Misschien denken ze nog steeds dat ze me een plezier doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lief ja? Ik vind het niet zo lief als iemand aangeeft dat dat voor haar niet hoeft
Oh nee idd...Daar pas ik ook voor hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje, maar dat 'verkleed als konijn allemaal idiote opdrachten doen en mensen lastig vallen, ondertussen straalbezopen worden en oneindig luidruchtig' << dáár heb ik een hekel aan
Ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lief ja? Ik vind het niet zo lief als iemand aangeeft dat dat voor haar niet hoeft
[..]
En dan koop je schoenen met hak? Ik kom dan meestal thuis met slippers of ander plat schoeisel![]()
Ja dat klopt en toen kon ik het ook al niet radenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij ligt net aan de ladert, maar na het douchen zal ik meatball ff proberen.
Die heb ik zelf ook al es moeten tekenen
Wij zijn destijds ook gewoon samen weg geweest met de vrienden en zussen + aanhang, dat vond ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef Bamba het volgende:
[..]. Handig
![]()
Ik zou veel liever gezellig met z'n allen wat gaan eten bijvoorbeeld. Een stripper hoeft van mij eeeeecccht niet hoor. Ik heb al aangegeven dat zo'n kroegentocht voor mij echt niet hoeft, maar ik had gewoon pech geloof ik
.
Nou ja, het is al lief dat ze überhaupt iets willen regelen voor me
Mijn vriend wil al helemaal geen vrijgellenfeest en is er van overtuigd dat hij er geen krijgtquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zijn destijds ook gewoon samen weg geweest met de vrienden en zussen + aanhang, dat vond ik dan wel weer leuk![]()
Dat apart weg, niet weten wat ze met de ander uitspoken en elkaar strontlam ergens weer moeten treffen wilden we beide niet.
Arme jongenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mijn vriend wil al helemaal geen vrijgellenfeest en is er van overtuigd dat hij er geen krijgt![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme jongen![]()
Ik dacht ook dat het ons bespaard zou blijven, maar op een vroege zondagochtend reden ze van verschillende kanten de straat binnen, er was geen ontkomen meer aan
Gatverjakkie; komt me dat ff slecht uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat er een virusje in woont; gewoon negeren
Ik ga slapen![]()
Vertel het eens!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:44 schreef komrad het volgende:
wat een dag weer
soms zou ik wat meer begrip wensen ipv retorisch eigen belang prediken...
Da's ook goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:51 schreef komrad het volgende:
dat kan/mag/wil ik niet, sorry
dus het blijft voor jullie bij inhoudsloos geklaag
dat lachen lukt zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's ook goed
Steek je neus buiten de deur, neem een teug frisse lucht, denk aan me & lach
Ik snap het helemaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:59 schreef komrad het volgende:
dat lachen lukt zeker
soms is het lastig als je werk vertrouwllijk is en dat je er met bijna niemand over mag praten en ook nog zo ingewikkeld is dat niet iedereen het begrijpt
klagen zonder reden blijft dan over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |