Eckte vent.quote:
Eet ze en foon zequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
![]()
Twee diensten achter elkaar gewerkt
Nu eten(pizza
)
Daarna nieuwe foon halen
Tot dáárna!![]()
Gevulde paprika's?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat voor pizza, greys (u ziet wel waar mijn liefhebberijen liggen, he?)
Wij eten de paprika's van gister, had er nog vier over (van de zeven, dus meer dan zat).
New York pizza met aan de ene kant Four Cheese en aan de andere kant New York (allerhande meuk door elkaar). En een lava cakeje waar de chocola gesmolten uit komt lopenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat voor pizza, greys (u ziet wel waar mijn liefhebberijen liggen, he?)
Wij eten de paprika's van gister, had er nog vier over (van de zeven, dus meer dan zat).
Hallo vrouwtjuh!!!quote:
Met android? Ja hea?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Xperia Pro
De enige momenteel met toetsenbord (tenminste de enige die echt heel fatsoenlijk uit de reviews!)
[ afbeelding ]
Kipblokjes, wokgroentes, in wraps.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:59 schreef Cat22 het volgende:
Asperges met een versch gekookt scharreleitje van de kipjes van mijn ouders.
Ui, wortel, knoflook, peterselie, rundergehakt, paprikapoeder, vegeta, een beker rijst en toen het afgekoeld was 2 eieren erbij (om de vulling een beetje te binden). 2,3 uur koken in een simpel tomatensausje (2 blikjes tomatenpuree, water en wat vegeta) Echt superlekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar het lijkt me heerlijk
Waar heb je ze mee gevuld?
Boeboequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo vrouwtjuh!!!
[ afbeelding ]
Isser nog wat te kanen in de keuken?
En Q is zijn bitch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Boeboe
Oude pooier, met zijn ketting over zijn borst.
Is bling, jwtz.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Boeboe
Oude pooier, met zijn ketting over zijn borst.
ik vind deze wel keischattig hoorquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ui, wortel, knoflook, peterselie, rundergehakt, paprikapoeder, vegeta, een beker rijst en toen het afgekoeld was 2 eieren erbij (om de vulling een beetje te binden). 2,3 uur koken in een simpel tomatensausje (2 blikjes tomatenpuree, water en wat vegeta) Echt superlekker
Klinkt goed, greys
Yes yes, 2.3.4 geloof ik (je kunt er dan in elk geval direct screenshots mee maken ook enzoquote:
Dakenikookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes yes, 2.3.4 geloof ik (je kunt er dan in elk geval direct screenshots mee maken ook enzo)
Het is abonnement, waarom is abbo dan het koosnaampje?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik werd gisteren op het werk gebeld door Hi, abbo loopt over een paar maanden af. Dus nu écht nadenken over welke mobiel en welk abbo ik wil. En in ieder geval geenKPN
meer.
Mwah, ik denk er gewoon even een paar dagen verplicht niet aan, ik heb het te druk om niet lekker in mijn vel te kunnen zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Hou die telefoon maar uit de buurt van biet greys zit je al weer beter in je vel?
Dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om sommige Draw Something creaties op FB te delen
Omdat!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is abonnement, waarom is abbo dan het koosnaampje?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, ik denk er gewoon even een paar dagen verplicht niet aan, ik heb het te druk om niet lekker in mijn vel te kunnen zitten![]()
![]()
Thanks for asking, maar komt ooit wel goed
nice, nice.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes yes, 2.3.4 geloof ik (je kunt er dan in elk geval direct screenshots mee maken ook enzo)
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Rewimo het volgende:
Het gaat geloof ik alweer een stuk beter met meneer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Rewimo het volgende:
Het gaat geloof ik alweer een stuk beter met meneer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh das geweldig jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om sommige Draw Something creaties op FB te delen
Ja, is denk ik toch wel een aardige klap geweest. Hij reageerde ook wat traag vanmorgen toen het gebeurd was. Dus ik ben blij dat ze hem een tijdje in de gaten houden. Maar hij voelde zich al een stuk beter en wilde wel weer naar huis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |