hoeveel letters en welke letters?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Oognipster.....wat heb je in godsnaam weer voor me getekend?
Een pinda met vlekjes? De aarde als sahara?
8 lettersquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoeveel letters en welke letters?
sand?
Maar dat kan een bug zijn hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, Nipster had mijn tekening gepassed; een vrachtauto met grooooote letters SRV erop.
Had ze eyelid van gemaakt![]()
Het was milkman
welke letters heb je?quote:
Vreselijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:04 schreef Bamba het volgende:
Halp, ik moet een lijstje met namen inleveren van wie ik op m'n vrijgenzellenfeest wil hebben
Ik wil eigenlijk helemaal geen vrijgezellenfeest
greys, tombo, ingetje, elisab, muis, gb, cat...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:04 schreef Bamba het volgende:
Halp, ik moet een lijstje met namen inleveren van wie ik op m'n vrijgenzellenfeest wil hebben
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
greys, tombo, ingetje, elisab, muis, gb, cat...
eitje
Ik heb destijds gezegd dat als ze zoiets zouden dan, ik direct op zou stappen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]Van mij mag het
Mijn schoonfamilie is van het principe: op een vrijgezellenfeest moet je zuipen, kroegentocht doen incl. stripper...En dat is echt niks voor mij. Ik vind het gewoon zonde van mensen hun geld
Eyelidquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, Nipster had mijn tekening gepassed; een vrachtauto met grooooote letters SRV erop.
Had ze eyelid van gemaakt![]()
Het was milkman
Ik zou het niet meer wetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Oognipster.....wat heb je in godsnaam weer voor me getekend?
Een pinda met vlekjes? De aarde als sahara?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb destijds gezegd dat als ze zoiets zouden dan, ik direct op zou stappen.
Dus wij gingen waterskieen, kanovaren en daarna BBQen.
En had ik al verteld dat ik schijtsbenauwd ben voor natuurwater?
Mooi, leeg lijstje inleveren; opgelostquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:04 schreef Bamba het volgende:
Trots op jequote:
Maar die duurt geen 30 jaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, maar mogelijk loop ik wel aan tegen een langstudeerdersboete a 300 euro per maand meer.
Au! Ik hoop niet met je meequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik hoop op een kabinet dat in ieder geval uit GroenLinks en D66 bestaat. Beide zijn het hervormingsgezinde sociaalliberale partijen met oog voor de toekomst en met veel aandacht voor de EU.
Op zich haat ik ze niet, maar dan wil ik wel iets wat bij mij pastquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi, leeg lijstje inleveren; opgelost
Ik haat ze ook
Lief ja? Ik vind het niet zo lief als iemand aangeeft dat dat voor haar niet hoeftquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef Bamba het volgende:
[..]. Handig
![]()
Ik zou veel liever gezellig met z'n allen wat gaan eten bijvoorbeeld. Een stripper hoeft van mij eeeeecccht niet hoor. Ik heb al aangegeven dat zo'n kroegentocht voor mij echt niet hoeft, maar ik had gewoon pech geloof ik
.
Nou ja, het is al lief dat ze überhaupt iets willen regelen voor me
En dan koop je schoenen met hak? Ik kom dan meestal thuis met slippers of ander plat schoeiselquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik liep zo kut dat ik graag nieuwe schoenen wildeEn dat is gelukt
En MM en ik vonden allebei dezelfde schoenen zo leuk dus die hebben we allebei gekocht
Ik overdrijf een beetje, maar dat 'verkleed als konijn allemaal idiote opdrachten doen en mensen lastig vallen, ondertussen straalbezopen worden en oneindig luidruchtig' << dáár heb ik een hekel aanquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:20 schreef Bamba het volgende:
Op zich haat ik ze niet, maar dan wil ik wel iets wat bij mij past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |