abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:51:00 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111117939
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 07:46 schreef Rewimo het volgende:
Ook mogguh :O

Ook weer zó heerlijk geslapen :')
Same :X

Kom net bij fysio vandaan :D Mijn voet kan iig weer redelijk in plantairflexie _O_ Die spieren waren helemaal dood praktisch. 5 maanden niks gedaan. Wat sneek had verneukt en niet voor elkaar kreeg om te fixen (extensor digitorum longus had ze vocaal onderbroken :') ) heeft de SMK deels gefixt (geen hevige tintelingen meer en de pees vrijleggen) en heeft de fysio in 35 min praktisch verholpen :D

Keerzijde : We kwamen erachter dat het idd de achilles is die lekker met de peroneus mee doet. Enkel was volgens haar ook nog steeds flink dik en iets warmer (past natuurlijk prima bij de tendosynovitis).

Ze mailt me iig een brief voor de SMK die ik mee kan nemen, met haar bevindingen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 mei 2012 @ 09:04:00 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_111118153
Mooi, daar ben je tenminste wijzer geworden nu. En fijn dat er ook vooruitgang in zit ^O^ al is het niet overal. Je spieren hebben natuurlijk een enorme klap gekregen al die tijd. Die moeten nodig weer aan het werk ~O>
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_111118159
Goedemorgen ik werd om 04:00 gewekt tot 05:00 en nu slaapt alles nog.

@ing mocht je teruglezen het allergiemiddel heet atopica en is dat echt zo duur?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:07:45 #129
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111118204
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:04 schreef Rewimo het volgende:
Mooi, daar ben je tenminste wijzer geworden nu. En fijn dat er ook vooruitgang in zit ^O^ al is het niet overal. Je spieren hebben natuurlijk een enorme klap gekregen al die tijd. Die moeten nodig weer aan het werk ~O>
Jah :Y

Enige wat we beiden dus niet snapten, is dat er in het OK verslag stond dat ze in een glazig uitziend weefsel kwam, wat de tibialis bleek te zijn.

De Tibialis hoort niet glazig volgens de fysio enzo. Dus dat moest ik ff gaan vragen.
pi_111118236
Fijn dat er toch wst vooruitgang in zit Q *O*

En -O- voor de koffiebeker van Rewimo
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:12:03 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111118270
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:10 schreef vamperotica het volgende:
Fijn dat er toch wst vooruitgang in zit Q *O*

Nou ja, in principe waren die strekpezen niet zo heel erg :P Maar goed, iig fijn dat die het weer een beetje aan het doen zijn. Al gaat daar nog wel veel werk in zitten om het zo te houden, want ze zitten nu alweer vast :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:13:58 #132
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_111118308
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou ja, in principe waren die strekpezen niet zo heel erg :P Maar goed, iig fijn dat die het weer een beetje aan het doen zijn. Al gaat daar nog wel veel werk in zitten om het zo te houden, want ze zitten nu alweer vast :')
Die zijn hartstikke moe nu natuurlijk. Dat moet je weer opbouwen.

Hoe vaak in de week heb je fysio?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 mei 2012 @ 09:29:04 #133
13151 crew  Rewimo
pi_111118614
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:10 schreef vamperotica het volgende:
Vervoer per rolstoel is toch niet altijd even handig :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 mei 2012 @ 09:58:08 #134
13151 crew  Rewimo
pi_111119299
Telefoon van school: kind heeft een ongelukje gehad (koppen tegen elkaar blijkbaar) en is duizelig en heeft pijn aan z'n oor. qltel is hem ophalen :{
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 mei 2012 @ 10:07:12 #135
13151 crew  Rewimo
pi_111119544
Hm, we moeten met hem naar de huisarts.
pi_111119742
Bah dat is naar voor Christan :{ toch wel een fijn idee om even naar de huisarts te gaan denk ik.
pi_111120067
Beterschap voor Christan hopelijk valt de schade mee.

Iemand is hier vakkundig de blokkendoos aan het uitpakken.
pi_111120512
Het heeft hier gesneeuwd :o
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:40:32 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111120514
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:13 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Die zijn hartstikke moe nu natuurlijk. Dat moet je weer opbouwen.

Hoe vaak in de week heb je fysio?
Geen idee, ik mocht eigk nog niet naar de fysio. Maar ik vond het toch een goed idee dat lin ging kijken :p

Zal wel 2 tot 3x weer zijn.

Jezus fuck man, mijn achilles en peroneus doen pijnnnnnn
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:41:05 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111120531
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:07 schreef Rewimo het volgende:
Hoop dat het meevalt
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2012 @ 10:52:52 #141
43556 miss_dynastie
pi_111120886
quote:
Oei! Hopelijk valt het mee!
pi_111120917
Sterkte Rewimo, ik hoop ook dat het meevalt
pi_111120960
@Rewimo: Succes! Hopelijk valt het mee.

@Bamba: Kun je niet aangeven dat je op zuipfeestjes e.d. niet zit te wachten? En als dat wel het plan is, dat je er vriendelijk maar duidelijk voor bedankt?
(Vrijgezellenfeestjes zouden voor mij geloof ik niks zijn, ik wil zelf de touwtjes in handen hebben.)

En Puk loopt weer te schooien bij de koelkast O+ En dat is nog best een flink hupsen vanaf haar kleedje/kussens. Het pootje strekt ze al veel meer, en ze tikt ook steeds voorzichtig de grond aan. :) (Hoewel je nog wel duidelijk ziet dat ze haar gewicht erg naar haar achterhand verplaatst.) En het speciale a/d voer blieft ze niet meer :{w Whiskas is veeul lekkerder.... :? (Daar denkt Black wel anders over...)

En ik heb gisteren nog nieuwe skates gekocht. 8-)
Meneer de verkoper wilde me nog wel skates van 200 euro aansmeren, want die hadden grotere wielen en die ik wilde waren echt voor beginners :{w (dat waren namelijk 'normale' wielen'......daar kom ik nu ook gewoon goed mee op weg hoor, en het is nog makkelijker met bochtjes maken ook...maar goed...afijn....)
Ik kwam voor skates die normaal 120 euro kosten, (gewoon prima dingen, Rollerblades, dus geen baggermerk oid) en nu met een speciale actie afgeprijsd waren naar 48 euro. (met bon en klantenpas, anders 60 euro). Dan kom ik toch niet voor superdeluxe mega profi- skates van zo'n 140 euro meer.. :|W (zoveel skate ik ook weer niet....)
pi_111121097
Leuk skaten :Y
ik zou wel ouderwets rollerskates willen....je weet wel met 4 wieltjes en dan 2 aan 2. maar het is en te duur en ik heb de energie niet :')
En fijn dat Puk zo goed gaat....Dapper meisje O+
pi_111121359
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef Laysa het volgende:
Leuk skaten :Y
ik zou wel ouderwets rollerskates willen....je weet wel met 4 wieltjes en dan 2 aan 2. maar het is en te duur en ik heb de energie niet :')
En fijn dat Puk zo goed gaat....Dapper meisje O+
Oh, daar heb ik nooit goed mee overweg gekund. :@ Ik heb ze wel gehad als klein meisje, echte Mini Mouse rolschaatsen O+

En ik ben zo blij met Puk. Het is altijd mijn meisje geweest hoor, altijd dikke maatjes, maar pas als je het (bijna) kwijt bent, merk je hoeveel je van iets - of in dit geval iemand - houdt O+
(Ik heb zelfs een nacht op de bank geslapen, gewoon om bij haar te kunnen zijn. Ik denk dat het de eerste keer in mijn leven is dat ik dat thuis gedaan heb...)
pi_111123094
Wat fijn dat Puk zich beter voelt en ook met May ging het beter las ik. *O*
Beterschap voor Christan :*
Fijn dat de fysio een beetje vooruitgang bracht en vooral fijn dat je nu die brief van de fysio met haar bevindingen hebt , dat is toch een steuntje in de rug om je klachten bespreekbaar te maken,

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef Oognip het volgende:
Het heeft hier gesneeuwd :o
[ afbeelding ]
Waren ze zich aan het vervelen :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_111123293
Onze nierkat Poepie eet niet goed van dat speciale voer en ik ben bang dat hij teveel af gaat vallen dus ik heb hem gisteren koolvisfilet gegeven en dat ging er goed in. :Y)
Mijn vraag is dus hoeveel ik hem daarvan mag geven of kan dat geen kwaad , ik heb nu zoiets van alles wat hij eet is meegenomen toch O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:20:51 #148
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111123810
quote:
Auw! Hersenschudding?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_111124588
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:57 schreef indaha het volgende:
Wat fijn dat Puk zich beter voelt en ook met May ging het beter las ik. *O*
Beterschap voor Christan :*
Fijn dat de fysio een beetje vooruitgang bracht en vooral fijn dat je nu die brief van de fysio met haar bevindingen hebt , dat is toch een steuntje in de rug om je klachten bespreekbaar te maken,

[..]

Waren ze zich aan het vervelen :P
Ze hebben altijd zo'n lol met een schoenendoos _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:04 schreef indaha het volgende:
Onze nierkat Poepie eet niet goed van dat speciale voer en ik ben bang dat hij teveel af gaat vallen dus ik heb hem gisteren koolvisfilet gegeven en dat ging er goed in. :Y)
Mijn vraag is dus hoeveel ik hem daarvan mag geven of kan dat geen kwaad , ik heb nu zoiets van alles wat hij eet is meegenomen toch O+
Ik weet niet hoeveel hij er van zou mogen krijgen... Ik geef mijn katten 1x in de maand een stukje of zo. Maar ik denk dat ik Poepie zoveel mogelijk te eten zou geven wat hij lekker vindt. Dus als hij elke dag koolvis wil, zou ik elke dag koolvis geven O+
Houdt ie ook van gekookte kip? Dat mag je volgens mij gerust veel geven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 mei 2012 @ 13:01:13 #150
13151 crew  Rewimo
pi_111125202
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:20 schreef ElisaB het volgende:
Auw! Hersenschudding?
Even snel: Christan heeft zijn hoofd gestoten op school tegen een paal, duizelig en misselijk, hij moet een nachtje in het ziekenhuis blijven. Wij gaan nu even eten (was erbij ingeschoten) en dan weer naar het ziekenhuis met wat spulletjes voor hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')