Samequote:
Jahquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:04 schreef Rewimo het volgende:
Mooi, daar ben je tenminste wijzer geworden nu. En fijn dat er ook vooruitgang in zital is het niet overal. Je spieren hebben natuurlijk een enorme klap gekregen al die tijd. Die moeten nodig weer aan het werk
Nou ja, in principe waren die strekpezen niet zo heel ergquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:10 schreef vamperotica het volgende:
Fijn dat er toch wst vooruitgang in zit Q![]()
Envoor de koffiebeker van Rewimo
Die zijn hartstikke moe nu natuurlijk. Dat moet je weer opbouwen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, in principe waren die strekpezen niet zo heel ergMaar goed, iig fijn dat die het weer een beetje aan het doen zijn. Al gaat daar nog wel veel werk in zitten om het zo te houden, want ze zitten nu alweer vast
Vervoer per rolstoel is toch niet altijd even handigquote:
Geen idee, ik mocht eigk nog niet naar de fysio. Maar ik vond het toch een goed idee dat lin ging kijken :pquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die zijn hartstikke moe nu natuurlijk. Dat moet je weer opbouwen.
Hoe vaak in de week heb je fysio?
Oh, daar heb ik nooit goed mee overweg gekund.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef Laysa het volgende:
Leuk skaten![]()
ik zou wel ouderwets rollerskates willen....je weet wel met 4 wieltjes en dan 2 aan 2. maar het is en te duur en ik heb de energie niet![]()
En fijn dat Puk zo goed gaat....Dapper meisje
Waren ze zich aan het vervelenquote:
Ze hebben altijd zo'n lol met een schoenendoosquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:57 schreef indaha het volgende:
Wat fijn dat Puk zich beter voelt en ook met May ging het beter las ik.![]()
Beterschap voor Christan![]()
Fijn dat de fysio een beetje vooruitgang bracht en vooral fijn dat je nu die brief van de fysio met haar bevindingen hebt , dat is toch een steuntje in de rug om je klachten bespreekbaar te maken,
[..]
Waren ze zich aan het vervelen
Ik weet niet hoeveel hij er van zou mogen krijgen... Ik geef mijn katten 1x in de maand een stukje of zo. Maar ik denk dat ik Poepie zoveel mogelijk te eten zou geven wat hij lekker vindt. Dus als hij elke dag koolvis wil, zou ik elke dag koolvis gevenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:04 schreef indaha het volgende:
Onze nierkat Poepie eet niet goed van dat speciale voer en ik ben bang dat hij teveel af gaat vallen dus ik heb hem gisteren koolvisfilet gegeven en dat ging er goed in.![]()
Mijn vraag is dus hoeveel ik hem daarvan mag geven of kan dat geen kwaad , ik heb nu zoiets van alles wat hij eet is meegenomen toch
Even snel: Christan heeft zijn hoofd gestoten op school tegen een paal, duizelig en misselijk, hij moet een nachtje in het ziekenhuis blijven. Wij gaan nu even eten (was erbij ingeschoten) en dan weer naar het ziekenhuis met wat spulletjes voor hem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |