Ik heb lekker oxycontin op. Dat dempt de pijn van mijn spieren toch redelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:07 schreef Qwea het volgende:
ooooooh![]()
![]()
Mijn pezen (peroneus en achilles) doen PIJN
Branden, steken, nooooh. Niet normaal
Alsof zij wist dat we weg zouden gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:07 schreef Rewimo het volgende:
Tja, moet ze zich maar melden voor jullie de deur uitgaan
Werkt voor geen moer. Had ik op koninginnen dag, en best wel wat drank. Kwam er dwars doorheenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb lekker oxycontin op. Dat dempt de pijn van mijn spieren toch redelijk.
Ze moeten je wel hebben zegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:07 schreef Qwea het volgende:
ooooooh![]()
![]()
Mijn pezen (peroneus en achilles) doen PIJN
Branden, steken, nooooh. Niet normaal
Fysio geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef indaha het volgende:
Ze moeten je wel hebben zeg, heb je iets bijzonders gedaan of kwam dat ineens op?
Die heeft niks met de pees gedaan. Gisteren was het er ook al ineens.quote:
Helemaal niks. Ja wat rewimo zegt, fysio, maar die heeft niks met die 2 pezen gedaan. Dus dat is het niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben zeg, heb je iets bijzonders gedaan of kwam dat ineens op?
Waarschijnlijk heeft ze al die tijd lekker liggen chillen op het balkon. Onderwijl lange neuzen trekkend naar haar collega's: "Ik buiten en jullie lekker niet!"quote:
Haha je zou zomaar gelijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze al die tijd lekker liggen chillen op het balkon. Onderwijl lange neuzen trekkend naar haar collega's: "Ik buiten en jullie lekker niet!"Tot jullie thuiskwamen en ze met veel misbaar
jullie hebben me
helemaal alleen
op het balkon
achtergelaten!
begon te mauwen
Ik ga dit maar maken. Ik hoef het enkel maar in de oven te doen? verder niks? Niks erbij ook?quote:Op zondag 29 april 2012 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm; ik doe:
3 eieren
100 ml cremefraiche
gesnipperde zalm
halve cherrytomaatjes
en dit door elkaar kloppen.
In een koekenpan 200 gram prei en kipreepjes ff aanbakken in wat olijfolie.
Dit ook weer door het mengsel scheppen, wat geraspte kaas erover en dan 35 minuten in de oven op 180 graden.
Heeeeeel koolhydraatarm en echt heul lekker en vullend.
Je kunt er eiks gewoon zelf doorgooien wat je lekker vindt; de basis is iedere keer 3 eieren met cremefraiche
Je moet de prei en kip dus even bakkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dit maar maken. Ik hoef het enkel maar in de oven te doen? verder niks? Niks erbij ook?
nee dat geloof ik best....gelukkig heef het jochie weer praatjes, maar jullie zullen vast erg geschrokken zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik was al moe toen ik opstond en dat is er niet beter op geworden in de loop van de dag
Heel veel sterkte nog! Ik hoorde het pas net van Laysa. Ik lees nooit terug dus ik had het gemist.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik geloof dat ie zelf nog het hardste schrok, toen hij hoorde dat hij moest blijven
Germquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik geloof dat ie zelf nog het hardste schrok, toen hij hoorde dat hij moest blijven
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:12 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het echt issie nog veel dikker dan op de foto. Ik pas bijna niet meer in mijn schoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |