewoon zonde van mensen hun geld
Eyelidquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, Nipster had mijn tekening gepassed; een vrachtauto met grooooote letters SRV erop.
Had ze eyelid van gemaakt![]()
Het was milkman
Ik zou het niet meer wetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Oognipster.....wat heb je in godsnaam weer voor me getekend?
Een pinda met vlekjes? De aarde als sahara?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb destijds gezegd dat als ze zoiets zouden dan, ik direct op zou stappen.
Dus wij gingen waterskieen, kanovaren en daarna BBQen.
En had ik al verteld dat ik schijtsbenauwd ben voor natuurwater?
Mooi, leeg lijstje inleveren; opgelostquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:04 schreef Bamba het volgende:
Trots op jequote:
Maar die duurt geen 30 jaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, maar mogelijk loop ik wel aan tegen een langstudeerdersboete a 300 euro per maand meer.
Au! Ik hoop niet met je meequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik hoop op een kabinet dat in ieder geval uit GroenLinks en D66 bestaat. Beide zijn het hervormingsgezinde sociaalliberale partijen met oog voor de toekomst en met veel aandacht voor de EU.
Op zich haat ik ze niet, maar dan wil ik wel iets wat bij mij pastquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi, leeg lijstje inleveren; opgelost
Ik haat ze ook
Lief ja? Ik vind het niet zo lief als iemand aangeeft dat dat voor haar niet hoeftquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef Bamba het volgende:
[..]. Handig
![]()
Ik zou veel liever gezellig met z'n allen wat gaan eten bijvoorbeeld. Een stripper hoeft van mij eeeeecccht niet hoor. Ik heb al aangegeven dat zo'n kroegentocht voor mij echt niet hoeft, maar ik had gewoon pech geloof ik
.
Nou ja, het is al lief dat ze überhaupt iets willen regelen voor me
En dan koop je schoenen met hak? Ik kom dan meestal thuis met slippers of ander plat schoeiselquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik liep zo kut dat ik graag nieuwe schoenen wildeEn dat is gelukt
En MM en ik vonden allebei dezelfde schoenen zo leuk dus die hebben we allebei gekocht
Ik overdrijf een beetje, maar dat 'verkleed als konijn allemaal idiote opdrachten doen en mensen lastig vallen, ondertussen straalbezopen worden en oneindig luidruchtig' << dáár heb ik een hekel aanquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:20 schreef Bamba het volgende:
Op zich haat ik ze niet, maar dan wil ik wel iets wat bij mij past
Misschien denken ze nog steeds dat ze me een plezier doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lief ja? Ik vind het niet zo lief als iemand aangeeft dat dat voor haar niet hoeft
Oh nee idd...Daar pas ik ook voor hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje, maar dat 'verkleed als konijn allemaal idiote opdrachten doen en mensen lastig vallen, ondertussen straalbezopen worden en oneindig luidruchtig' << dáár heb ik een hekel aan
Ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lief ja? Ik vind het niet zo lief als iemand aangeeft dat dat voor haar niet hoeft
[..]
En dan koop je schoenen met hak? Ik kom dan meestal thuis met slippers of ander plat schoeisel![]()
Ja dat klopt en toen kon ik het ook al niet radenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij ligt net aan de ladert, maar na het douchen zal ik meatball ff proberen.
Die heb ik zelf ook al es moeten tekenen
Wij zijn destijds ook gewoon samen weg geweest met de vrienden en zussen + aanhang, dat vond ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef Bamba het volgende:
[..]. Handig
![]()
Ik zou veel liever gezellig met z'n allen wat gaan eten bijvoorbeeld. Een stripper hoeft van mij eeeeecccht niet hoor. Ik heb al aangegeven dat zo'n kroegentocht voor mij echt niet hoeft, maar ik had gewoon pech geloof ik
.
Nou ja, het is al lief dat ze überhaupt iets willen regelen voor me
Mijn vriend wil al helemaal geen vrijgellenfeest en is er van overtuigd dat hij er geen krijgtquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zijn destijds ook gewoon samen weg geweest met de vrienden en zussen + aanhang, dat vond ik dan wel weer leuk![]()
Dat apart weg, niet weten wat ze met de ander uitspoken en elkaar strontlam ergens weer moeten treffen wilden we beide niet.
Arme jongenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mijn vriend wil al helemaal geen vrijgellenfeest en is er van overtuigd dat hij er geen krijgt![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme jongen![]()
Ik dacht ook dat het ons bespaard zou blijven, maar op een vroege zondagochtend reden ze van verschillende kanten de straat binnen, er was geen ontkomen meer aan
Gatverjakkie; komt me dat ff slecht uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat er een virusje in woont; gewoon negeren
Ik ga slapen![]()
Vertel het eens!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:44 schreef komrad het volgende:
wat een dag weer
soms zou ik wat meer begrip wensen ipv retorisch eigen belang prediken...
Da's ook goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:51 schreef komrad het volgende:
dat kan/mag/wil ik niet, sorry
dus het blijft voor jullie bij inhoudsloos geklaag
dat lachen lukt zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's ook goed
Steek je neus buiten de deur, neem een teug frisse lucht, denk aan me & lach
Ik snap het helemaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:59 schreef komrad het volgende:
dat lachen lukt zeker
soms is het lastig als je werk vertrouwllijk is en dat je er met bijna niemand over mag praten en ook nog zo ingewikkeld is dat niet iedereen het begrijpt
klagen zonder reden blijft dan over
Samequote:
Jahquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:04 schreef Rewimo het volgende:
Mooi, daar ben je tenminste wijzer geworden nu. En fijn dat er ook vooruitgang in zital is het niet overal. Je spieren hebben natuurlijk een enorme klap gekregen al die tijd. Die moeten nodig weer aan het werk
Nou ja, in principe waren die strekpezen niet zo heel ergquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:10 schreef vamperotica het volgende:
Fijn dat er toch wst vooruitgang in zit Q![]()
Envoor de koffiebeker van Rewimo
Die zijn hartstikke moe nu natuurlijk. Dat moet je weer opbouwen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, in principe waren die strekpezen niet zo heel ergMaar goed, iig fijn dat die het weer een beetje aan het doen zijn. Al gaat daar nog wel veel werk in zitten om het zo te houden, want ze zitten nu alweer vast
Vervoer per rolstoel is toch niet altijd even handigquote:
Geen idee, ik mocht eigk nog niet naar de fysio. Maar ik vond het toch een goed idee dat lin ging kijken :pquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die zijn hartstikke moe nu natuurlijk. Dat moet je weer opbouwen.
Hoe vaak in de week heb je fysio?
Oh, daar heb ik nooit goed mee overweg gekund.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef Laysa het volgende:
Leuk skaten![]()
ik zou wel ouderwets rollerskates willen....je weet wel met 4 wieltjes en dan 2 aan 2. maar het is en te duur en ik heb de energie niet![]()
En fijn dat Puk zo goed gaat....Dapper meisje
Waren ze zich aan het vervelenquote:
Ze hebben altijd zo'n lol met een schoenendoosquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:57 schreef indaha het volgende:
Wat fijn dat Puk zich beter voelt en ook met May ging het beter las ik.![]()
Beterschap voor Christan![]()
Fijn dat de fysio een beetje vooruitgang bracht en vooral fijn dat je nu die brief van de fysio met haar bevindingen hebt , dat is toch een steuntje in de rug om je klachten bespreekbaar te maken,
[..]
Waren ze zich aan het vervelen
Ik weet niet hoeveel hij er van zou mogen krijgen... Ik geef mijn katten 1x in de maand een stukje of zo. Maar ik denk dat ik Poepie zoveel mogelijk te eten zou geven wat hij lekker vindt. Dus als hij elke dag koolvis wil, zou ik elke dag koolvis gevenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:04 schreef indaha het volgende:
Onze nierkat Poepie eet niet goed van dat speciale voer en ik ben bang dat hij teveel af gaat vallen dus ik heb hem gisteren koolvisfilet gegeven en dat ging er goed in.![]()
Mijn vraag is dus hoeveel ik hem daarvan mag geven of kan dat geen kwaad , ik heb nu zoiets van alles wat hij eet is meegenomen toch
Even snel: Christan heeft zijn hoofd gestoten op school tegen een paal, duizelig en misselijk, hij moet een nachtje in het ziekenhuis blijven. Wij gaan nu even eten (was erbij ingeschoten) en dan weer naar het ziekenhuis met wat spulletjes voor hem.quote:
Jeetje wat heftig zegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Even snel: Christan heeft zijn hoofd gestoten op school tegen een paal, duizelig en misselijk, hij moet een nachtje in het ziekenhuis blijven. Wij gaan nu even eten (was erbij ingeschoten) en dan weer naar het ziekenhuis met wat spulletjes voor hem.
Beterschap voor je jochiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Even snel: Christan heeft zijn hoofd gestoten op school tegen een paal, duizelig en misselijk, hij moet een nachtje in het ziekenhuis blijven. Wij gaan nu even eten (was erbij ingeschoten) en dan weer naar het ziekenhuis met wat spulletjes voor hem.
Thanksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze hebben altijd zo'n lol met een schoenendoos
[..]
Ik weet niet hoeveel hij er van zou mogen krijgen... Ik geef mijn katten 1x in de maand een stukje of zo. Maar ik denk dat ik Poepie zoveel mogelijk te eten zou geven wat hij lekker vindt. Dus als hij elke dag koolvis wil, zou ik elke dag koolvis geven
Houdt ie ook van gekookte kip? Dat mag je volgens mij gerust veel geven.
Inderdaad, beter het zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Ja, mogelijke hersenschudding dus ze nemen geen risico. Hij vond het absoluut niet leuk dat ie moest blijven maar ja, wat moet dat moet,
Ah ok. Alleen maar beterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Het is Duitsland hč, hier zijn ze wat voorzichtiger denk ik
Jammer ,maar thuiszorg is ook leuk en afwisselend denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:14 schreef Oognip het volgende:
Kraamzorg werkt niet met vakantiekrachten dus het wordt thuiszorg
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Jammer ,maar thuiszorg is ook leuk en afwisselend denk ik
Ah, dat verklaart waarom ik gewoon door mijn moeder werd opgehaald (ik was 9). Mijn moeder had naar de huisarts gebeld. Eén voordeel voor jou: jij bent niet degene die Christiaan iedere twee uur moet wekken (mijn moeder was na afloop vrij chagrijnigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Het is Duitsland hč, hier zijn ze wat voorzichtiger denk ik
Wat goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
prima, geen tot weinig honger, ze zijn niet heel vies, ik trek dit wel denk ik
Goed zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
prima, geen tot weinig honger, ze zijn niet heel vies, ik trek dit wel denk ik
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef Qwea het volgende:
Damn rewimoToch ff schrikken. Sterkte voor Christan.
http://www.gva.be/nieuws/(...)ource=home_multiline kijk nou
Ja dat lijkt mij ook, hoe gaat het bij jullie ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat goed
Beterschap voor Christan.
Indaha, ik zou niet moeilijk doen over een visje meer of minder hoor, als ie er lekker van eet
Ja gaat goed hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed zo
[..]wat lief
[..]
Ja dat lijkt mij ook, hoe gaat het bij jullie ?
Dank je wel, en alle anderen ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jemig Rewimo, wat naar voor Christiaan![]()
Een hersenschudding op school is niet leuk, maar wel makkelijk op te lopen helaas...
Ah, dat verklaart waarom ik gewoon door mijn moeder werd opgehaald (ik was 9). Mijn moeder had naar de huisarts gebeld. Eén voordeel voor jou: jij bent niet degene die Christiaan iedere twee uur moet wekken (mijn moeder was na afloop vrij chagrijnig). Maar inderdaad, het is zeker niet leuk om niet thuis te kunnen slapen. Laatst was ik ook blij dat ik me weer snel bij de groep kon voegen en niet in Trier hoefde te slapen.
Beterschap aan de jongen
Ja gaat best aardig hier, mijn man zijn schoenen zijn aangepast en dat loopt een stuk gemakkelijker en nu kan hij weer eens een beetje conditie opbouwen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoorRe is sinds deze week weer aan het werk
(2 uurtjes per dag).
Met jullie verder ook alles goed?
Gelukkig dat het mee lijkt te vallen , hopelijk morgen weer fijn naar huisquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je wel, en alle anderen ook
Hij had alweer praatjes, het lijkt allemaal wel mee te vallen. Nog wel een beetje duizelig, dus het is goed dat ie nog even "bewaakt" wordt.
Ja gelukkig regende het niet iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:04 schreef indaha het volgende:
Gelukkig was het fijn weer, was ze heel erg beledigd ?
Ik heb lekker oxycontin op. Dat dempt de pijn van mijn spieren toch redelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:07 schreef Qwea het volgende:
ooooooh![]()
![]()
Mijn pezen (peroneus en achilles) doen PIJN
Branden, steken, nooooh. Niet normaal
Alsof zij wist dat we weg zouden gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:07 schreef Rewimo het volgende:
Tja, moet ze zich maar melden voor jullie de deur uitgaan
Werkt voor geen moer. Had ik op koninginnen dag, en best wel wat drank. Kwam er dwars doorheenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb lekker oxycontin op. Dat dempt de pijn van mijn spieren toch redelijk.
Ze moeten je wel hebben zegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:07 schreef Qwea het volgende:
ooooooh![]()
![]()
Mijn pezen (peroneus en achilles) doen PIJN
Branden, steken, nooooh. Niet normaal
Fysio geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef indaha het volgende:
Ze moeten je wel hebben zeg, heb je iets bijzonders gedaan of kwam dat ineens op?
Die heeft niks met de pees gedaan. Gisteren was het er ook al ineens.quote:
Helemaal niks. Ja wat rewimo zegt, fysio, maar die heeft niks met die 2 pezen gedaan. Dus dat is het niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben zeg, heb je iets bijzonders gedaan of kwam dat ineens op?
Waarschijnlijk heeft ze al die tijd lekker liggen chillen op het balkon. Onderwijl lange neuzen trekkend naar haar collega's: "Ik buiten en jullie lekker niet!"quote:
Haha je zou zomaar gelijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze al die tijd lekker liggen chillen op het balkon. Onderwijl lange neuzen trekkend naar haar collega's: "Ik buiten en jullie lekker niet!"Tot jullie thuiskwamen en ze met veel misbaar
jullie hebben me
helemaal alleen
op het balkon
achtergelaten!
begon te mauwen
Ik ga dit maar maken. Ik hoef het enkel maar in de oven te doen? verder niks? Niks erbij ook?quote:Op zondag 29 april 2012 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm; ik doe:
3 eieren
100 ml cremefraiche
gesnipperde zalm
halve cherrytomaatjes
en dit door elkaar kloppen.
In een koekenpan 200 gram prei en kipreepjes ff aanbakken in wat olijfolie.
Dit ook weer door het mengsel scheppen, wat geraspte kaas erover en dan 35 minuten in de oven op 180 graden.
Heeeeeel koolhydraatarm en echt heul lekker en vullend.
Je kunt er eiks gewoon zelf doorgooien wat je lekker vindt; de basis is iedere keer 3 eieren met cremefraiche
Je moet de prei en kip dus even bakkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dit maar maken. Ik hoef het enkel maar in de oven te doen? verder niks? Niks erbij ook?
nee dat geloof ik best....gelukkig heef het jochie weer praatjes, maar jullie zullen vast erg geschrokken zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik was al moe toen ik opstond en dat is er niet beter op geworden in de loop van de dag
Heel veel sterkte nog! Ik hoorde het pas net van Laysa. Ik lees nooit terug dus ik had het gemist.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik geloof dat ie zelf nog het hardste schrok, toen hij hoorde dat hij moest blijven
Germquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik geloof dat ie zelf nog het hardste schrok, toen hij hoorde dat hij moest blijven
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:12 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het echt issie nog veel dikker dan op de foto. Ik pas bijna niet meer in mijn schoen
Eckte vent.quote:
Eet ze en foon zequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
![]()
Twee diensten achter elkaar gewerkt
Nu eten(pizza
)
Daarna nieuwe foon halen
Tot dáárna!![]()
Gevulde paprika's?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat voor pizza, greys (u ziet wel waar mijn liefhebberijen liggen, he?)
Wij eten de paprika's van gister, had er nog vier over (van de zeven, dus meer dan zat).
New York pizza met aan de ene kant Four Cheese en aan de andere kant New York (allerhande meuk door elkaar). En een lava cakeje waar de chocola gesmolten uit komt lopenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat voor pizza, greys (u ziet wel waar mijn liefhebberijen liggen, he?)
Wij eten de paprika's van gister, had er nog vier over (van de zeven, dus meer dan zat).
Hallo vrouwtjuh!!!quote:
Met android? Ja hea?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Xperia Pro
De enige momenteel met toetsenbord (tenminste de enige die echt heel fatsoenlijk uit de reviews!)
[ afbeelding ]
Kipblokjes, wokgroentes, in wraps.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:59 schreef Cat22 het volgende:
Asperges met een versch gekookt scharreleitje van de kipjes van mijn ouders.
Ui, wortel, knoflook, peterselie, rundergehakt, paprikapoeder, vegeta, een beker rijst en toen het afgekoeld was 2 eieren erbij (om de vulling een beetje te binden). 2,3 uur koken in een simpel tomatensausje (2 blikjes tomatenpuree, water en wat vegeta) Echt superlekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar het lijkt me heerlijk
Waar heb je ze mee gevuld?
Boeboequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo vrouwtjuh!!!
[ afbeelding ]
Isser nog wat te kanen in de keuken?
En Q is zijn bitch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Boeboe
Oude pooier, met zijn ketting over zijn borst.
Is bling, jwtz.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Boeboe
Oude pooier, met zijn ketting over zijn borst.
ik vind deze wel keischattig hoorquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ui, wortel, knoflook, peterselie, rundergehakt, paprikapoeder, vegeta, een beker rijst en toen het afgekoeld was 2 eieren erbij (om de vulling een beetje te binden). 2,3 uur koken in een simpel tomatensausje (2 blikjes tomatenpuree, water en wat vegeta) Echt superlekker
Klinkt goed, greys
Yes yes, 2.3.4 geloof ik (je kunt er dan in elk geval direct screenshots mee maken ook enzoquote:
Dakenikookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes yes, 2.3.4 geloof ik (je kunt er dan in elk geval direct screenshots mee maken ook enzo)
Het is abonnement, waarom is abbo dan het koosnaampje?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik werd gisteren op het werk gebeld door Hi, abbo loopt over een paar maanden af. Dus nu écht nadenken over welke mobiel en welk abbo ik wil. En in ieder geval geenKPN
meer.
Mwah, ik denk er gewoon even een paar dagen verplicht niet aan, ik heb het te druk om niet lekker in mijn vel te kunnen zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Hou die telefoon maar uit de buurt van biet greys zit je al weer beter in je vel?
Dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om sommige Draw Something creaties op FB te delen
Omdat!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is abonnement, waarom is abbo dan het koosnaampje?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, ik denk er gewoon even een paar dagen verplicht niet aan, ik heb het te druk om niet lekker in mijn vel te kunnen zitten![]()
![]()
Thanks for asking, maar komt ooit wel goed
nice, nice.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes yes, 2.3.4 geloof ik (je kunt er dan in elk geval direct screenshots mee maken ook enzo)
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Rewimo het volgende:
Het gaat geloof ik alweer een stuk beter met meneer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Rewimo het volgende:
Het gaat geloof ik alweer een stuk beter met meneer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh das geweldig jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om sommige Draw Something creaties op FB te delen
Ja, is denk ik toch wel een aardige klap geweest. Hij reageerde ook wat traag vanmorgen toen het gebeurd was. Dus ik ben blij dat ze hem een tijdje in de gaten houden. Maar hij voelde zich al een stuk beter en wilde wel weer naar huis.quote:
Is het ook. En dan met Turks broodquote:
Thuis is altijd beter dan in het ziekenhuis, maar je hebt gelijk...het is voor nu geruststellend dat hij daar isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, is denk ik toch wel een aardige klap geweest. Hij reageerde ook wat traag vanmorgen toen het gebeurd was. Dus ik ben blij dat ze hem een tijdje in de gaten houden. Maar hij voelde zich al een stuk beter en wilde wel weer naar huis.
Dat is een goed teken , morgenvroeg gauw naar huis met hemquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, is denk ik toch wel een aardige klap geweest. Hij reageerde ook wat traag vanmorgen toen het gebeurd was. Dus ik ben blij dat ze hem een tijdje in de gaten houden. Maar hij voelde zich al een stuk beter en wilde wel weer naar huis.
Ja, ik merkte al dat ik vanmiddag te veel had gedaan dus daarnet zijn we maar met de rolstoel het ziekenhuis in gegaan, i.p.v. lopend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Oei, Christan ziet inderdaad wat pips ja![]()
Fijn dat 'ie zich wel een stuk beter voelt!
Doe je wel een beetje rustig aan zelf, met je pootje?
alle winkels zijn dicht vanwege doden herdenking.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
Zo, dat PDA Shop lekker de *PIEPPPPPPPPPPPP* krijgt zeg
Ik gister speciaal gebeld of ik mijn bestelde foon vanavond wel kon halen...
Ja dat kon.
Zeker weten?
Ja.
Nog op de website gekeken voor ik weg ging "vanavond open tot 21.00 uur".
Aldaar: alle rolluiken dicht.
KutzooiSteek die foon maar ergens waar de zon niet schijnt.
Ik koop hem wel ergens anders. Ooit.
faalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
Ja dat kon.
Zeker weten?
Ja.
Het is meer het punt dat ze expliciet vermelden van welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
alle winkels zijn dicht vanwege doden herdenking.
Dat zal de reden wel zijn ja, verplichte sluitingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is bij wet bepaald dat alles dicht is...ik denk niet dat ze daar speciaal een vermelding voor maken hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is meer het punt dat ze expliciet vermelden van wel
Dan moeten ze niet zeggen dat ze WEL open zijn als ik daar speciaal voor bel...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sowee, daar zou ik ziek van zijn zegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
Ja dat kon.
Zeker weten?
Ja.
Huh, kocht je hem los dan? Of met abo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
Ja dat kon.
Zeker weten?
Ja.
Snel; op Nederland 1 de herhalingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:21 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het zo erg, ben helemaal dodenherdenking vergeten!Is me nog nooit gebeurd
Maar goed, make love not war enzulks
Wat ben je vergetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is anders
Nu ga ik vast gestraft worden omdat ik het ben vergeten he?![]()
Als je niet al toeterend door de straten het kampioenschap van Ajax hebt gevierd in die 2 minuten, zal dat best meevallenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is anders
Stil zijn bedoel je?quote:
Nee dat heb ik niet gedaan, ik was aan het stoeienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je niet al toeterend door de straten het kampioenschap van Ajax hebt gevierd in die 2 minuten, zal dat best meevallen
Ik doe dat wel altijd, behalve dit jaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stil zijn bedoel je?
Ooh, heb ik ook niet gedaan. Doe ik niet an.
Ocd weg ermeequote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik doe dat wel altijd, behalve dit jaar
Niet goed voor ocd
Ongetwijfeld. Zal jij hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:29 schreef Oognip het volgende:
Ja, dat had je toch zelf ook wel kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
En weg is het!
Had je dat niet eerder kunnen doen?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Zal jij hebben
Misschien kunnen we jou volgend jaar dan ook wel herdenken
Nee, ze mag dat alleen op 4 mei zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
En weg is het!
Had je dat niet eerder kunnen doen?
Nou zeg, jij hoeft niet hardop te zeggen wat ik denkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Zal jij hebben
Misschien kunnen we jou volgend jaar dan ook wel herdenken
Ik heb aan een half woord genoegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou zeg, jij hoeft niet hardop te zeggen wat ik denk
negeer het niet volledig want dan komt het straks dubbel zo hard. Al heb ik geen idee wat het is. Misschien is dit wel te negeren. Ik heb het er nu nl wel een beetje moeilijk mee hoe alles vorig jaar rond deze tijd ging.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, ik denk er gewoon even een paar dagen verplicht niet aan, ik heb het te druk om niet lekker in mijn vel te kunnen zitten![]()
![]()
Thanks for asking, maar komt ooit wel goed
Dat kan ik me voorstellen. Het was nogal wat wat je hebt meegemaakt rond deze tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
negeer het niet volledig want dan komt het straks dubbel zo hard. Al heb ik geen idee wat het is. Misschien is dit wel te negeren. Ik heb het er nu nl wel een beetje moeilijk mee hoe alles vorig jaar rond deze tijd ging.
Kijk dan nu dit:quote:
Over 10 weken om 15 uurquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eensch. Hoe laat moeten we er zijn?![]()
Dit was mijn laatste nacht thuis voor Ean kwam.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Het was nogal wat wat je hebt meegemaakt rond deze tijd.
Ja, dan komen de herinneringen weer terug. Het was ook niet niks allemaal. Gelukkig is het allemaal goedgekomen en heb je nu een prachtig meisjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit was mijn laatste nacht thuis voor Ean kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |