Is het ook. En dan met Turks broodquote:
Thuis is altijd beter dan in het ziekenhuis, maar je hebt gelijk...het is voor nu geruststellend dat hij daar isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, is denk ik toch wel een aardige klap geweest. Hij reageerde ook wat traag vanmorgen toen het gebeurd was. Dus ik ben blij dat ze hem een tijdje in de gaten houden. Maar hij voelde zich al een stuk beter en wilde wel weer naar huis.
Dat is een goed teken , morgenvroeg gauw naar huis met hemquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, is denk ik toch wel een aardige klap geweest. Hij reageerde ook wat traag vanmorgen toen het gebeurd was. Dus ik ben blij dat ze hem een tijdje in de gaten houden. Maar hij voelde zich al een stuk beter en wilde wel weer naar huis.
Ja, ik merkte al dat ik vanmiddag te veel had gedaan dus daarnet zijn we maar met de rolstoel het ziekenhuis in gegaan, i.p.v. lopend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Oei, Christan ziet inderdaad wat pips ja![]()
Fijn dat 'ie zich wel een stuk beter voelt!
Doe je wel een beetje rustig aan zelf, met je pootje?
alle winkels zijn dicht vanwege doden herdenking.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
Zo, dat PDA Shop lekker de *PIEPPPPPPPPPPPP* krijgt zeg
Ik gister speciaal gebeld of ik mijn bestelde foon vanavond wel kon halen...
Ja dat kon.
Zeker weten?
Ja.
Nog op de website gekeken voor ik weg ging "vanavond open tot 21.00 uur".
Aldaar: alle rolluiken dicht.
KutzooiSteek die foon maar ergens waar de zon niet schijnt.
Ik koop hem wel ergens anders. Ooit.
faalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
Ja dat kon.
Zeker weten?
Ja.
Het is meer het punt dat ze expliciet vermelden van welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
alle winkels zijn dicht vanwege doden herdenking.
Dat zal de reden wel zijn ja, verplichte sluitingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is bij wet bepaald dat alles dicht is...ik denk niet dat ze daar speciaal een vermelding voor maken hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is meer het punt dat ze expliciet vermelden van wel
Dan moeten ze niet zeggen dat ze WEL open zijn als ik daar speciaal voor bel...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sowee, daar zou ik ziek van zijn zegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
Ja dat kon.
Zeker weten?
Ja.
Huh, kocht je hem los dan? Of met abo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
Ja dat kon.
Zeker weten?
Ja.
Snel; op Nederland 1 de herhalingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:21 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het zo erg, ben helemaal dodenherdenking vergeten!Is me nog nooit gebeurd
Maar goed, make love not war enzulks
Wat ben je vergetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is anders
Nu ga ik vast gestraft worden omdat ik het ben vergeten he?![]()
Als je niet al toeterend door de straten het kampioenschap van Ajax hebt gevierd in die 2 minuten, zal dat best meevallenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is anders
Stil zijn bedoel je?quote:
Nee dat heb ik niet gedaan, ik was aan het stoeienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je niet al toeterend door de straten het kampioenschap van Ajax hebt gevierd in die 2 minuten, zal dat best meevallen
Ik doe dat wel altijd, behalve dit jaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stil zijn bedoel je?
Ooh, heb ik ook niet gedaan. Doe ik niet an.
Ocd weg ermeequote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik doe dat wel altijd, behalve dit jaar
Niet goed voor ocd
Ongetwijfeld. Zal jij hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:29 schreef Oognip het volgende:
Ja, dat had je toch zelf ook wel kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
En weg is het!
Had je dat niet eerder kunnen doen?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Zal jij hebben
Misschien kunnen we jou volgend jaar dan ook wel herdenken
Nee, ze mag dat alleen op 4 mei zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
En weg is het!
Had je dat niet eerder kunnen doen?
Nou zeg, jij hoeft niet hardop te zeggen wat ik denkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Zal jij hebben
Misschien kunnen we jou volgend jaar dan ook wel herdenken
Ik heb aan een half woord genoegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou zeg, jij hoeft niet hardop te zeggen wat ik denk
negeer het niet volledig want dan komt het straks dubbel zo hard. Al heb ik geen idee wat het is. Misschien is dit wel te negeren. Ik heb het er nu nl wel een beetje moeilijk mee hoe alles vorig jaar rond deze tijd ging.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, ik denk er gewoon even een paar dagen verplicht niet aan, ik heb het te druk om niet lekker in mijn vel te kunnen zitten![]()
![]()
Thanks for asking, maar komt ooit wel goed
Dat kan ik me voorstellen. Het was nogal wat wat je hebt meegemaakt rond deze tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
negeer het niet volledig want dan komt het straks dubbel zo hard. Al heb ik geen idee wat het is. Misschien is dit wel te negeren. Ik heb het er nu nl wel een beetje moeilijk mee hoe alles vorig jaar rond deze tijd ging.
Kijk dan nu dit:quote:
Over 10 weken om 15 uurquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eensch. Hoe laat moeten we er zijn?![]()
Dit was mijn laatste nacht thuis voor Ean kwam.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Het was nogal wat wat je hebt meegemaakt rond deze tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |