Jeetje wat heftig zegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Even snel: Christan heeft zijn hoofd gestoten op school tegen een paal, duizelig en misselijk, hij moet een nachtje in het ziekenhuis blijven. Wij gaan nu even eten (was erbij ingeschoten) en dan weer naar het ziekenhuis met wat spulletjes voor hem.
Beterschap voor je jochiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Even snel: Christan heeft zijn hoofd gestoten op school tegen een paal, duizelig en misselijk, hij moet een nachtje in het ziekenhuis blijven. Wij gaan nu even eten (was erbij ingeschoten) en dan weer naar het ziekenhuis met wat spulletjes voor hem.
Thanksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze hebben altijd zo'n lol met een schoenendoos
[..]
Ik weet niet hoeveel hij er van zou mogen krijgen... Ik geef mijn katten 1x in de maand een stukje of zo. Maar ik denk dat ik Poepie zoveel mogelijk te eten zou geven wat hij lekker vindt. Dus als hij elke dag koolvis wil, zou ik elke dag koolvis geven
Houdt ie ook van gekookte kip? Dat mag je volgens mij gerust veel geven.
Inderdaad, beter het zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Ja, mogelijke hersenschudding dus ze nemen geen risico. Hij vond het absoluut niet leuk dat ie moest blijven maar ja, wat moet dat moet,
Ah ok. Alleen maar beterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Het is Duitsland hè, hier zijn ze wat voorzichtiger denk ik
Jammer ,maar thuiszorg is ook leuk en afwisselend denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:14 schreef Oognip het volgende:
Kraamzorg werkt niet met vakantiekrachten dus het wordt thuiszorg
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Jammer ,maar thuiszorg is ook leuk en afwisselend denk ik
Ah, dat verklaart waarom ik gewoon door mijn moeder werd opgehaald (ik was 9). Mijn moeder had naar de huisarts gebeld. Eén voordeel voor jou: jij bent niet degene die Christiaan iedere twee uur moet wekken (mijn moeder was na afloop vrij chagrijnigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Het is Duitsland hè, hier zijn ze wat voorzichtiger denk ik
Wat goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
prima, geen tot weinig honger, ze zijn niet heel vies, ik trek dit wel denk ik
Goed zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
prima, geen tot weinig honger, ze zijn niet heel vies, ik trek dit wel denk ik
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef Qwea het volgende:
Damn rewimoToch ff schrikken. Sterkte voor Christan.
http://www.gva.be/nieuws/(...)ource=home_multiline kijk nou
Ja dat lijkt mij ook, hoe gaat het bij jullie ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat goed
Beterschap voor Christan.
Indaha, ik zou niet moeilijk doen over een visje meer of minder hoor, als ie er lekker van eet
Ja gaat goed hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed zo
[..]wat lief
[..]
Ja dat lijkt mij ook, hoe gaat het bij jullie ?
Dank je wel, en alle anderen ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jemig Rewimo, wat naar voor Christiaan![]()
Een hersenschudding op school is niet leuk, maar wel makkelijk op te lopen helaas...
Ah, dat verklaart waarom ik gewoon door mijn moeder werd opgehaald (ik was 9). Mijn moeder had naar de huisarts gebeld. Eén voordeel voor jou: jij bent niet degene die Christiaan iedere twee uur moet wekken (mijn moeder was na afloop vrij chagrijnig). Maar inderdaad, het is zeker niet leuk om niet thuis te kunnen slapen. Laatst was ik ook blij dat ik me weer snel bij de groep kon voegen en niet in Trier hoefde te slapen.
Beterschap aan de jongen
Ja gaat best aardig hier, mijn man zijn schoenen zijn aangepast en dat loopt een stuk gemakkelijker en nu kan hij weer eens een beetje conditie opbouwen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoorRe is sinds deze week weer aan het werk
(2 uurtjes per dag).
Met jullie verder ook alles goed?
Gelukkig dat het mee lijkt te vallen , hopelijk morgen weer fijn naar huisquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je wel, en alle anderen ook
Hij had alweer praatjes, het lijkt allemaal wel mee te vallen. Nog wel een beetje duizelig, dus het is goed dat ie nog even "bewaakt" wordt.
Ja gelukkig regende het niet iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:04 schreef indaha het volgende:
Gelukkig was het fijn weer, was ze heel erg beledigd ?
Ik heb lekker oxycontin op. Dat dempt de pijn van mijn spieren toch redelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:07 schreef Qwea het volgende:
ooooooh![]()
![]()
Mijn pezen (peroneus en achilles) doen PIJN
Branden, steken, nooooh. Niet normaal
Alsof zij wist dat we weg zouden gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:07 schreef Rewimo het volgende:
Tja, moet ze zich maar melden voor jullie de deur uitgaan
Werkt voor geen moer. Had ik op koninginnen dag, en best wel wat drank. Kwam er dwars doorheenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb lekker oxycontin op. Dat dempt de pijn van mijn spieren toch redelijk.
Ze moeten je wel hebben zegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:07 schreef Qwea het volgende:
ooooooh![]()
![]()
Mijn pezen (peroneus en achilles) doen PIJN
Branden, steken, nooooh. Niet normaal
Fysio geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef indaha het volgende:
Ze moeten je wel hebben zeg, heb je iets bijzonders gedaan of kwam dat ineens op?
Die heeft niks met de pees gedaan. Gisteren was het er ook al ineens.quote:
Helemaal niks. Ja wat rewimo zegt, fysio, maar die heeft niks met die 2 pezen gedaan. Dus dat is het niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben zeg, heb je iets bijzonders gedaan of kwam dat ineens op?
Waarschijnlijk heeft ze al die tijd lekker liggen chillen op het balkon. Onderwijl lange neuzen trekkend naar haar collega's: "Ik buiten en jullie lekker niet!"quote:
Haha je zou zomaar gelijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze al die tijd lekker liggen chillen op het balkon. Onderwijl lange neuzen trekkend naar haar collega's: "Ik buiten en jullie lekker niet!"Tot jullie thuiskwamen en ze met veel misbaar
jullie hebben me
helemaal alleen
op het balkon
achtergelaten!
begon te mauwen
Ik ga dit maar maken. Ik hoef het enkel maar in de oven te doen? verder niks? Niks erbij ook?quote:Op zondag 29 april 2012 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm; ik doe:
3 eieren
100 ml cremefraiche
gesnipperde zalm
halve cherrytomaatjes
en dit door elkaar kloppen.
In een koekenpan 200 gram prei en kipreepjes ff aanbakken in wat olijfolie.
Dit ook weer door het mengsel scheppen, wat geraspte kaas erover en dan 35 minuten in de oven op 180 graden.
Heeeeeel koolhydraatarm en echt heul lekker en vullend.
Je kunt er eiks gewoon zelf doorgooien wat je lekker vindt; de basis is iedere keer 3 eieren met cremefraiche
Je moet de prei en kip dus even bakkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dit maar maken. Ik hoef het enkel maar in de oven te doen? verder niks? Niks erbij ook?
nee dat geloof ik best....gelukkig heef het jochie weer praatjes, maar jullie zullen vast erg geschrokken zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik was al moe toen ik opstond en dat is er niet beter op geworden in de loop van de dag
Heel veel sterkte nog! Ik hoorde het pas net van Laysa. Ik lees nooit terug dus ik had het gemist.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik geloof dat ie zelf nog het hardste schrok, toen hij hoorde dat hij moest blijven
Germquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik geloof dat ie zelf nog het hardste schrok, toen hij hoorde dat hij moest blijven
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:12 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het echt issie nog veel dikker dan op de foto. Ik pas bijna niet meer in mijn schoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |